5 μέρες μετά
Σήμερα είναι η μέρα που θα φύγω με τον Σταιλς για το σπίτι μου για να μείνω με την Ρενέ για όσο θα λείπει ο Τσάρλι. Από ότι ξέρω θα λείπει για 5 μήνες,οπότε θα μπορέσω να γυρίσω για λίγο στις παλιές μου συνήθεις.... Αλλά ακόμα να καταλάβω αν ήταν της φαντασίας μου αυτά τα περίεργα μάτια... Αλλά ας τα αφήσουμε τώρα αυτά...
Σ:" Μπελα έλα σε περιμένει ο Σταιλς κάτω για να φύγετε" μου φωνάζει ο Σκοτ για να φύγω.
Μ:" εντάξει" λέω κατεβαίνοντας τα σκαλιά βλέποντας τους όλους μαζεμένους " θα μου λείψετε όλοι σας" λέω παίρνοντας τους μια αγκαλιά"θα τα πούμε εμείς Μετά Ντρακο" λέω κοιτώντας τον.
Ντρ:"οκ μικρή"
Μ:"μικρό είναι το μάτι σου" του λέω κοροϊδευτικά και μου χαμογελάει
Μ:"λοιπόν τα λέμε".[...]
Φτάσαμε στο σπίτι γύρο στις 5 το απόγευμα...μπήκαμε μέσα και βρήκαμε μια χαρούμενη Ρενέ να μας περιμένει.
Ρ:" Καλός το μικρό μου λύκο που θα μείνει μαζί μου με το-"λέει καθώς κοιτάει τον Σταιλς από πάνω μέχρι κάτω.
Μ:"τον Σταιλς... Είναι ο ξάδερφος του Τζεικ"λέω καθώς τον τραβάω μέχρι τον ξενώνα.
Στ:" πολύ καλή μου φάνηκε η μητέρα σου"μου λέει γελώντας με την αντίδραση της Ρενέ.
Μ:"Ναι οκ οκ. Πήγαινε τακτοποίησε τα πράγματα σου και μετά πάμε βόλτα στην περιοχή" του λέω καθώς βγαίνω από τον ξενώνα... Μετά από ένα τέταρτο βγαίνει και εκείνος.
Στ:" Πάμε?"με ρώτησε
Μ:"Ναι Πάμε να σου δείξω και την περιοχή" λέω καθώς βγαίνουμε από το σπίτι...[...]
Μ:"και εδώ είναι το Ηράκλειο...θες να σου δείξω και την Αλικαρνασσό; Είναι λίγο ποιό πέρα"λέω Αφού έχουμε γυρίσει όλο το Ηράκλειο.
Στ:"Ναι δεν θα με χαλούσε" είπε χαρούμενος..
Μ:"ωραία Μόλις τελειώσουμε και από εκεί να σε πάω και σε ένα χωριό λίγο ποιό πάνω από την Αλικαρνασσό να σε γνωρίσω και σε κάτι παιδιά" λέω καθώς προχωράμε προς το γηπεδάκι κοντά στο Γυμνάσιο.
Στ:"τέλεια!!"Λέει χαρούμενος.
Μ:" λοιπόν και από δίπλα είναι το Γυμνάσιο που πήγαινα μέχρι που ήρθα στο Φορκς...εμμμ ξέρεις δεν θα μπορείς να συννενοηθείς και πολύ καλά με τα παιδιά εδώ διότι όλα τους μιλάνε Ελληνικά...Όπως και εγώ κάτι λίγα τα ξέρω ...οπότε άμα θες Βοήθεια να συννενοηθείς πες το μου" του λέω καθώς πηγαίνουμε προς το παρκάκι...
Στ:"οκ...εμμμ Μπελα αυτά εκεί τα παιδιά γτ σε κοιτάνε περίεργα?"με ρώτησε κοιτώντας προς μια κατεύθυνση..γύρισα και εγώ και κοίταξα το προπερσινο 5μελες της τάξης μου .. γυρνάω και κοιτάω τον Σταιλς που άμα έπαιζε σε καρτούν θα έβγαζε καπνούς από τα αυτιά του.
