Boys - Charlixsx
---
Zrovna Lei ukazuji Hanryho. Dozvěděla jsem se, že spolu budem chodit na stejnou školu dokonce! Což je super a shodly jsme se, že tam půjdem spolu. Prej je možné, že mě zařadí do stejné třídy. Říkala, že základku odchodila na střídačku. Že ji v první třídě v LA zařadili do třídy a tam se vždy po těch dvou letech vrátila. No ale že vlastně prvák začala u mamky v Manchesteru, takže to pro ni bude úplně stejné jako pro mě.
Přivalil se k nám Zayn a začal obtěžovat. "Ahoj krásko! Je mi líto, že sedíš zde. Nechceš se prohodit s Naillerem?" Nahodil sexy úsměv. "Sorry bro. Mám kluka. Navíc Cara je skvělá. Takže papa." Už mu nevěnovala ani pohled a já dostala výbuch smíchu. "No kotě, to ti nevěřím" ona vytáhla mobil a v galerii našla fotku "tak mrkej brouku."Rozzuřeně odkráčel. Hehe "pěkně! Kdo to je?" Koukla na mě "vlastně můj strýc,stará fotka na které mu je tak 20. Teď už je mu 36🤣." Jen jsem s úsměvem zavrtěla hlavou.
"Dáte si něco?nějaké přání?" Vybafla na nás blondýnka v kostýmku. "Já si dám Espresso doppio a waffle s jahodami přelité čokoládou." "A vy?" Uvědomila jsem si, že nemám peníze. "Moment" slečna odešla já jdu loudit prachy.
"Bratří?" Zvedl nechápavě obočí. "Dal bys mi nějaké peníze prosím?" Zeptala jsem se sladkým hlasem, až se všichni okolo uchechtli. "Proč? Nemyslím, že sis je zasloužila dneškem." Nasral mě "fajn!" Kluci jen sledovali, jak jdu směrem k Zaynovi, který nás nevnímal. Louis se s Liamem a Harrym šťouchali loktem, aby se dívali. "Zaynie?" Úplně mi to oslovení šlo proti srsti. "H?" Nechápavě hleděl "víš, Harold mi nechce půjčit žádné peníz..." nenechal mě domluvit "ne! Nejsem banka. Navíc bys mi to beztak nevrátila" "ale vr..." "řekl. Jsem. Ne." Odfrkla jsem si. Kluci se mohli podělat smíchy. Podívala jsem se s nadějí na Louise, zavrtěl hlavou, Nialla, ukázal prázdný kapsy, Liama, ten na mě vyplázl jazyk.
Vrátila jsem se na místo "tak co?" "Nic serou na mě" zavrtala jsem se do křesla "chceš?" Podala mi pěti dolarovku (100kč) "víc nemám" zavrtěla jsem hlavou. "Ne, díky. Na protest nebudu jíst" uchechtla se "teprve tě poznávám. Ale už o tobě vím že jsi tvrdohlavá, hravá, každý chlap po tobě čumí, inteligentí... myslím že když půjdeme do sporu, bude to ještě zajímavé.Už jen hodina do příletu. Už 3 hodiny mi tu Kručí v břiše. "Bože, leze mi to děsně na nervy! Na! A neodmlouvat." Podala mi zelené jablko. S vděkem jsem ho snědla.
Dívaly jsme se ještě na 13 reasons why a teď přistáváme.Kluci mě po přemlouvání vyhodili u nákupáku i s Harryho kreditkou! Jess. Čekám tu dle domluvy na Leu. Je tu dost vedro. No Los Angeles, jaro. I tak rozpálené město, i když je 7 večer. Už jde.
Pokoupily jsme toho dost a i věci co k sobě ladí a dohodly jsme se že si to zítra na pro nás první školní den dáme.Teď mířím domů, pidle adresy kterou mi kluci dali.
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Fiksi RemajaMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...