"Vím že jsi se nechala tetovat" vyvalil na mě v autě Zayn. "Nenechala" jak to ví? "Vím když lžeš" eh "ty jsi mi taky neřekl, co se stalo" nejlepší je protiútok.
"Nechci ti to říkat" "Já tobě taky ne". "Prokecla ses" jejda. Zapla jsem radši hudbu.
Začala jsem se vlnit a luskat. "Uspořádáme party!" oznámil mi a zatočil k obchodu.
Do vozíku dal samý chlast. Bože... doma prázdná lednička a on nic nekoupí... kluci.
Takže já jsem lítala po obchodě s šunkou, rohlíkama, máslem, vajíčky, moukou, rajčaty, mrkví a bílým jogurtem po obchodě, zatím co on si stál u výlohy s tvrdým alkoholem...
"Zavolám klukům. Začnou to už chystat" řekl Zayn a já začala dávat 'nákup' na pás.
"Jo Harry kalba, jo koupil jsem chlast, Cara je se mnou, už to začněte chystat, dobře, čus bro." Vzhlédla jsem na něj "co říkal?" Zayn zaplatil pokladní "že mám koupit chlast, chystají to a ptal se kde jsi..." teď jedem domů.
Doma už byli i nějací hosti. Zahlédla jsem Justina Timberlake, Willa a spoustu mně neznámých tváří.
Vyběhla jsem do pokoje a chtěla se začít převlékat. Najednou mi vtrhl do pokoje Harry. Měl na sobě černé triko obepínající jeho tělo a kraťasy.
Rychle jsem triko zase stáhla "potřebuješ něco?" .
Přišel blíž "no, ta party, ta je jen pro dospělý. Prostě" počkat "moment, ty mi ji zakazuješ?! Jak jako pro dosp" "jo zakazuju. Prostě, je ti 16 a ještě nejsi velká. Tečka" "cože? Seru na tebe jdu tam!".
Rozešla jsem se ke dveřím a otevřela dokořán dveře. Harold mě rychle objal a zvedl k sobě "nikam", najednou kolem prošel nějaký vysoký blond kluk "copak, utíká ti z postele? To už jsi na tom vážně tak špatně, že ti ty holky v tý posteli nevydrží??"
Uchechtla jsem se a zároveň si uvědomila, jak asi vypadáme. "Lee co tu děláš?" Ten Lee přišel k nám "Louis mě pozval" Harold mě pustil ale ze zadu furt držel za triko. "Já nejsem jeho holka, ale sestra" podala jsem mu ruku "Cara" "Lee, pro tebe Le" "myslím že tvoje jméno se nemusí zkracovat..." kluk si osfrkl a odkráčel pryč.
"Nikam." S tím mě Harold strčil na postel, odešel a zavřel. To snad není možný...
Zkusila jsem vyjít. Venku před dveřmi však stál ten bodyguard Lucas. "Zase ty" odfrkla jsem si. "Pan Harry řekl, že nikam nesmíš" aaaha "ani na záchod?" Uchcechtl se.
Nadzvedla jsem obočí a on kývl hlavou ke koupelně. Na klice byly dámské brazilky a ozýval se z tama zvuk typu "aaachhh" "oooh" "mmmmmh" "joo" "tvrdě přidej" "šukej mě děvkoo" a tak. Hodila jsem po něm znechucený obličej a vrátila se do pokoje.
Musím to promyslet. Hopsla jsem do postele a začala přemýšlet při dopadu spad polštář a na mě vykouklo pyžamo. Podívala jsem se na čas. 22:06. Párty začala 20:00 takže už je to ve stádiu že všichni lidi už tu jsou a jsou už na mol a nebo šukaj...
No nic. Zkusím jinou taktiku. Chci tam vážně jít. Vysvlékla jsem se a nechala si spodní prádlo. Na to jsem si oblékla své oblíbené pyžamo. Šedý žíhaný crop a kraťásky.
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Genç KurguMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...