29.

401 10 0
                                    

Probudím se a jde se zase do školyy... dneska jsou to tepláky a černý crop. Vyfotila jsem se na instagram a vymazala všechny fotky s Hanrym, Zarou a vším, co by mi je připomínalo...

 Vyfotila jsem se na instagram a vymazala všechny fotky s Hanrym, Zarou a vším, co by mi je připomínalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

School day #goingtobus 🚍

Vycházím a před bránou stojí černá audina. Co to je? Dotyčný stáhne okýnko a v něm vysmátý Will. "Nazdar kočko! Nechceš hodit do školy?" Jak ví že tam jdu? "Jasný, jak víš že jdu v tuto dobu na bus" "instagram kotě. Sleduju tě. Jsi dělala modeling nebo tak?" Jeeeje "jojo" už jedem.
V rádiu začne hrát písnička od Ushera a já zpívám s ním a do toho se různě kroutím. "Vidím, že ho máš ráda, hezky zpíváš a kroutíš se." "Díky, miluju ho. Hrozně bych chtěla na jeho koncertt" usmál se. "Kdy máš 17tiny?" "Ať tě nic takového nenapadne!" Zasmála jsem se. "Jak se vlastně znáš s klukama?" "To víš, hvězdy se znají!" Smál se. "Ty jsi hvězda?" "Usher je můj bratráneček kočičko" "omg! DĚLÁŠ SI SRANDU?" "Nee. Ale je to děsné prase..." že to říká zrovna on... "omg! Omg! Omg!! Seznam mě s niiim! Prosiiim" uchcechtl se "kotě, to bych ryskoval, že tě zbalí! Což nechci. Protože chci, abys byla jen má" aaaha "kocoure, hele, já sama se rozhodnu, s kým budu chodit..." začala jsem znovu zpívat a on se přidal. Wow mají to taky v rodině, zpívá pěkně. "Neřekla bych, že budeš znát jeho texty" zasmál se "tuhle znám, protože jsem mu pomáhal s natáčením videoklipu" "a jakto že tě svět nezná?" "No, většinou jsem někde za kamerou, tudíž mě nezná svět, ani novináři moc. Ake slavní jako jo... na různých těch večírcích" kývla jsem. "Willie?" Udivil se "copak?" "Seznámíš mě s Usherem?" Uculila jsem se na něj. "Noo možná. Ale vážně, je to mega prase..." "a ty nejsi!?" "Oproti němu jsem beránek" položila jsem mu nohu na stehno. Napnul se "tady mi zastav beránku" už stojíme na parkovišti před školou a všichni čumí. "Díky beránku" muckla jsem na něj a rychle vystoupila.
Došla jsem k naší partě. "Ale ale, s kým pak jsi to přijela Carrrr?" Zeptala se Lea, když jsme se objímaly "s Willem." Tráva se hned naklonil "s TÍM Willem?😈" "kdo to jeee?" Kluci se bavili mezi sebou a tak jsem jí to řekla.
"Je to moc pěkný černoch. Kamarád 1d, a taky je to BRATRANEC USHERA!" Ona ví, jak ho zbožňuju "OMG DĚLÁŠ SI SRANDU?" Záporně jsem zavrtěla hlavou. Všimla jsem si, jak po ní Brad furt pokukuje "a teď vyklop, co máš s Bradem" šeptem jsem se zeptala a zasmála "ty vše poznáš! Včera mě pozval na rande a chodíme spolu!" Zaječela jsem "OMG TO TI PŘEJUUU" Zatulily jsme se.
Crrrr
Jeeje ve třídě zase vedle Ethana."Ahoj kotě" ucítila jsem štiplavou bolest na zadku. V rychlosti Ethanovi přiletěla facka. Carlos se v rychlosti postavil "klid Carle" naštvaně jsem si sedla. "Tohle si nezvykej kočičko" "to ty si tohle nezvykej!".
Se zazvoněním vešel učitel. "Třído sednout" na stehně mi přistála ruka. Hned jsem se přihlásila. "Ano slečno Styles?" Vždy když řekne mé příjmení, všichni se na mě začnou otáčet... "mohla bych zažádat o přesazení??" Pozvedl obočí "vidíte snad jiné místo?" "Mohl byste přeci někoho semnou vyměnit" "přední lavice se nebude měnit, sedí zde žáci s brýlemi, druhá lavice tam mám šikovné studenty, třetí lavice? Carlos s Annie, to je úmysl, Carlos by dělal jinde bordel, Peter a Lisa to samé a Dafne s Fionou ne. Zadní lavice kde máme tebe a pana Simona a Freda s Justinem. Fred se s Ethem porve. No tak jo! Pan Bieber se přesune k panu Simonovi a slečna Styles za Fredem.
"Ahoj jsem Cara" podala jsem mu ruku ale on se otočil dopředu a nemluvil.
Po hodině sezení vedl něj jsem si všimla, že má dost zničené ruce a taky šrámy na tváři. "Pereš se často?" Podíval se mým směrem "jsem k tomu nucen." Pozvedla jsem obočí "a to proč?" "Justin je můj bratr. Dvojče. Je to bisexuál a co se to dozvěděla tady Symonova parta, neustále ho nějak šikanují. Nebýt mě, je denně zbitý. To proto se rvu. Ano, každý den." Ou "to je hrozné!" Zazvonilo "já se o to postarám" pozvedl obočí "počkej neblbni" to už jsdm mířila na chodbu.
"Ethee?" Zavolala jsem a on se zastavil "ano?" Přiletěla mu taková facka "NECHÁŠ JUSTINA NA POKOJI!" Facka ho rozzuřila a najednou do mě někdo        žduchl a já spadla na zem a bouchla se nad obočím o hlavu. "Couro! Nech mýho Ethanka!" Kopla do mě nějaká sylikonová coura. Rychle jsem se zvedla a strhla ji k sobě za vlasy "ty krávo! Co si to dovoluješ!" Začaly jsme se prát. Ona mě škrábala svými nechtíky a já jí dala ze spodu brady pěstí. "DO ŘEDITELNY" odtrhli mě a mně kapla na ruku krev. Z obočí... kunda. Nejvtipnější jak jí ten její Ethanek nepomohl...

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat