~ Ένας μήνας Μετά~Σταιλς P.O.V
Έχει περάσει ένας μήνας αφού είχε γυρίσει η Μπελα και όλα είναι ήρεμα.
Βέβαια η παλιά παρέα του Ντερεκ που έκανε παρέα κυνηγάει την Μπελα οπότε την βλέπουν. Ο Μαξ δεν έχει εμφανιστεί από τότε που έφυγε με την Ερμιόνη για Ελλάδα πάλι.Σε λίγο καιρό περίπου ένα με δύο μήνες ξεκινάει το καλοκαίρι. Είμαι υπερβολικά χαρούμενος.
Σήμερα θα πηγαίναμε μια βόλτα όλοι μαζί.
Μην νομίζεται πως έχουν επιστρέψει ο Ντρακο και οι υπόλοιποι.
Όσοι είναι εδώ.Πήγα και έκανα ένα μπάνιο.
Αφού ετοιμάστηκα έβαλα και την ωραία μου την κολόνια.
Πήρα και το εισιτήριο μου για την συναυλία.
Σήμερα θα πήγαινα να πάρω την Μπελα από την συναυλία που είχε με τα αδέρφια της.
Ποοο θα ακούσω πάλι αυτήν την μαγευτική θεϊκή φωνή της.
Είμαι ερωτευμένος μαζί της και από ότι έχω καταλάβει είναι και αυτή μαζί μου.Άνοιξα την πόρτα του σπιτιού μου και άρχισα να προχωράω προς το μέρος που θα γινόταν η συναυλία.
Είδα μια ουραααα από κορίτσια και αγόρια. Να είναι καλά τα δίδυμα που μου έβγαλαν ειδικό εισιτήριο για να μην περιμένω.Προσπερναω ολααα Αυτά τα άτομα που περίμεναν και έφτασα μπροστά.
Έδωσα το εισιτήριο και ο υπεύθυνος που ήταν εκεί μου άνοιξε για να περάσω. Είδα τα ποιο κοντινά άτομα που ήταν μπροστά να κοιτάζουν με ανοικτό το στόμα.
Μπήκα μέσα και πήγα στα παρασκήνια.
Βρήκα το καμαρίνι της Μπελας και χτύπησα την πόρτα.
Μπ:" τι έγινε ήρθαν νωρίτερα?" Την άκουσα να λέει και να κατευθύνεται προς την πόρτα.
Όταν την άνοιξε πάγωσε στην θέση της για λίγα λεπτά. Ανησύχησα και κούνια το χέρι μου μπροστά της Αλλά δεν έκανε τπτ. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα πήρε απότομα μια ανάσα.
Με κοίταξε και μου χαμογέλασε.Με αγκάλιασε και μπήκαμε μέσα στο καμαρίνι της.
Εκεί ήταν ένα αγόρι. Που δεν ήξερα .
Στ:"ποιος είναι αυτός?" Είπα απειλητικά και οι κυνόδοντες μου μεγάλωσαν λίγο.
Μπ:"όπα είναι ένας παλιός μου φίλος Μην κάνεις έτσι"είπε και με ακούμπησε στον θώρακα. Χαλάρωσα την στάση μου και ξανά έγινα όπως πριν.
?:" Μπελα να φεύγω. Να σε αφήσω να ξεκουραστείς λίγο πριν την συναυλία" είπε και την αγκάλιασε.
Μπ:"οκ σοκολάτα. Θα τα πούμε μετά Στην συνάντηση με τις φανς και τους φανς. Τα λέμε"
Το αγόρι γύρισε σε εμένα.
?:" Γεια και σε εσένα.."
Στ:"Σταιλς"
?:" Σταιλς" είπε και έφυγε.Γύρισα στην Μπελα Που κοίταζε την πόρτα με ένα χαμόγελο.
Στ:"ποιος ήταν αυτός?" Είπα και σαν να ξύπνησε γύρισε και με κοίταξε.
Μπ:"Είναι ένας καλός μου φίλος από Κρήτη και αδερφός της.." Δεν πρόλαβε να συνεχίσει γτ την διέκοψε η πόρτα που άνοιξε απότομα και ένα κορίτσι εμφανίστηκε.
Η Μπελα έτρεξε και την αγκάλιασε και μετά άρχισαν να χοροπηδάνε πάνω κάτω και να τσιριζουν σαν 5χρονα.
Μετά ήρθαν σε εμένα και η κοπέλα δίπλα από την Μπελα με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και μετά μου έκλεισε το μάτι.
Είδα την Μπελα να την ενοχλεί αυτό αλλά δεν το άφησε να φανεί πολύ.
Μπ:"Μαρίνα από εδώ ο Σταιλς"
Μαρ:" πατάτα το ξέρω ότι είναι ο Σταιλς. Τι τζάμπα έβλεπα Teen Wolf? Σιν ότι θέλω να μου γνωρίσεις και τους υπόλοιπους από κοντά."
Μπ:"Ναι οκ δεν είναι όλη η αγέλη εδώ. Έχουμε βέβαια και τον Θιο... γκουχου ναι και δεν είναι καμιά σχέση με αυτό που δείχνει η σειρά" κάτσε Ποια σειρά.
Μαρ:"άντε ρε Αλήθεια??? Μου είπε και ο αδερφός μου πριν λίγο Ότι είδε τον Σταιλς αλλά δεν τον πίστεψα"
Μαρ:"για πες μου τώρα πατάτα. Έχει και τον Κωρη έδωσε?"
