"Myslela jsem, že mě budí Hanry, proto jsem ho chtěla políbit! Měl se bránit. Byla jsem rozespalá. Mně nenadávej, nejsem ten, kdo prznítvou sestru!!" Tyvole, Harold mě teď obviňuje, že málem políbený Zayn za nic nemůže! Prej se nesmím zamilovat do kluků. To nehrozí...
"Jdi spat..." dělá si prdel? "Vždyť je půl osmé a teď jsem se z letu vyspala.." hodil po mě nekompromisně pohled "tak to ber jako trest za toho Zayna." Co?!
"Kurva nejsi můj zkurvený otec! Tak mi furt něco nepřikazuj!"
Debil... mňam pizza.
Vezmu si a v tom "tak hele holka! Ty bydlíš s námi, za naše peníze! Takže se budeš chovat podle našich pravidel!" Bouchl pěstí do stolu.
Postavila jsem se "tak hele! Já jsem si tě a tvůj dům nevybrala! Chtěla jsem zůstat doma v Londýně se svými přáteli a tou malou rodinkou, co mi zbyla! Vůbec jsem sem nechtěla. Kdybys byl kurva ten starý Harry, ten starý hodný starostlivý vtipný přátelský Harry! Doprdele s tebou. Sláva ti i všem tady stoupla do hlavy, frajírku. A to že nevěříš mně, ale tady tomu kurevníkovi, to už je fakt dost!"
Zrudl, asi nemá rád, když se mu říká pravda. "A dost! Máš týden zaracha. Tady Zayna, ani mě a ostatní urážet nebudeš! Žádná sláva nám do hlav nestoupla! Já si tě taky nevybral. Byl to soudní příkaz." Au tak to bolelo. To by dřív neřekl... "FAJN" prošla jsem a na chodbě vrazila do Zayna "čekej odplatu, smrade." A vydala jsem se nahoru. Už to jdu naplánovat....*cink* @horan když se hádate, vypadáte stejně a jde z vás stejný strach...😑
@carastls bezva, neruš.
@horan jsi zlá....Blbec.... ležím v posteli a zítra máme vlastně školu. Napíšu Lei.
-ahoj Leo. Platí to oblečení na zítra?
+ zdar Carr. Jo platí. Vemu si k tomu kabelku.
- Já taky😗
+tak papa. Sraz v busu?
-joo, ty nastupuješ o zastávku později jak já?
+jo, chyť mi místo!😄😄
-neboj chytím😏💕
-čau
+ahoj💁Fajn to bychom měli. Mám tu dokonce šatnu. Takový malý pokoj s věšáky a poličkami.
Jdu spát, ať jsem zítra čilá.
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Novela JuvenilMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...