Μ:"Σταιλς είναι παιδιά από την τάξη μου βασικά απο την παλιά μου τάξη" λέω καθώς απομακρύνθηκα από κοντά του και πήγα προς το μέρος των παιδιών..
Μ:"Γεια παιδιά!πως πάει;" λέω και στρέφουν την προσοχή τους σε εμένα.
Φ(Φανούρης)"βρε βρε καλός την Μπελα!πως και ήρθες από τα μέρει μας?" Με ρώτησε ο Φανούρης και τον κοίταξα.
Μ:" θα κάτσω για ένα 5μηνο με τον ξάδερφο του κολλητού μου"λέω και γυρίζοντας φωνάξω τον Σταιλς " χευ Σταιλς έλα να σου γνωρίσω τα παιδιά" του φώναξα και τον είδα να έρχεται με γρήγορα βήματα "λοιπόν παιδιά από εδώ ο Σταιλς ο ξάδερφος του κολλητού μου, Σταιλς από εδώ ο Μιχάλης,ο Φανούρης,η Εμμανουελα και ο άλλος Μιχάλης" λέω καθώς του τους έδειχνα " οι υπόλοιποι πρέπει να λείπουν λογικά" λέω και κάθομαι στο παγκάκι.
Εμμ:"τι κάνεις ρε Μπελα μου, μου έλειψες ρε λυκακι" μου λέει
Μ:" μα καλά τι φάση.. τι σας έχει πιάσει όλους σας να με λέτε λυκακι;;" λέω καθώς πάω και τους αγκαλιάσω.
Στ:" λοιπόν .. εμμ Μπελα θα πάμε να μου δείξεις και το χωριό που μου είπες" με ρώτησε και γύρισα να τον κοιτάξω. Του χαμογέλασα και του απάντησα
Μ:"Ναι παιδιά, εμείς Πάμε να του δείξω το παλιό μου σπίτι...Λοιπόν τα λέμε "λέω καθώς τους χαιρετάω...
Στ:"μα Καλά πόσους φίλους έχεις ρε ; Ούτε η Ariana να ήσουν" μου λέει και αρχίζουμε να γελάμε....Μετά από λίγο φτάνουμε στο χωριό...
Μ:"λοιπόν θα πάμε στην πλατεία για να πάρουμε παγωτό και θα πάμε μετά στο πάρκο... Για Καλή μας τύχη Δεν έχει νυχτώσει ακόμα...οπότε θα κάνουμε βόλτα και άμα είναι μένουμε και στο σπίτι από δίπλα απ'το πάρκο που είναι το σπίτι που εμένα Μέχρι και στο Γυμνάσιο" λέω καθώς πηγαίνουμε προς τη 'Ομήγυρη' για να πάρουμε το παγωτό μας. Μόλις μπήκαμε μέσα είδα μια στοίβα με παγωτά. Γυρίζω και κοιτάω τον Σταιλς με ένα βλέμμα ' πάρε ότι θες' και γυρνάω προς τα παγωτά...
Αφού τα πληρώνουμε Πάμε έξω και κατευθυνόμαστε προς τα πάνω...
Μ:"και εδώ είναι το πάρκο" λέω καθώς μπαίνουμε στο πάρκο.
Στ:" ωραία είναι εδ-" πάει να ολοκληρώσει άλλα μια φωνή τον σταματάει.
???:"Ναι ρε Έτσι που λες και έφυγε για να πάει στον πατέρα της στο Φορκς" λέει και γυρνάμε να δούμε μια παρέα να μιλάει...Είμαι σίγουρη πως μιλάνε για εμένα...
Μ:"λοιπόν Σταιλς εκεί είναι το σπίτι που σου έλεγα...Έχω ακόμα κάποια πράγματα και μπορούμε να κοιμηθούμε εκεί αν θες γτ να ξανά πηγαίνουμε μέχρι το Ηράκλειο δεν μας κόβω" λέω και γυρνάω να τον κοιτάξω.
Στ:"ωραία δεν έχω θέμα" λέει και πηγαίνει προς το γήπεδο που ήταν μια παρέα που έπαιζε μπάσκετ "Γεια" λέει στα παιδιά και εκείνα γυρίζουν να τον κοιτάξουν...