Στ:" Ο Κωρη είναι Λονδίνο όπως και ο Μεισον και ο Τζάκσον" είπα και με κοίταξε.
Μαρ:"αχ κρίμα.. για πες μου τώρα έχει τπτ άλλο υπερφυσικό εδώ?"
Πήγα και έκατσα στον καναπέ γτ δεν άντεχα άλλο.
Μπ:" εκτός από λυκαθρωπους, Διαβολοσκυλα και Μπανσι ναι"
Μαρ:"αχ Αλήθεια? Τι είναι?"Μπελα P.O.V
Μαρ:"αχ Αλήθεια? Τι είναι?" Με ρώτησε.
Μπ:"Βρικόλακες" είπα απλά και με κοίταξε με ανοικτό το στόμα.
Μαρ:"πλάκα μου κάνεις. Θέλω να δω ένα" είπε και ένωσε τα χέρια της όπως κάνει πάντα όταν θέλει κάτι.
Μπ:"Τώρα?"
Μαρ:"ναιιι" αναστέναξα και πήρα το κινητό μου.
Μπ:"περίμενε λίγο" είπα και πήρα τηλέφωνο τον Άλεξ.
Δεν μου το σήκωσε αλλά τον είδα να μπενει μέσα στο καμαρίνι από την πόρτα.
Αλ:"ηρθααα. Πως είναι η σταρ μου?"
Μπ:"Καλά"
Μαρ:"ποιος είναι τούτος δεν ξέρω και δεν νομίζω να παίζει στην σειρά"
Γύρισα και την κοίταξα.
Μπ:" Μαρίνα ήθελες να δεις έναν βρικόλακα σωστά?"
Μου έγνεψε θετικά και γύρισα Στον Αλεξ.
Αλ:" τι είναι?"
Μαρ:" ρε Μπελα λέγε"
Μπ:" λοιπόν να σου γνωρίσω το νέο μέλος της αγέλης του αδελφού Σκοτ. Μαρίνα από εδώ ο Άλεξ,Άλεξ από εδώ η Μαρίνα."
Αλ:"χάρηκα για την γνωριμία αλλά Μπελα τι είναι όλα αυτά?"
Μαρ:" Ναι εγώ ήθελα να δω έναν βρικόλακα" είπε κΙ σταύρωσε τα χέρια της.
Μπ:" μα να τος μπροστά σου είναι" είπα και έδειξα τον Άλεξ.
Τον κοίταξε με μισόκλειστα μάτια.
Μαρ:"Είσαι όντος βρικόλακας?"
Αλ:"ναι"
Μαρ:" απόδειξε το" Ο Άλεξ άνοιξε το στόμα του και της έδειξε τους κυνόδοντες του.
Μαρ:"αααααα Θέλω αυτόγραφο" είπε και πήρε έναν στυλό από την τσάντα της και ένα χαρτάκι.
Μα καλά που βρήκε τον χώρο για αυτά? Πήγε τρέχοντας στον Άλεξ και μετά στον Σταιλς που ήταν καθιστός άρον καναπέ και προσπαθούσε να μην γελάσει.
Μετά ήρθε σε εμένα.
Μαρ:" Ο αδερφός μου πήρε αυτόγραφο?"
Μπ:"Μην ανησυχείς πήρε από όλους. Εσένα θα στο φέρω τα υπόλοιπα στο ξενοδοχείο"
Μαρ:"οκ πάω για να ετοιμαστείς" είπε και γέλασε λίγο.
Μαρ:"ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως έγινες μέλος της αγέλης του Σκοτ και τραγουδίστρια"
Μπ:" Ναι δλδ Εγώ τι κάνω?"
Στ:"παρέα μαζί μου" είπε και Αφού ήρθε δίπλα μου πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση μου.
Η Μαρίνα το παρατήρησε και μου έκλεισε το μάτι και έφυγε.
Δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι ο Άλεξ είχε φύγει.
Καλά δεν με πείραξε.[...]
Η συναυλία τελείωσε και τώρα ήμαστε όλοι μαζί. Μαζί μας είναι και η Μαρίνα με τον αδερφό της.
Η Μαρίνα έβγαλε πόσες φωτογραφίες με όλους. Πήρε και αυτόγραφα οπότε δεν έχει παράπονο.
Καθόμασταν σε μια καφετέρια. Ο Σταιλς καθόταν από δίπλα μου και ΜΜΕ κοιτούσε όσο εγώ μίλαγα με την Μαρίνα.
Όλοι έφυγαν και έμεινα εγώ, ο Σταιλς, η Μαρίνα και ο αδερφός της. Μιλούσα με την Μαρίνα αρκετή ώρα αλλά παρατήρησα πως ο αδερφός της με κοιτάζει. Είδα και με την άκρη του ματιού μου τον Σταιλς να σφίγγεται περισσότερο όταν τον είδε να με κοιτάει.Μετά από αρκετή ώρα φύγαμε για τα σπίτια μας.
Μπήκα μέσα στο σπίτι και πήγα απευθείας για ύπνο.
Άλλαξα και ξάπλωσα στο κρεβάτι.
Ο ύπνος δεν άργησε να με πάρει...Αυτό είναι ένα δωράκι για εσάς μιας και έχω καιρό να ανεβάσω.
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...