5 βδομάδες μετά
Μπελα P.O.V
Πέρασαν κιόλας 5 βδομάδες. Όλα πήγαιναν καλά. Ναι μέχρι που έπρεπε να γυρίσω πίσω στο Φορκς. Σήμερα είναι Παρασκευή και φεύγω με τον Σταιλς για το αεροδρόμιο. Τα ξαδέρφια μου έφυγαν πριν 3 βδομάδες,μαζί τους πήγε και η μπαμια. Τώρα ήμαστε στην αίθουσα αναμονής και περιμένουμε να έρθει η ώρα για να επιβιβαστούμε. Θα μου πείτε γτ δεν πάμε με την πύλη. Θα σας πω γτ,γτ έχει ραγίσει το κλειδί και δεν μπορώ να την ανοίξω. Όταν θα πάω σπίτι θα το φτιάξω.
Έφτασε η ώρα για να ανέβουμε στο αεροπλάνο. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από τα αδέρφια μου. Μόνο με τον tinus και τον mac,οι άλλοι είχαν μια ομαδική εκδρομή οπότε οι μόνοι που μου έμειναν ως τώρα είναι ο Σταιλς,ο tinus και ο mac.
Ανέβηκα στο αεροπλάνο και έκατσα στην θέση μου. Δίπολου ήρθαν και έκατσαν Ένα κορίτσι και ένα αγόρι της ηλικίας μου. Το κορίτσι καθόταν ακριβός δίπλα μου ενώ το αγόρι από την άλλη πλευρά. Λοιπόν Μόλις προσγειωθεί το αεροπλάνο θα αρχίσω να στηρίζω. Γτ? Γτ το κορίτσι που κάθετε δίπλα μου είναι η Ερμιόνη!!!
Μ:"Ερμιόνη!!!!"
Ε:"Μπελα!!!" Τσιρικσαμε χαμηλόφωνα. Το αγόρι γύρισε και μας κοίταξε Μ Δεν τον ήξερα.
Μ:"χευ ψιτ Ερμιόνη τον ξέρεις;" είπα χαμηλόφωνα που αναρωτιέμαι άμα είχαμε κανένα υπερφυσικό πλάσμα μέσα στο αεροπλάνο για να με ακούσει. Βσκ Ναι μόνο ο Σταιλς νομίζω.
Ε:"είναι ο ξάδερφος μου ο Μαx έρχεται για λίγες μέρες"
Μ:"ααα πες το έτσι. Ρε ο ξάδερφος σου είναι στην παρέα του Ντερεκ" μόλις είπα το όνομα της μπαμιας με κοίταξε εξεταστικά.
Μχ:"εσύ πρέπει να είσαι η κολλητή του Ντερεκ Χειλ"
Μ:"Ναι"
Μχ:"Σε είχα δει πριν κάτι μείνεις στο πάρκο"
Μ:"Ναι όταν μου είχε ζητήσει ο κολλητός μου να τα πούμε"
Μχ:"που είναι;"
Μ:"είχε έρθει σπίτι μου βσκ εκεί που μέναμε παλιά και έφυγε πριν 3 εβδομάδες. Είναι στο Φορκς τώρα"
Μχ:"οκ"
Ε:"ρε μλκ Δεν μου είπες ότι γνώρισες την Μπελα την κολλητή μου ρε" είπε και τον χτύπησε ' λίγο ' στο κεφάλι. Εγώ γέλασα και Μετς γέλασε και εκείνη.
Ε:" ρε θα πάμε στην συναυλία που θα γίνει την άλλη βδομάδα; Έτσι δεν είναι Θέλω να δω τον mac και τον tinus. Βσκ πιο πολυ τον mac."
Μ:"Ναι ρε και λίγα λόγια για τον Marcus και τον Martinus. Σεμνά και πρόσεχε μην κάνεις καμία στραβή με τον αδερφό μου... Από τα χέρια μου θα πας και του tinus" είπα και γέλασε. Ο Μαχ τόση ώρα Δεν είχε βγάλει αχνά. Μόλις άκουσε ότι ο Marcus και ο Martinus είναι αδέρφια μου τα έχασε.
Μχ:"Είσαι αδερφή του Marcus and Martinus?" Είπε και του έγνεψε θετικά.
Μ:"Δεν κάνω πλάκα. Άμα είναι ρωτά και τον Ντερεκ και τον Σταιλς όταν βρεθείτε." Είπα και με κοίταξε σαν να είπα κάτι το τρελά έξυπνο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Δίδυμο Φεγγάρι
Manusia SerigalaΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...