5~

99 11 0
                                    

Σήμερα ήταν Τρίτη....
Γκρρρρρ.. την ΜΙΣΩ!!!! Αλλά μόνο ένα πράγμα με ευχαριστούσε! Ήταν επειδή σήμερα θα πηγαίναμε εκδρομή στην παραλία Λα Πους.... Έχω ακούσει πως πάνε μόνο για σερφ και δεν είχε πολύ κόσμο αν εξερεσουμε τα παιδιά του Λυκείου.... Ε:" Μπελα... Πρέπει να σου πω κάτι" μου είπε η Ερμιόνη όσο περπατούσαμε οι δύο μας στην αμμουδιά Μ:"Ναι πες μου" της είπα Έ:" αχχ..θα σε στεναχωρήσω και δεν μπορώ να σε βλέπω με τα μούτρα Μέχρι το πάτωμα άλλα δεν μπορώ να κάνω και Αλλιός" είπε " εγώ και τα παιδιά ( Κασπιαν, Ιθαν και τα παιδιά που θα φεύγαν) θα φύγουμε τελικά οι γονείς μου, έχουν κάτι δουλειές στην Κρήτη και θα πρέπει να ξανα πάμε πίσω" είπε στα ελληνικά λυπημένα καθώς πλησίαζαν οι υπόλοιποι της παρέας. Μ:" οου... Δεν το ήξερα ότι έπρεπε να φύγεις ξανά...." είπα κάπως άβολα και εγώ στα ελληνικά " πότε θα ξανά έρθεις;;;" την ρώτησα Έ:" σύντομα λογικά τον επόμενο μήνα θα είμαι και πάλι εδώ" μου είπε και τότε τον λόγο παίρνει ο Θιο Θ:" κορίτσια μπορείτε να μου πείτε και εμένα γιατί η Ερμιόνη θα γυρίσει σπίτι;;;" ρώτησε και τον κοιτάξαμε και οι δύο ταυτόχρονα Ε+Μ:" ΞΕΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΝΩΡΊΤΕΡΑ????!!!!!" Είπαμε ταυτόχρονα στα ελληνικά και εκείνος μας κοίταξε απορημένος Θ:" εσύ Μπελα από που ξέρεις ελληνικά;"με ρώτησε Μ:" να κατεβενα στην Κρήτη για να δω την Ερμιόνη κάποιο διάστημα αλλά εσύ δεν μας απάντησες" αναστέναξε και μας κοίταξε Θ:" ξέρω γιατί και εγώ στην Κρήτη εμένα Μέχρι τα 8 μου χρόνια" μας είπε απλά. Τότε τον λόγο παίρνει ο Σκοτ Σ:" sis Ποιος είναι αυτός εκεί;;" με ρώτησε δείχνοντάς μου μια παρέα από το Γ2 Μ:" είναι οι δημοφιλής της Τρίτης τάξης και ο ψηλός με τα ξανθά μαλλιά είναι ο Ντερεκ.... Έχω να τον δω εδώ και πάρα πολύ καιρό χαρουμενο" είπα αφηρημένη κοιτώντας τον ... θυμήθηκα πόσο καλά περνάγαμε κάνοντας παρέα στην Αριζόνα... μου άρεσε που τον έβλεπα χαρούμενο πάλι αλλά στεναχωριέμαι που δεν μιλάμε πλέων...μου είχε υποσχεθεί πως Μόλις έρθει και εκείνος θα συνεχίζαμε κανονικά να κάνουμε παρέα αλλά από ότι φαίνεται βρήκε καλύτερη....
Μόλις φύγαμε από την παραλία πηγαίναμε για καφέ μιας και που η ώρα ήταν 11:30 το πρωί..καθώς περπατούσαμε προς την γνωστή μας καφετέρια χτύπησε το κινητό μου. Το έβγαλα από την τσέπη μου και το άνοιξα,πήγα σειρά σελίδα που είχα βρει σχετικά με τους λύκους και είδα μια νέα φωτογραφία με ένα αρκετά μεγαλόσωμο καφέ κυλούσαν αυτόν του ονείρου μου. Μόνο που αυτός του ονείρου μου ήταν λίγο μεγαλύτερος. Απο κάτω είχε ένα σχόλιο από ένα παιδί...Και μαντέψτε ποιο ήταν...Ο Ναι ο Ντερεκ το σχόλιο έγραφε: ρε παιδιά έχετε ξανά δει κάποιον τόσο μεγαλόσωμο λύκο;;;γτ εγώ πρώτη φορά βλέπω. Έγραφε από τις σκέψεις μου με έβγαλε μια φωνή...μου φώναζε το όνομά μου ήταν λίγο ποιό πίσω από εμάς ??:" Μπελα εσύ εισαι;" ρώτησε και από την φωνή κατάλαβα ποιος ήταν.γύρισα και τον κοίταξα χαρούμενη... μαντέψτε Ποιος ήταν Ντε:" Γεια σου λυκακι τι κάνεις;"με ρώτησε και από πίσω του ήταν η καινούρια του παρέα, με κοιτούσαν λες και ήθελαν να μου ποιούν το αίμα.. Αλλά τους αγνόησαν και εστρεψα την προσοχή μου στον Ντερεκ Μ:" Γεια σου Ντερεκ τι κάνεις;"τον ρώτησα και εγώ Ντε:" Καλά ...θα ήθελες το απόγευμα να πάμε στο συνηθισμένο πάρκο;" με ρώτησε και εγώ του έγνεψα καταφατικά μου χαμογέλασε και είπε στην παρέα του Ντε:" Πάμε παίδες έχουμε και προπόνηση" είπε και έφυγαν...χμμμμ για να δούμε τι θα κάνω με αυτό το περίεργο όνειρο...
Λες να κατάλαβε πως κάτι με απασχολεί και θέλησε να μάθει τι σιμβενει;! Καλά Έτσι κι Αλλιός θα του το πω ....άντε τώρα ας χαλαρώσουμε λίγο

Γεια σας παιδιά τι κάνετε
Σόρι άλλα ανέβηκε το μισό από ότι φαίνεται και το ξανά έγραψα
Τέλος πάντων ας σκεφτούμε τώρα πως πιστεύεται πως θα αντιδράσει ο Ντερεκ στο επόμενο κεφάλαιο
Μέχρι τότε φιλάκια!!

Δίδυμο ΦεγγάριWhere stories live. Discover now