31.

355 11 0
                                    

Ráno. Škola. Jako vždy.  Dala jsem si Calvin Klein bílý potisk černé triko a obyčejné ryfle. Kolem pasu si zavázala tu mikinu, co mi jednou půjčil Issac.
Po celém dni jsme se s Trávou dohodli na nákupech. Je super, že se pro mě obětuje! No dobře. Donutila jsem ho...
Koupili jsme plno trik, topů, šatů, ryflí, dokonce jsme šli i do calvin klein a Izzy mi tam vybrat komplet. Já mu zase boxerky.
"Bože jsem utahaná..." Izzy sáhl do kapsy své červené mikiny a vyndal si jointa a zapálil.
"Kámo tohle ručně domů nepotáhnu" s tím jsem vylovila mobil a rozhodovala se koho vytočit.
"Harry ahoj, mohl bys prosím dojet k obchodu pro mě a nákup? A taky Iz" "jsme s klukama v nahrávačce, ale Zayn má špatnou náladu, tak zkus ho" s výsměchem mi to típl. Bezva miluju tě....
"Asi zavolám Zaynovi,ok?" Tráva s blaženým pohledem pravil "klíďo". Bože...
"Ahoj Zaynie" snažila jsem se mile "co potřebuješ Carr" zní rozespale, úplně si ho představím, jak si protřel rukou oči a zmateně se rozhlédl po pokoji.
"Mohl bys přijet k Dandelion centru? Jsem tu s Izzym a nákupem. Prosiim"
Chvíli bylo ticho.
"Jo, ale bude to chvilku trvat" omg on kývl! "Díky zlato".
"Váš rozhovor byl jak pár.... ale je fajn že přijede".
Opřela jsem se vedle něj o zábradlí. Celkem zima. Oblékla jsem si tu zelenou Izzyho mikinu. "Jee moje mikina!" "Jo" natáhl ke mně ruku s jointem "chceš? Ale nepřežeň to!" Pokáral mě rodičovsky. Se smíchem jsem potahla.
Najednou zastavilo auto.
"Carr se nezdáš" Zayn přišel před nás a nastavil ruku na high5 Trávě. Tráva si s ním samo plácl "čus bro, posledně jsme nezačali úplně dobře. Jsem Zayn. Kdo je kamarád Carr je i můj" jen jsem nevěřícně koukala..."jsem Issac".
Nakonec jsme dost kecali a Zayn si taky potahl. Říkal, že to dlouho neměl. Nakonec vyměnil s Trávou pár cigaret a pak jsme nasedli do auta. Tráva cestou vystoupila a my jeli domů.

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat