38.

369 10 3
                                    


Ráno se probudit v Zaynově obětí bylo zvláštní, ale už ten pocit znám. Pomalinku se otočím  objevím hrozivě vypadajícího Zayna. Zvednu ruku a jemně ho pohladím po tváři. A znovu. On mou ruku chytne a nechá ji položenu spolu s tou jeho na svojí tváři. Nejlepší na tom je, že ještě stále spí, takže to udělal ze spánku.

Najednou na postel vyskočí můj nový pejsek! Úplně jsem na něj zapomněla. Priťapkal k nám a začal olizovat naše ruce. To Zayna probouzí. Chce se ohnat rukou ale já ji rychle chytím.

To ho probudí úplně. "Dobré ráno" šeptnu, protože je mi jasné že má kocovinu. Dám mu malou pusu do koutku úst a dřív než něco řekne slezu z postele a jdu dolů. Tam najdu na lednici vzkaz "Jsme ve městě, Zayn doma není, někam včera odešel. Jen protože máš narozeniny a předpokládám kocovinu, nemusíš do školy ;) Harry"

Supr. He he prej že není doma. Vemu prášek a vodu. Udělám si kafe a jdu na vrch. "Zayne" zacloumám s jeho ramenem a podám mu to. Vypije to. Vezme mi z ruky kávu, které jsem se ani nedotkla a položí ji na můj noční stolek.

"Pojď si ještě lehnouttt" a rozevře náruč. Po chvilce polevím a zatulím se k němu, pomalu usínám. Najednou mě ale něco začne lechtat. Teda Zayn. "Nee prosiiim, přestaaaň!!" Ječím a směju se. Zayn si na mě sedl obkročmo abych nemohla utéct. "A co z toho budu mít?" Na chvilku přestane "dobrý pocit?"  Zkusím. Začne mě však lechtat na novo. "Neee, tak ř..řekni c..co chceššš" svíjím se pod ním. "Hmmm" dělá že přemýšlí, ale já už tuším.

"Pusu?" "D...dobře" začal se sklánět a já mu rychle vlepila dětskou pusu. "Heey! Ta byla dětská, tu neberuuu!" "Nakaď si!" Vypláznu na něj jazyk, ale hned mě začne lechtat. "N..nee, dám ti pořádnou!" Přestane, chytne mé ruky a pomalu s nimi začne sunout nad mou hlavu.

13+
Přiloží rty na ty mé a něžně mě líbá. Mé srdce bije neuvěřitelnou rychlostí. Jeho ruce  putují po mém těle. Zajíždí mi pod triko, pod kterým nemám ještě od noci podprsenku. Stiskl mi ňadro a ze mě vyšel tichý sten. To mu vykouzlilo úsměv a zažádal si o vstup do pusy ten jsem mu povolila. Začal si hrát s mými bradavkami a já mu přejížděla rukama po svalech. Sundal mi triko, takže jsem před ním jen v kalhotách s kočičkou. "Moc hezké kalhotky" zasměje se a já se asi hanbou propadnu. "Jsi krásná když se červenáš" já ho hned bouchunu do hrudi pěstičkou a zakryju si obličej. Mimochodem to ve výsledku bolelo víc mě než jeho...

Znovu se ke mně skloní, ale najednou mi začne okusovat a líbat krk, snad tam nebudu mít cucák, pro jistotu jsem ho za včas odstrčila. Pomaličku přes klíční kost se malými polibky dostává k mým bradavkám. Začne si s jednou hrát a já na náznak toho, že se mi to fakt líbí přejedu nehty přes jeho prsa. Z toho mu naběhne husina.

Najednou se začne ozývat na schodech dupot. Rychle zayna odstrčím a schodím pod postel. Přehodím přes sebe peřinu a na poslední chvíli pod ni zatáhnu i zaynovo triko. Kde jsou jeho kalhoty a moje triko na spaní?! Na to už není čas, do pokoje vstoupí Harry a já tak tak stihnu dělat, že spím....
"
Harry už stojí u mojí postele. Jsem přikrytá až po bradu a deku mám zachumlanou až k tváři. Najednou sáhne po přikrývce a odhrne ji. Já s hrůzou otevírám oči a rychle chmatám po dece. On jen stojí s pusou dokořán. Ne počkat, ne jen on stojí. O MŮJ BOŽE to je nechutné. Jeho péro se postavilo! "TY INCESTNÍ PRASE! ODEJDI Z MÉHO POKOJE!!!" "j..já s..sa..kra" polkne a rychle odejde.
Fuj
Zayn vyleze. "Tvůj bratr je hold živočišné prase." Začne se mi smát. "První prase je Liam pak Harry potom Já pak Louis a potom Niall... mimochodem než jsi se přestěhovala, Harry měl každý večer jinou holku... já radši půjdu" jde ke dveřím ohne se a zvedne jeho kraťasy. Tak tam byly! Jeho triko nehledá a rychle proběhne naproti do svého pokoje.

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat