Depend on it - Liam Payne 🎵
O měsíc později:
Pohled Carr:
Za ten měsíc, který uběhl, se stalo asi toto:
Od hádky se Zaynem jsme se spolu přestali bavit. Začal se ke mně chovat jako na začátku. Arogantně a sobecky... asi se odmiloval. Přesně toho jsem se bála...
Zatím co on mě opouštěl, já jsem se zamilovávala více a více. Nejspíš si někoho našel. V poslední době neustále někam odchází hezky oblečený, upravený a navoněný. Vrací se rozcuchaný a celý pomuchlaný. Když kolem prochází táhne z něj drahý dámský parfém...
Zrovna scházím dolů do kuchyně. Jen v noční košili.Dole všichni létají sem a tam jak zplašení. "Co se děje Nialle?" ptám se kolem běžícího blonďáka. "Zayn dovede návštěvu na večeři!" Ou
"ženskou návštěvu" dodá Liam co dojde též do kuchyně. Asi si všimne mého skleslého pohledu. "Vím že jsi měla vždy slabost spíš pro Zayna. Ale nechceš to dát dohromady?" Shlížel na mě vážně z vrchu. "Uhm" uniklo mi. Sakra co? dělá si srandu?! "Hahaha dělám si srandu Stylesko!" Rozcuchá mi vlasy na hlavě a jde dál.
Kolik je vlastně hodin? Cože? 3 odpoledne? To jsem asi včera poslouchala tu hudbu dost dlouho že vstávám až teď. "Caro, Jakto že tak pozdě? A obleč si něco! V 5 přijde Zayn s holkou!" Proletí kolem Harold s bednou plnou krámů. To se jako rozhodli udělat letní úklid? "Dělej! Máš jen 2 hodiny" Zaburácel jako nějaký otec. Jo, jo. Hlavně mi to furt všichni připomínejte. Asi se toho ani nezúčastním...Mezi tím co jsem jedla svůj jablečný koláč, co jsem upekla na žádost kluků, Louis začal vařit pozdní oběd alá večeři. Harry s Niallem prostírali a Liam jel koupit víno. Dělají, jakoby to bylo něco velkolepého... po té co mě požádali abych umyla okna jsme se pohádali, protože já nebudu leštit těch 550 oken po celé vile kvůli nějaké čupce!
Jsou 4. "Běž se chystat, holkám to trvá mega dlouho..." broukne Liam. "Nezúčastním se" houknu nazpět. "Tak to chci vědět reakci tvého bratra" "jdi do háje Payne!" "No, sice jsem chtěl do sprchy, ale proč ne" vleze do mého pokoje bez trika. O.M.G. ta hruď. "Neslintej" chcechtá se.
"Můžu já za to, že jsi tak zatraceně sexy?!" Vyletí ze mě. Hned na to si rychle zakrývám pusu a vykuleně hledím na Liama. "Wow, dík" jen řekne, mrkne a je fuč. SAKRA!
Nakonec jsem byla donucena obléct si šaty a jít dolů. Vypadali jsme s bráchou pěkně. To se musí nechat.Doša jsem dolů, sedla si vedle Liama a Nialla. "Li?" rychle jsem šeptla směrem k Liamovi. "To se mi líbí. Co je Carr?" "Slib že mi budeš oporu" nemyslím že snad pochopil že cítím něco k Zaynovi, spíš to pobral tak, že nemám ráda Zayna a této večeře se účastním s nechutí. Což je z poloviny taky pravda.
"Jasně že budu. Kdybys chtěla vypěnit nebo tak něco, tak mě chyť pod stolem za ruku a já něco vymyslím." Mrkne a hodí po mě úsměv. Takže já seděla uprostřed vedle mě po levici Liam a na druhé straně Louis. Niall seděl v jednom čele a Harry v druhém. Naproti nám byly dvě prázdné židle, které se brzy zaplní.Najednou někdo zazvonil. To prej že je znamení. Kluci se najednou všichni napnuli. Harry šel otevřít. Jakmile jsem uslyšela hlasy, udělalo se mi těžko. Harry vstoupil do místnosti a všichni se začali zvedat. Jen já byla jak přimrzlá. Co to se mnou sakra je! Rychle jsem zmáčkla ruku vstávajícímu Liovi. Kecl si zas pe zpět. "Co je?" "Já to nezvládnu..." "ale zvládneš" řekl a rychle mě vytáhl n nohy. Nechápavý pohled od Louise a nikdo jiný si ani nevšiml.
