Jmenuju se Cara Styles, ale radši to příjmení nepoužívám... Je mi 16 a bydlím s mamkou v Londýně, taťka od nás utekl, když zjistil že mamka je po druhé těhotná (čekala mě).
A ano, mám bratra jménem Harold Styles.. jo, ten Harry z 1D. Tu partu nemám ráda, protože mi ukradli brášku. Nejmíň sympatický je mi Zayn...
Mám blonďaté vlasy a moje oči jsou modré a ve středě zelené, taková ta zelená jakou má i Harold.V sociálním světě se nikde nejmenuji Styles. Nestojím, o popularitu přes mého bratra...
Chodím do prváku, ale ve třídě jsou skoro všichni ze základky. (Nechce se mi řešit školství a plnoletost v Anglii, mě samotnou, jako čtenáře jiných příběhů, to stejně většinou nezajímá. Tak se nezlobte)
Moje nejlepší kamarádka se jmenuje Zara. Má černé vlasy a plastiku nosu. Upřímně mně se ten nos nelíbí, ale ona je úžasná kamarádka! Je jí 17 a chodíme spolu do třídy. Ona je taková ta bad girl a UblížíšMéKámošceArozbijuTiHubu-girl. Ona žije s oběma rodiči a je jedináček. Jsou dost zazobaní...Já vypadám takhle:
Dělám soukromě modeling, kde jsem se s Peterem, který to celé vlastní a fotí a je to můj dlouholetý kamarád, doholda, že nezveřejní nikdy mé jméno. Má 23 let.
Fotím všechno oblečení a fotky, které se mi líbí, potom dávám na můj instagram, kde se jmenuji @zarastls ano, říkala jsem že nikde nepoužívám Styles, ale přece jen je to mé příjmení a zkratka mi nevadí...Tohle je Peter
Taky tady v Londýně mám babičku, tetu se strýcem a mého nejoblíbenějšího bratránka Jerryho. Mu je 18. Je mi podobnější, jak můj vlastní bratr. Dokonce ho mám radši, jak vlastního bratra. Chodí na stejnou školu a patří do skupinky Badboys naší školy. Díky němu jsem mezi nimi a vlastně v celé škole známá.
Vždycky ti kluci z jeho party mají nějaké narážky na můj zadek, nebo něco. Je to kamarádské a berem to jako srandu.
Ale když jsem se s nimi setkala poprvé a Hanry mě plácl po zadku, dala jsem mu takovou facku, že mi ji chtěl vrátit, ale zbytek ho uklidnil a teď jsme super kamarádi. Snad i nejlepší kamarádi, v oblasti kamarád kluk a holka. Lidi co nás vidí si vždy říkají, že spolu musíme i chodit...
V partě je ještě blonďák Francis, který je velký sukničkář, ale to oni všichni...Jerry
Francis
Hanry
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Teen FictionMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...