Crrr
Oh otravný budík. Mám chuť mrštit ho o zeď. Omámená ještě ze spánku se dobelhám ke skříni a tam se rozhodnu pro černé triko, které svažu do cropu, potom velice tenké tanga, aby nešly pod děravými riflemi vidět a pod to síťkové punčochy, na to černé kotníkové ponožky a vansky obyčejné černé s bílým pruhem. Namalovala jsem se, dala tělovou rtěnku, řasenku, zvýraznila lícní kosti a vyrazila na snídani.Dole opět nikdo nebyl. Všichni chrápou. Vydala jsem se do školy. Dnešek probíhal jako tipicky nudný školní den.
Zrovna kráčím po ulici k nám do vily. Všimli jste si, že to nenazývám domovem? Chci se vrátit do Londýna. Za mými přáteli. Zajít mamce na hrob dát dvě oranžovokrémové růže, přesně ty, které milovala.
Otevřela jsem bránu stále s myšlenkami v Londýně. Najednou mi pípla zpráva. Rozklikla jsem ji. Od cizího čísla.
Možná by tě mohlo zajímat, co dělá tvůj přítel s tvou nejlepší přítelkyní když už tady na něj nedohlédneš...
Kdo jsi a co tím myslíš? Co to je. Kdo to je. Proč to je.
To ti říct nemůžu, ale můžu ti prozradit, co se tu v Londýně děje.
Povídej
Tak se mi líbíš, pěkně stará prudká Cara... no
No? Kdo jsi že mě znáš, a mé přátele a přítele no nikdo z naší party to být nemuže, jejich čísla mám.
No, jsem z tvé školy, možná i třídy.
A bavila jsem se s tebou?
To bych netvrdil/a ale vím pravý důvod, proč jsi odjela. Měl/a jsem tě rád/a! :-)
aha nechce se prozradit, ví pravý důvod? Tak to je divné, asi někdo blízký, někdo zapomenutý.
Tak už řekni co dělá Zara a BF!
No, myslím že už ho nazývat BF nebudeš. Každý den sleduju, jak se po sobě plazí, líbají se, a taky šukají. Když se někdo zeptá, proč jsi odjela, řeknou, že jsi jela pryč, protože cituju 'její matka nemá prachy a tak musela odjet šukat za peníze do Ameriky.'
Co to kurva? A a, mám slzy na krajičku. To by o mě nikdy neřekli! Ne! Lže
Lžeš! Lháři! A i kdyby, tak to by je snad zastavili ostatní z party ne?!! Lháři nevěřím ti debile!
Mám i důkazy! Jo, Jeremy a Frank se od nich odloučili, protože je to sralo. Jeremy mu i rozbil hubu a na Zaru flustl.
Ne, nevěřím. Bez důkazů! Najednou mi doša fotka.Oh,aha. díky...
Za málo. Vyser se na něj, kurevník!To už mi kanuly slzy a já nevydala ani hlásku. Kurva! Kurvy! Co to o mě říkají. V životě jsem nebyla tak v prdeli! To jsem byla tak slepá? To byli tak falešní?! Vždyť Hanry nebyl falešný. Byl to sice děvkař, no jo byl děvkař. A Zara, pravda byla hodná jen na mě a partu. sakra. DOPRDELE.
Se neustálým přívalem slz odemykám dveře a zničeně procházím kolem Lucase. Chtěl něco říct, ale když mě viděl, svou trpkou poznámku si nechal. Procházím kolem obýváku. Tak sedí všichni, jen Niall nehledí do mobilu a všiml si mě. Hned jsem se vydala nahoru. Slyším za sebou kroky.
Otočím se a za mnou stojí Niall. Hned mu padnu do náruče a pláču. On se na nic neptá. Radši mě objal a uklidňujícím hlazením po zádech mě dostává do klidu.
"Tak co se děje" už nebrečím. Nemám sílu. Vyndala jsem mobil a podala mu ho i s fotkou. "Oh, Carr. Zlato, neplač." Fňukla jsem. "O...on on m..m..mně podvedl! S...se...s mou nej..nej...nejlepší kamarádkou!" Cítím se tak malá. "Klid" znovu mě zatulil. "To bude dobrý, najdeš si lepšího! Někoho normálního, někoho kdo nemá pověst děvkaře. Klid. Máš nás podpoříme tě."
Zavrtala jsem se so něj "ne, Harold se semnou nebaví, Louis si mě nevšímá, Liam myslí penisem a Zayn si ze mě dělá prdel nebo taky myslí penisem! Mám jen tebe, Leu a Issaca!" "Kdo je Issac?" Pozvedl obočí "můj nový asi od teď nejlepší přítel. Patří do party, se kterou se taky bavíme, ale nejradši mám jeho. Potom tam je Chriss, to je takový svalnatec, myslící jen na jeho fotbal nebo holky, Brad, jejich šéf a kapitán družstva. Potom Chaz, černovlasý kluk, co po mě kouká,fotbalista, moc pěkný. A Issac šedovlasý šedo zeleno oký klučina. On jediný nehraje fotbal." Usmála jsem se.
"Aha, já řeknu Harrymu, aby na tebe byl hodnej." Usmál se "díky!" Skočila jsem na něj a on to neudržel a spadli jsme oba na postel. Smála jsem se "mám tě ráda. Jsi fajn kamarád." Naposledy jsem ho objala.
"A co kluci? Někdo na obzoru?" Zakmital obočím. "Haha, jsi jak můj nějaký otec tady." Usmála jsem se "ale jo, Chaz po mě furt čumí a " "to je ten černovlasý?" Kyvla jsem "ale mám vyhlídlého Oliwera. Sexy černovlas! S brýlema. ohhh" rozplynula jsem se "vidím, že jsi na černovlasy. " smutně se usmál. Co mu je? On mě snad má rád jako něco víc? "Nialle" "ale Hanry nebyl černovlas" "ne, to bylo protože jsme se znali dlouho. Navíc, vidíš? Špinavý blond-špinavý debil." Uchechtl se. "Ty ale nejsi špinavý, jsi čistý blond" prohrábla jsem mu vlasy, "no, ale kdybys chtěla chodit s někým z nás, tak podle toho co jsi řekla, má velkou šanci Zayn." "To má." Konstatovala jsem. "Hele už jdu. Kdybys chtěla přijít za námi?" Kývl a odešel. Tak to bylo, oh. Jako by si zjišťoval, jestli má šanci.
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Teen FictionMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...