13~

70 9 0
                                    

Σταιλς P.O.V
Την είχε πάρει ο ύπνος στην αγκαλιά μου όταν άρχισα να της χαϊδεύω τα μαλλιά. Είναι τόσο γλυκιά Όταν κοιμάται. Την πήρα στα χέρια μου και την πήγα στο δωμάτιο της. Την άφησα πάνω στο κρεβάτι και την σκεπασα. Βγήκα από το δωμάτιο της και πήγα στο δικό μου. Έπεσα στο κρεβάτι και έπεσα για ύπνο.

~Το επόμενο πρωί~

Μπελα P.O.V
Το πρωί παρατήρησα πως ήμουν στο δωμάτιο μου. Παράξενο,δεν θυμάμαι να κοιμόμουν στο δωμάτιο μου εχθές.
Τέλος πάντων,Αφού σηκώθηκα και έκανα τα απαραίτητα πήγα στην κουζίνα και έβαλα σε ένα ποτήρι λίγο χυμό.
Στ:"Καλημέρα"
Μ:"Καλημέρα. Πως κοιμήθηκες;"
Στ:"Καλά"
Μ:"χρμ"
Στ:"τα αδέρφια Σου και οι υπόλοιποι θα έρθουν από εδώ να φύγουμε;"
Μ:"Όχι δεν νιώθουν και τόσο καλά. Αλλά θα έρθει από εδώ ο Ντερεκ και θα φύγουμε. Ο mac και ο tinus θα φύγουν σε 2 μέρες για να πάνε Νορβηγία για να κάνουν κι άλλες πρόβες για την συναυλία"
Στ:"οκ"
Μας διέκοψε το κουδούνι.
Μ:"πάω Εγώ. Εσύ πήγαινε να ετοιμαστεις και έλα για να φύγουμε" είπα και άνοιξα την πόρτα.
Ντ:"Καλημέρα" είπε και με αγκάλιασε.
Μ:"Καλημέρα τι κάνεις;"
Ντ:"Καλά. Ο Σταιλς που είναι;"
Μ:"έρχεται πήγαινε στο τοίχο και ερχόμαστε" είπα και εκείνος πήγε αμέσως στον τοίχο που ανοίγω την πύλη.
Στ:"πάμε" είπε και έβγαλα τα κλειδιά από την τσέπη μου. Αφού περάσαμε την πύλη φτάσαμε στο γηπεδάκι.
Μ:"τι ώρα είναι;"
Ντ:"7:25"
Μ:"πάμε για να κάτσουμε και λίγο" είπα και Αφού φτάσαμε μπροστά από την μεγάλη πόρτα, μπήκαμε μέσα. Δεν μας έδωσαν τα άλλα παιδιά τόση σημασία. Δεν με πείραξε.
Μ:"πάμε να δούμε αν τα πέτρινα παγκάκια είναι πιασμένα;"
Ντ+Στ:"Ναι" είπαν και πήγαμε στα παγκάκια. Δεν ήταν κάνεις εκεί και καθίσαμε. Αρχίσαμε να λέμε για άσχετα πράγματα μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι για μέσα. Αλλά Μόλις ακούσαμε το κουδούνι, ακούσαμε και μια ανακοίνωση.
"Καλημέρα παιδιά σήμερα δεν θα κάνετε μάθημα. Θα σας πάμε περίπτερο μέχρι Ένα γήπεδο καϊμάκι θα κάτσουμε για 2 ώρες μετά θα γυρίσουμε και θα φύγετε" είπε ο διευθυντής.
Μ:"ξέρετε τι σημαίνει αυτό Έτσι;" είπα κοιτώντας τα αγόρια που μόνο ο Ντερεκ είχε καταλάβει.
Μ+Ντ:" προπόνηση στο σπαγκατο" είπαμε και γελάσαμε.
Στ:"εγώ λέω να βρούμε κάποιο καλό μέρος για να τα κάνουμε αυτά"
Μ:"Έχουμε είδει ένα που δύσκολα θα έρθει κάποιος" είπα.
Ντ:"πάμε τώρα προς τα έξω για να φτάσουμε καμιά φορά" είπε και Αφού σηκωθηκαμε ξεκινήσαμε να περπατάμε μαζί με τα άλλα παιδιά του σχολείου.

[...]

Περπατάμε εδώ και ένα τέταρτο.
Μ:"βαρέθηκα. Κρατάει μαζί σας ηχείο;;"
Ντ:"εγώ" είπε και έβγαλε ένα μέσου μεγέθους ηχείο.
Μ:"τέλεια" είπα και σύνδεσα το κινητό μου με το ηχείο.
Στ:"εγώ λέω να τα βάλουμε Μετά να τα ακούσουμε γτ φτάσαμε" είπε κοίταξα μπροστά μου. Εντάξει τώρα ξεκούραση.

Δίδυμο ΦεγγάριWhere stories live. Discover now