Je tu nuda. Zapla jsem si mou oblíbenou písničku a rozhodla trochu se zabavit škádlením kluků dole. Oblékla si sexy košilku a trochu se namalovala.
Vešla jsem do kuchyně 'pro pití'. Měla jsem sluchátka a vypla si hudbu, abych mohla kdyžtak poslouchat co kdo říká. Natáhla jsem se pro skleničku na horní poličku a slyším kroky.
"Carr máme návš.. oh kurva" chech "doprdele Maliku! Tahle samička se vám tu producíruje a vy jste to nikdo ještě neohli?"přerušil ho hrubý hlas. Pousmála jsem se. "Hele, je to zákaz. Však víš, na sestry nesahat...." "vážně?" "Jo, neudělal bych t.." naschvál mi spadl vršek od džusu a já se pro něj ohla "kurva. Aspoň se můžu dívat" ten druhý ho poplácal. "Hodně štěstí Kámo. Tohle já bych nedal - jen se dívat -" Zayn byl ticho. V ten moment jsem se otočila, sundala sluchátka a prohlédla kurva sexy tak metr 80 černocha! Ohh miluju snědší kluky, a i černochy! "A kdo říká že se - jen dívá- ? " ďábelsky jsem se usmála. Oni jen stáli s hubou otevřenou až někam do sklepa. Nojo, ze předu je to vždy lepší... "teče vám slina hoši" mrkla jsem na černocha "a ty jsi?" Usmála jsem se "eeeeh j..js..jse...jsem Will... ech William. A ty krásko?" Skousla jsem si ret a prohlédla si ho "Wille jsem Carr" podala jsem mu ruku a on si mě za ni strhl do objetí. Zasmála jsem se. Sjížděl rukama na můj zadek a v tom "to by stačilo Lime!" Doslova ho ode mě oderval. Ohh tady někdo žárliii. "Nezáviď Zaynie." Muckla jsem na něj a při cestě nahoru jsem pohladila po hrudi za chůze Willa. Omg mimochodem má ji kurva svalnatou. Ale celkem trpas, že zrovna návštěva taddy.
WillZ pohledu Willa:
Omg mají tu tak sexy holku. V životě bych neřekl, že někdo jako Styles bude mít za sestru někoho tak ohhh. A jak semnou flirtovala. Jak moc jsem si chtěl tu její prdelku zmáčknout. Jakoby mi Malik četl myšlenky "ani to na ní nezkusíš!" Řekl rádoby tvrdě a já se jen zasmál... "problém?!" Otočil se. Je menší než já, ale když se naštve... a jak mě pak pohladila po té hrudi. Omg. Andílek s ďáblem v jednom..
Z pohledu Zayna:
Zrovna když je tu největší šukač pod sluncem se musí Carr obléknout takhle. Oh, neuvěřitelně sexy. A jak ho setřela. Ale potom, jak s ním flirtovala. Vrrr. "Ani to na ní nezkusíš!" Musel jsem mu něco říct, zasmál se. "Problem?" Už nic neřekl a tak jsem šel do obýváku za zbytkem.
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Teen FictionMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...