Μπελα P.O.VΕπιτέλους καλοκαίρι. Ναιιιιι. Κρήτη δεν αργώ να σου έρθω. Θα πάω μάλιστα να κλείσω εισιτήριο σε λίγο.
Πριν μία βδομάδα έκλεισαν τα σχολεία. Ε λοιπόν πέρασα με 17/12,14. Αρκετά καλά.Σηκώθηκα από το κρεβάτι και αφού έκανα την πρωινή ρουτίνα πήγα να δω αν ξύπνησαν τα πιτσουνακια μας.
Μπήκα αθόρυβα μέσα στο δωμάτιο του Σκοτ και τον είδα να βάζει ενα πράσινο κοντομάνικο μπλουζάκι ενώ η Μαλία καθόταν ντυμένη όπως πάντα στην καρέκλα του γραφείου και έπαιζε με το κινητό.
Όταν με είδε ήρθε και με αγκάλιασε.
Μα:"καλημεραααα"
Μπ:"Καλημέρα." Είπε και πήγα να βγω γιατί ο Σκοτ με κοιτούσε κάπως.
Σκ:"για που το έβαλες?"
Μπ:"οου θα πάω να κλείσω εισιτήριο για Κρήτη" είπα και έφυγα χωρίς να του αφήσω περιθώρια για να μιλήσει.Στον δρόμο συνάντησα αρκετούς φανς των διδύμων και εμένα.
Αφού έφτασα στον προορισμό μου έκλεισα εισιτήριο για Κρήτη για μεθαύριο. Ανυπομονώ να δω την Ερμιόνη ξανά μου έχει λείψει η τρελή.Στον γυρισμό είδα ένα άτομο που δεν περίμενα να είναι εδώ. Είδα τον Μαξ.
Με πλησίασε.
Μξ:"Γεια Μπελα" δεν του απάντησα και έφυγα τρέχοντας.Έφτασα στο σπίτι και μπήκα μέσα. Ανέβηκα τις σκάλες και έτρεξα στο δωμάτιο μου.
Τώρα έχουμε μάζεμα ρούχων.
Αφού έβαλα μουσική έψαξα για την βαλίτσα μου και όταν την βρήκα άρχισα να μαζεύω τα ρούχα που θα πάρω μαζί μου. Αφού τελείωσα διάλεξα για αύριο τι θα βάλω όπως και για το ταξίδι.Η ώρα είχε πάει 6 και είπα να πάω μια βόλτα αφού μάλλον θα έρθω πίσω Σεπτέμβρη.
Ντύθηκα και έφυγα.
Πήγα μια βόλτα από το πάρκο και ύστερα στην καφετέρια ποιο δίπλα. Εκεί ήταν ο Ντερεκ.
Ντ:"οππ Μπελα τι κάνεις?"
Μπ:"Καλά εσύ? Έχεις αποφασίσει που θα πας διακοπές?"
Ντ:"μάλλον Κρήτη αλλά δεν ξέρω ακόμα" είπε και πήγαμε να κάτσουμε σε ένα τραπέζι.
Ντ:"εσυ?"
Μπ:"Εγώ Κρήτη" είπα και γέλασα λίγοοο, τόσο δα, σαν ψυχοπαθής.Μετά από αρκετή ώρα φύγαμε ο κάθε ένας για το σπίτι του.
Μπήκα μέσα και όλα ήταν ερείπιο.
Να με πάλι μόνη σαν το λεμόνι. Καλά δεν με χαλάει.
Πήγα και έφαγα και ύστερα πήγα για ύπνο.Σταιλς P.O.V
Με τα παιδιά τελειώσαμε το σχολείο για φέτος. Με την Μπελα δεν έχω μιλήσει από την μέρα που παίρναμε τους βαθμούς.
YOU ARE READING
Δίδυμο Φεγγάρι
WerewolfΜε λένε Μπέλα.. Μπέλα Μακκολ. Είμαι η αδερφή του Σκοτ. Του Άλφα. Δύο βρικολακων και δύο τραγουδιστών. Η μητέρα μου η Ρενε χώρισε με τον πατέρα μου και έκανε πολλές σχέσεις με αποτέλεσμα τα δύο βαμπίρ να καταλήξουν αδέρφια μου. Ο πατέρας μου ήταν λυκ...