Autobus zastavil na naší zastávce. "Dámy" Brad podal ruku Lei a hned za ním Issac co podal ruku mně. "Děkuji pane" "není zač MYLEJDY"
Chytli jsme se jak na plese v nějaké pohádce a vykročili z autobusu. Smáli jsme se. Myslím že budeme velice dobří přátelé.
"Issacu? Musím ti něco říct" podíval se s otázkou v očích "chodíme na stejnou školu" "to je kravina. Nechodím na chemičku" bože. Plácla jsem se do čela🤦. "Ne, já chodím da Stewardku" otevřel pusu do O společně s Chrisem, který to taky slyšel. Saafra.
"Bradee" zařval "ne neříkej mu to, je to překvapení." Zamávala jsem mu a došla za Leou "jdem?' Kývla "čaau" zařvala jsem na kluky zacházející do budovy. Brad mi nepadl do oka...
Vydaly jsme se do ní též. "Ahoj prosím tě, kde je ředitelna?" Zeptala jsem se takové malé týpky, která nosila vintage věci. Líbí se mi takoví lidi."Ahoj jsem Lana. Jo, dovedu vás!" Chodí do prváku. Po cestě jsem ji řekla, že se mi líbí její styl a taky jsme se jí představily. Prej se to tu nikomu nelíbí, tudíž nezapadá do kolektivu... "Tady" ukázala na mahagonové dveře. "Díky ahoj!"
Zaklepaly jsme "dále." O.M.G. tak tohle je sexouš dámy a pánové stál by za hřích. Jak může být tak sexy, mladý a zároveň ředitel??Nejen já sbírala bradu až ze země. I on. Lea se jen tiše smála. Rychle jsem se vzpamatovala a on též. "Eee, dobrý den pane řediteli Simone." Nad oslovením se pousmál " Já, eh, teda, my! Jsme nové studentky. Cara Styles" "těší mě" "Lea Beatle" "těší mě". "Tak dívky" pokynul nám rukou abychom šly.
Hmm fakt necítím tvůj palicí pohled na mé prdelce. "Zavedu vás do hodiny" už už se zavíraly dveře a najednou zahřměl silný mužský hlas "ETHANE SIMONE! Co to zase děláš?!" "Zpět holky" zatáhl mě za ruku zpět do ředitelny, kde se tyčil už víc vypadající ředitel. "Kam jsi mi to jako odvedl děvčata synu? Dámy, omlouvám se. Syn to tu hlídal po dobu mé nepřítomnosti. Je to vlastně váš spolužák. Jsem George Simon, ředitel školy" napřáhl ruku "Cara Styles" usmála jsem se "aa takže pan Harry. Ano?" Zašklebila jsem se "nemluvila bych o tom?" Chápavě přikývl. "Lea Beatle" "těší mě. Takže dámy následuje mne.Ředitel:
Synu zavři za sebou a pojď." Zase ten spalujicí pohled na mé prdelce. Naschvál jsem si kratásky ještě vytáhla abych ho podraždila.
Najednou mě přes ni plácl "neprovokuj" zavrčel mi u ucha a přešel k otci. Zastavili jsme u fialových dveří. Vlastně celá chodba byla do fialova...
Po zaklepání vstoupil ředitel a všichni povstali. "Dobrý den třído, slečno Deanová vedu vám nové žačky a taky Ethana!" To ethana zařval, protože Ett si ukazoval s kamarády posunky rukama jak nás nevim co, místo toho, aby si šel sednout. Hned šel. Nikdo se tomu nesmál, ale já se musela uchechtnout. Ett i se svými kamarády se na mě varovně podíval. Nechápala jsem. To jsou něco víc a nikdo nesmí krom nich nic? Divné..
"Tak naschle". Odešel.
"Holky jmenuji se Emma Deanová a představte se" Lea začala "ahoj! Jsem Lea Beatle, je mi 16, za měsíc 17. Jsem z Manchesteru. Vlastně tady jsem se nenarodila, ale můj táta tu bydlí a já tu byla od 6ti let co dva roky. To víte, střídavá péče. Miluju tanec a tohle je má kamarádka taky z Anglie." Navázala jsem "Ahoj. Jsem Cara. Pro přátele Carr. Taky mi za měsíc bude 17 a jsem z Londýna. Přestěhovala jsem se za bratrem. Ráda zpívám a tančím. Toť vše." "Díky, máte otázky?" Přihlásil se nějaký kluk z Etthanovy skupiny "jsi panna Carr?" Úsměv a já jen "pro přátele Carr, brouku. To ty NEJSI. A nic nezjistíš." "Když to nezkusiš!" Zařval druhý z E. Skupiny. "Dost, Carlos a Peter! ŘEDITELNA."
"No, to by stačilo. Leo jdi za Elle a ty Carr jdi za Etthanem." Šla jsem. Zářivý úsměv opustil jeho ústa. Sedla jsem si a Carlosovu tašku odsunula. "Ahoj" "čau" položil ruku na mou nohu. Sundala jsem ji. Položil znovu. Rázně jsem ji odhodila. Vrátil ji po 3. Otočila jsem se na něj a Zamračila. "Nech.toho." "hou hou kliid" nenavistný pohled.
CrrrVyšla jsem z už skončené školy. "Carrrr!" Už zamnou letěl Izzy. "Izzyyyy!" Přidala jsem a skočila na něj a obmotala kolem něj nohy. Smáli se nám naše parta. "Všimli jste si toho?" Optala se Lea "co?" "Čeho" "ne" "stává se z nás maci parta?" Optala jsem se. "Joo". Chytli jsme se všichni za ruce a začali poskakovat. Najednou se kolem nás prohnal nasraný Ethan a za ním Peter a Carlos a zabíjeli nás, nebo spíše kluky, pohledem. "Co to bylo?" "No synáčci papalášů jsou nabručení, protože jsme vás klofli dřív." Zasmál se Chaz. "Klofli?" Zopakovala lea. "Jo, víš jsme jejich soci (mn.č. od slova sok) vždy jsme se prali a hádali a lovili hezké holky. Možná je to taky tím, že oni jsou ve fotbale v FC eage a my ve FC angel." Pozvedla jsem obočí. "Dva týmy na škole. To ji tak teochu rozdělilo na poloviny..." "maj nás všichni radši" pyšnil se Chris "nemají. Eage má Etha.." zatvářil se Brad smutně. Podívala jsem se na Izziho.
Cink
Je to jeho bratr. Otec ředitel si ale myslí, že ho jeho žena podvedla a Brad není jeho, protože není na něj ani trochu podobný. Proto se rozvedli nežijí spolu. Brad žije s mamkou. Úžasná dáma. Ta by nikoho nikdy nepodvedla. Nezabila by ani mouchu. Milosrdná bitost. A Brad je po jeho mamky otci. Celý děda prostě. I chováním. Mamka miluje oba syny ale otec ne. Dokonce nahuškoval Etha proti Bradovi. Kvůli nim jsou 2 družstva a ředitel fandí odjakživa víc Eage... něco si tím dokazuje. Porovnává síly svých synů. On byl vždy ve fotbale nejlepší. Brad taky. Možná protože se bojí, že Et není nejlepší sjou dvě družstva. Ale jen pár lidí zná historii, proč jsou dvě družstva a jen málokdo ví, že Brad je syn ředitele. Dokonce jen nejstarší učitele to ví. Noví ne a nikdy se to nedozví.
Tohle je sms od Izzyho. Wow. Hustý. Chudák Brad....1007 slov. Dobrou!
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Roman pour AdolescentsMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...