28.

383 10 0
                                    

"Doprdele Caro! Řeklo se, že do tří doma!" Zařval a pak se zastavil, že se nadechne  v ten moment si všiml, že se mnou jsou ještě dva kluci.. "ahoj? Taky tě ráda vidím..." vzala jsem Trávu a Chrise za ruku a protáhla se kolem Harolda. "Kam si myslíte že jdete?!" Ani jsem se neohlédla a řekla "do mého pokoje..." vyfoukl "FAJN! Ale potom přijďte dolů. Je tu Will" a teď jsem strnula v pohybu. "Co je květinko?" Nervózně jsem se usmála. "Řeknu vám to v pokoji. "Carr?" "Co je Chrisi?" Poškrábal se na hlavě "no já musím na trenal" na potvrzení pozvedl svou sportovní tašku, kterou měl celou dobu na rameni. "Oh, to je škoda. Tak ahooj." Objali jsme se a Chriss šel.
"Friendovská jízdaaaa!" Zařval travka. "Víš že jsi můj nejlepší přítel?" Skočila jsem mu na záda. "Jaktooo? To mám radost! Ty moje taky. Přirostla jsi mi k srdíčku!". Zapla jsem spotify. Takovou tu party složku. "No tak vyklop co je s Willem?" Sáhla jsem do skříně pro ten včerejší obleček. "Včera jsem se nudila. Řekla jsem si..." Řekla jsem mu vše ze včera a ukázala mu obleček. Chlámal se. "Hele květinko. Z toho bych byl hotový i já jako kamarád. Jsi moje malá sexy kamarádka." Prohlásil a pocuchal mi vlasy. "Upřímně? Ty jsi můj sexy kamarád!" Smáli jsme se. "Když budem v prdeli, budem spolu." Shodli jsme se na tom.
Převlékla jsem se do děravých černých ryflí a obyčejného modrého trika. Scházíme zrovna schody. *hepčíí* "je ti zima?" "Joo, dej mi mikinuu" udělala jsem na něj psí pohled. "Sakra. To na mě platí mrškoo." Sundal si ji a já se do ní hned zamuchlala. Obklopila mě jeho vůně. "Sluší ti" "krásně voní" začala jsem ji fetovat. "Noo moc ji nefetuj. Je určitě načuchlá marujanou" zasmála jsem se. "Nee voní krásně. Jako ty" hodil si kolem mě ruku. "Vejdem jako pár. Ať je trochu zmateme"

Vešla jsem a hned za mnou Travisko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vešla jsem a hned za mnou Travisko. "Ahoj Wille!" Usmála jsem se a on mě hned chtěl jít zatulit, ale pak si všiml Izzyho. "Představíš nás?" Usmál se na mě krásně Izzy a pohladil mě po ruce. Všimla jsem si dosti nenávistných pohledů. Jeden co tuší (Niall) a od Louise šel jeden pobavený. "Ale jistě. Takže Wille tohle je Issac, Izzy Will." Podali si ruce. Will se celý napnul a stiskl silně ruku Issacovi. A mračil se. Issac se na něj usmíval stylem 'já mám tuhle holku a ty ne. Naser si.' Will se mračil takhle:

Musím uznat, že je víc sexy než včera

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Musím uznat, že je víc sexy než včera. Harold, Zayn a Liam na mě házeli nasraně pohledy. Niall s námi očividně začal hrát hru. "Chcete si sednout? Já vás pustím" seděl vedle Willa na pohovce.
Izzy si sedl na kraj a já mezi ho a Willa. Dala jsem nohy nahoru a hlavu si opřela dozadu. Naschvál jsem nohy položila tak,
(ilustrační foto. Přesně tak tam sedí, ale představ si tam místo chlapa Caru!🤣)

že jsem jednu měla položenou na zemi a tu druhou si dala nahoru a opřela ji o Willa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

že jsem jednu měla položenou na zemi a tu druhou si dala nahoru a opřela ji o Willa. On se trochu zavrtěl a podíval se na mou nohu. Já jsem dělala že nic, a sledovala film v obrovské plazmovce, jak ostatní.
On si položil ruku na mé stehno a když jsem na něj pohlédla, díval se na televizi a taky dělal, že nic.
Ať trochu žárlí. Tak, aby to Will viděl, jsem vzala Izzymu ruku, propletla prsty a položila je do klína. Stisk na stehně zesílil. Vlastně celý Will je teď takový naplý... cheche.
Skočila tam reklama a tak jsem si sedla normálně, aby nikdo nic neviděl. "Květinko?" "Copak?" "Už bych měl jít, protožee" nelíbí se mu situace, do které jsme se dostali. "Chápu, tak ahojj" udělali jsme náš pozdrav a já Izzyho doprovodila ke dveřím.
Vracím se a slyším "myslíte, že spolu chodí?" Liam "to snad není pravda!" Harold. "A kdy by to asi stihli dát dohromady?" Zayn "sranda poslouchat vaše zoufalé kecy" smál se Niall, "drž hubu Horane" Will. "Tahle 16ctka je mi úplně u zadku, mám Pansy." Louis... "bude jí 17 a je to sex bomba" řekl Will "DOST je to moje setra a ty se od ní budeš držet dál, ty šukale!" Zařval po něm Harry. "Klid Harolde, s dovolením budu rozhodovat o svých partnerech sama!"
Vstal "tak to teda nebudeš holčičko! A teď mi pěkně vysvětli, CO JE ZAČ TEN TVŮJ IZZY!" Zařval po mě. "J...j..je t...to j..je..jen ka..kam..kam..kamarád" "neřvi po ní, furt. Vidíš, jen kamarád!" Stoupl si přede mě Niall. Já se na něj děkovně podívala a šla si zase sednout. Jindy bych Harolda vyfuckovala, ale dnes ne. Debil.
Pustil se tam zase film a ostatní se začali dívat. Já jen hleděla a nevnímala. Najednou se ke mně nahl Will "A já už se bál, že jsi zadaná." "Všimla jsem si" s výsměchem jsem se na něj koukla. Film mě nebavil a byla jsem unavená. Nějak jsem usnula a dopadla na Willovo rameno. To mě probudilo, ale zase jsem oči zavřela.
Probudila jsem se zrovna, když mě Zayn pokládal do postele. Byla už tma. "Chtěli tě nechat na pohovce, ale já vím, jak blbě se na ní spí..." "díky" otočila jsem se k němu zády a znovu usnula.

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat