( μου άρεσε απλά το τραγούδι )
Μπελα P.O.V
Πφφφ βαριέμαι. Είμαι μόνη σε ένα σπίτι στις 14:25. Χμμμ λέω να πάω καμιά βόλτα ατό δάσος.
Ναι. Σηκώθηκα από τον καναπέ και ξανά έβαλα τα παπούτσια μου. Πήρα κλειδιά και έφυγα.
Βγήκα έξω και άρχισα να περπατάω προς το δάσος.Ήμουν μέσα σε αυτόν τον μαγευτικό τόπο.
Ποποο Είναι πολύ ωραία.
Περπατούσα για αρκετή ώρα όταν έφτασα σε ένα κομμένο κορμό.Ήταν πολύ μεγάλος.
Αχχ για κάτσε μισό. Πως μου το είχε πει ο Σκοτ. Α ναι Νεμετον Α ναι και μόνο τα υπερφυσικά μπορούν να το βρουν εύκολα.
Εγώ έκανα περίπου 2 ώρες.
Πλησίασα και έκατσα στις ρίζες που προεξέχουν από το έδαφος.
Άκουσα μέσα στην ησυχία έναν περίεργο ήχο. Σαν κάτι να σπάει και να παίρνει φωτιά. Σηκώθηκα όρθια και κοίταξα γύρο μου.
Μέσα από τα δέντρα είδα ένα σώμα να καίγεται και να μην το νοιάζει. Περπατούσε προς το Νεμετον.
Μπόρεσα και είδα ένα αγόρι που καιγόταν. Δεν τον ένοιαζε ήταν σαν να μην πονάει. Είδα τα μάτια του να έχουν πάρει το χρώμα της φωτιάς.
" Διαβολοσκυλο"είπα στον εαυτό Μου.Ο Σκοτ μου είχε πει ότι γνώριζε ένα.
Τον παρατήρησα καλύτερα. Με κοιτούσε. Εντάξει τώρα τα έχω παίξει.
Άρχισε να περπατάει λίγο ποιό γρήγορα προς εμένα. Έκανα λίγα βήματα πίσω και μετά γύρισα όλο μου το σώμα και άρχισα να τρέχω.
Κάποια στιγμή έχασε. Να Η ευκαιρία μου να φύγω.
Άνοιξα την πύλη και λίγο πριν περάσω ένα χέρι με τράβηξε προς τα πίσω. Γύρισα απότομα και είδα τον Σταιλς.
Μ:"αχχ πάλι καλά Εσύ είσαι"
Στ:"Ναι γιατ-" δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση του και κάποιος φώναξε το όνομα του.
?:"Σταιλς!? Εσύ είσαι;" ήταν το ίδιο αγόρι- Διαβολοσκυλο που με κυνηγούσε πριν. Ακόμα είχε φωτιές.
Στ:"εε.. Πάρις" είπε και τον κοίταξε.
Π(αρις):" σε ευχαριστώ Σταιλς που την βρήκες. Τώρα θα έρθει μαζί μου" είπε και γριλισε. Μαμά μου!!!
Στ:"Πάρις Όχι. Είναι η αδερφή του Σκοτ" είπε Αλλά ο Πάρις δεν σταμάτησε να έρχεται. Άρχισα πάλι να κάνω βήματα πίσω και μετά ξανά άρχισα να τρέχω. Βοήθεια θα με φάει!!! Γύρισα το κεφάλι λίγο πίσω και είδα τον Σταιλς μαζί με τον Πάρις να τρέχουν προς τα εμένα. Για κάποιον λόγο δεν με έφταναν. Έτσι έβγαλα τα κλειδιά για την πύλη και την άνοιξα. Σταμάτησα να τρέχω και λίγο πριν μπω γύρισα και είδα πως τώρα με έφταναν.
Στ:" Μπελα περίμενε" μου φώναξε άλλα εγώ δεν ήθελα να κάτσω άλλο εδώ. Οπότε πέρασα και βρέθηκα σπίτι.
Αχχχ τι ήταν αυτό τώρα;;;
Ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου και άλλαξα. Έπεσα πάνω στο κρεβάτι και κοιμήθηκα.~ Το επόμενο πρωί ~
Μπελα P.O.V
Άχχχχ τι ωραίος ύπνος. Σηκώθηκα από το κρεβάτι Κατά τις 11:20. Πάλι καλά που είναι Σάββατο. Έκανα την πρωινή ρουτίνα και έβαλα ένα ψυλομεσο μαύρο τζιν με μια ροζ φούτερ.