Μ:" χευ Ραφαέλα τι κάνεις;, Ιωάννα εσύ, Εσύ Χρύσα;;;" λέω καθώς πηγαίνω δίπλα του βλέποντας τον να αρχίζει να τα παίρνει στο κρανίο " να σας γνωρίσω τον Σταιλς τον ξάδερφο του κολλητού μου από το Φορκς" λέω και τους χαμογελάω.
Ρ+Ιω+Χρ:" Μπελα!!!" Λένε και τρέχουν και με αγκαλιάζουν...τις σφίγγω στην αγκαλιά μου και μετά απομακρύνονται κοιτώντας τον Σταιλς.
Ρ:"και εσύ είσαι;" τον ρωτάει στα Ελληνικά αλλά από ότι βλέπει δεν την καταλαβαίνει και γυρίζει προς εμένα " ρε Ποιος είναι αυτός;" με ρωτάει.
Μ:" είναι ο ξάδερφος του κολλητού μου,δεν ξέρει Ελληνικά οπότε θα δυσκολευτείτε να μιλάτε" λέω και πάω να πάρω την μπάλα του μπάσκετ για να παίξω λίγο " λοιπόν Σταιλς θες να τους βάλεις τα γυαλιά;" λέω και του πετάω την μπάλα. Αυτός την πιάνει και ξεκινάει να παίζει... μέσα σε 5λεπτά έχει βάλει 3καλάθια" και Έχουμε Νέο νικητή" λέω και γυρνάω να κοιτάξω τα κορίτσια που είχαν μείνει με ανοικτό το στόμα.
Μ:"κλείστε το στόμα σας θα μπει καμιά μύγα" λέω καθώς απομακρύνομαι από εκεί και πάω να κάνω λίγη κούνια.... Μετά από λίγο έρχεται και κάθεται στην διπλανή κούνια ένα παιδί αλλά δεν δίνω πολύ σημασία... Είμαι απασχολημένη με το να δω πως θα το πω αυτό που έμαθα για τον Σταιλς και τους υπόλοιπους.... Κατά τις 8 παρά πάω να πάρω τον Σταιλς από το γηπεδάκι που είχε αποβλακοθει παίζοντας μπάσκετ...πρόσεξα πως τα μάτια του είχαν πάρει ένα απαλό χρυσό χρώμα .
Μ:" χευ Σταιλς ώρα σου είναι Πάμε σπίτι" λέω πλησιάζοντας τον..τα παιδιά είχαν φύγει.
Στ"οκκκ Αλλά αύριο θα πάμε για παγωτό στην πλατεία και μετά ξανά εδώ για μπάσκετ.." μου λέει και με κοιτάει με κουταβησια μάτια.
Μ:" θα πάμε για παγωτό μιας και που σε λίγο καιρό δεν θα έχουν αλλά και μετά ερχόμαστε και για μπάσκετ" λέω και πηγαίνω προς την έξοδο του πάρκου ακολουθούμενη από τον Σταιλς...[...]
Μπήκαμε στο σπίτι και πήγα κατευθείαν στο παλιό δωμάτιο των γωνιών Μου.
Μ:"λοιπόν εδώ θα κοιμηθείς εσύ Εγώ θα είμαι στο διπλανό" του λέω και πηγαίνω στο δικό μου δωμάτιο... Κατά τις 12 σηκώθηκα και πήγα στο σαλόνι...Δεν είχα ύπνο...άνοιξα την τηλεόραση και κάνω ένα ζάπινγκ για να δω τι έπαιζε... Τελικά κατέληξα να βλέπω την ταινία ' Harry Potter' το πρώτο...Μόλις τελείωσε πήγα στο δωμάτιο μου και με πήρε ο ύπνος κατευθείαν....Ναι ναι το ξέρω και άλλο ένα κεφάλαιο την ίδια μέρα....Και ναι θα είμαστε στην Κρήτη, στην Αλικαρνασσό και συγκεκριμένα στην Πρασσα!!!
Ναιιιιιιιιι
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...