Zrovna když mě pustil a sám se postavil vešla ta holka. Hned za Ní on. Ten guy, se kterým se teď nebavím. No teda on se nebaví, ani nezdraví. Vůbec se mi nedívá do očí. Vlastně se mnou během měsíce promluvil 2x. Jendou to bylo "je oběd" a pak "Harry tě chce v obýváku" .
Ale dnes, dnes svůj 'nepodívám se Caře do očí' slib porušil. Podíval se na mě. Do teď de usmíval. Jamile ale uviděl můj výraz, úsměv mu opadl. Rychle jsem uhla pohledem. Zayn začal mluvit. "Takže, tohle je Gigi, moje přítelkyně. A tohle je Gigi moje rodinka. Harry, Liam, Cara, Louis a Niall." Se všemi si podává ruku. "Jsem Gigi, snad budeme kamarádky" "Cara" falešný úsměv zdobil její tvář, já se ani o něj nesnažila.
Po té co se se všemi seznámila, jsme si konečně sedli. Už se mi klepaly kolena. Nemyslete si že mám slabé nohy. Jen to je děsná situace...
Právě se naložilo jídlo. Oni si o něčem povídají a já jen dloubu vidličkou do jídla. "Tobě nechutná?" Zeptá se Louis a tím strhne všechnu pozornost na mě. Dík... "joo chutná, povedlo se ti to Louí" usměju se. "To jsi dělal ty?" Zeptá se Gi Gi. Tím jsem naštěstí odvrhla pozornost na Louise.
Dojedli jsme a teď přichází ta horší část. Část "nevyhneš se bavení. Zayn už se nqdechuje že začne mluvit. Já jen zmáčknu pod stolem ruku Liamovi a vyhrknu " odnesu nádobí" Liam pochopí vstává "Já ti pomůžu".
V kuchyni vše odložím. "Co se děje?" "Já to NEDÁVÁM LIAME" "Tak už mi řekni co se mezi vámi stalo" vše mu řeknu. Úplně vše. "Li, je to pro mě utrpení tam být" rozevře svou náruč "pojď sem" hned se do něj vtulím. Hladí mě po zádech a to uklidňuje. Najednou slyším kroky "ahaa tady jsme někoho vyrušili Zaynie" zvednu hlavu, Li mě pustí a já se jen podívám na Zayna. Hledí ns mě. Co se to v těch očích mihlo? Smutek, zklamání? Ne jen ignorace nezájem. Ha ha...
"Pardoon" debilně se ta jeho Gigi zachychotá a jdou nahoru... jen si odfrknu a zatlačím si dlaní do čela. Rychle mrkám. "Ššš" řekne Li a pohladí mě po tváři. "Díky"
Pojď si lehnout bude ti pak líp. Vezme mě za ruku a dovede mě do pokoje. "Tak já půjdu" "Li?" Otočí se "ano?" "Mohl, mohl bys mi roepnout šaty prosím? Nedosáhnu tam" začne mi je pomalu rozepínat. Končí to až kousek na zadku. Rozepne je. "Díky, mohl by ses otočit?" "já, já půjdu" "ne!" "Ne, jen prosím zůstaň." Rychle se převléknu "můžeš". "A co ještě potřebuješ Carr?" "Mohl, mohl bys mě uložit?" Udělám na něj kukuč jen se usměje. "Jasně, lehej" lehnu si a on mě přikryje. "Chceš zazpívat?" "Jo moc prosím"
Začal zpívat -písnička v médiích- já pomalu usínám a on končí písničku. "Li, zůstaň prosím" šeptnu tiše. "Ale" "prosím" přeruším ho. "Dobře" mám zavřené oči a jen slyším jak si sundává oblekové kalhoty a svléká košili. Cítím jak se prohla postel. Lehl si na kraj a broukl "dobrou" "zatul mě" kňournu a on radostně jako malý "vážně můžu?" A pak uz jen kolem sebe cítím silné paže a na zádech tu hruď a ty břišáky. No slast. Dnes budu možná i spát.
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Teen FictionMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...