Έβαλα τα παπούτσια μου και είπα να πάω μέχρι του Ντερεκ. Έτσι άνοιξα την πύλη και πέρασα μέσα. Βρισκόμουν έξω από την πόρτα του σπιτιού του. Χτύπησα την πόρτα και μετά από 2 λεπτά μου άνοιξε.
Ντ:"Καλημέρα"
Μ:"Καλημέρα"
Ντ:"πέρνα μέσα Είναι και ο Σταιλς" είπε και μπήκα μέσα. Πήγαμε στο σαλόνι και εκεί είδα τον Σταιλς.
Μ:"Καλημέρα Σταιλς"
Στ:"Καλημέρα" είπε και έκατσα απέναντι του. Δίπλα μου καθόταν ο Ντερεκ.
Ντ:"για πες τώρα Σταιλς"
Στ:"αα Ναι. Είδα τον Πάρις εχθές" οχ οχ οχ.... τι ήθελε και τον ανέφερε τώρα;
Ντ:"οοο Αλήθεια έχει καιρό να τον δούμε. Αν θυμάμαι καλά ήταν στο Beacon Hills."
Στ:"Ναι ήταν. Επίσης είδα και ένα Νεμετον. Έχουμε και εδώ"
Ντ:"Ναι το ξέρω. Τέλος πάντων εσύ Μπελα έχεις κάνα Νέο;"
Μ:"Εγώ... Ναι είδα τον Θιο"
Ντ:"το ξέρω αυτό. Κάτι καινούριο;"
Μ:"Όχι" είπα και σηκώθηκα από τον καναπέ.
Στ:"που πας;"
Μ:"Πρέπει να φύγω. Μην ξεχνάτε έχω και μια συναυλία με τα αδέρφια μου σε λίγο καιρό"
Ντ:"οχχ όντος."
Μ:"τα λέμε" είπα και άνοιξα την πύλη. Μπήκα μέσα και έφτασα στο σπίτι του tinus και του mac.
Χτύπησα την πόρτα και μετά από λίγα λεπτά μου την άνοιξε ο tinus.
Τ:"Γεια σου Μπελα πέρνα μέσα" μου είπε και μπήκα μέσα.
Στο σαλόνι ήταν ο mac. Τον χαιρέτησα και ξεκινήσαμε τις προβες.[...]
Επιτέλους τελειώσαμε. Η ώρα είχε πάει 6:15 όταν έφυγα. Πήγα στο σπίτι με τα πόδια.
Μπήκα στο σπίτι και πήγα στο δωμάτιο μου. Πήγα στο παράθυρο και κοίταξα από έξω. Είδα ανάμεσα από τα δέντρα τον Άλεξ να κοιτάζει προς το σπίτι μου. Τον χαιρέτησα και νε χαιρέτησε. Μετά έφυγε από το δάσος και εγώ πήγα για διάβασμα.
Κατά τις 10:20 έβαλα πιτζάμες και έπεσα για ύπνο.
Ποπο ήταν κουραστική μέρα σήμερα.
Με πήρε ο ύπνος...Σταιλς P.O.V
Η Μπελα έφυγε από το σπίτι του Ντερεκ για να πάει στο σπίτι των αδερφών της για να κάνουν προετοιμασία για την συναυλία. Αλλά με απασχολεί το θέμα ότι εχθές είδε τον Πάρις και εκείνος την κυνηγούσε. Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω τον λόγο γτ έφυγε. Σήμερα που ήρθε η Μπελα εδώ δεν είπε ότι εχθές την κυνηγούσαν. Ομολογώ ότι μπόρεσε και κράτησε την ψυχραιμία της και δεν την κατάλαβα γρήγορα.
Ντ:" πες μου. Τι έγινε εχθές;"
Στ:" λοιπόν άκου...."
Ξεκίνησα και του είπα τι είχε γίνει από την δίκιου οπτική πλευρά.
Ντ:"μάλιστα πρέπει να μάθουμε γτ την κυνηγάει"
Στ:"Ναι... Πρέπει να φύγω τα λέμε ρε" είπα και έφυγα. Πήγα στο σπίτι μου και επειδή η ώρα ήταν περασμένη έφαγα και έπεσα για ύπνο.
Έχε Γεια κόσμε....
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...