16.

497 9 2
                                    

Kdo nezná: justin Bieber - love yourself
-------
Procházeli jsme chodbami a upínalo se na nás spousty pohledů od nenávistných (směřujících na partu debilů),přes závistivé na mě,vědoucí, přátelské na mou osobu a nevěřící na kluky...
došla jsem k mojí partě lásek a hromadně jsem se objali.
Já dala každému pusu na tvář, se Zarr jsme se objaly velice pevně,
Francis si se mnou jen plácl,
Jerry mě zatočil v objetí a Hanry mě políbil a v ten moment se přihrnul harold, který mě odtrhl
"co to sakra děláš! Kurvíš se jak školní děvka! Každý se na tebe dívá a tady random skupiny LÍBÁŠ?!"
Už už se natahoval, že mi vlepí a já jen zavřela oči a skrčila se. Čekala jsem na štiplavou bolest na tváři, ale ono nic.
Pomalu jsem otevřela oči a uviděla jsem Harolda přilepeného na stěně, jak se nad ním tyčí o hlavu větší Frank (zkratka Francise) a to je co říct, když harold sám měří 183... a pod krkem ho drží Hanry.
Harold je sice vyšší, ale Hanry má sílu...
Jerry se hádá s Liamem a Louisem, kde je Niall? Myslím že hned na začátku se odpojil s tím, že má hlad a šel hledat automat...
STÁLE NEMŮŽU UVĚŘIT, ŽE MI CHTĚL VLEPIT...
Začala se mi třepat brada a toho si všimla Zarr, která jen nevěřícně hleděla a rychle mě zatulila.
Děláme pořádné divadlo chodbě... najednou začalo zvonit a to vsechny probudilo. Vyklidila se chodba,
Frank oddělal Hanryho, který se hned nahrnul ke mně a zatulil mě "to bude v pořádku. Slyšíš?" Fňukla jsem "Podívej se na mě" šepkal mi. Zvedla jsem k němu hlavu a on mi ji hned opusinkoval, zachychotala jsem se a už mi nebylo do breku.

"Ty jsi fakt frajer, odejdeš, na všechny se vysereš, vrátíš se po smrti své matky, nepoznáš vlastní sestru, neprijdeš za babičkou, tetou ani strýcem. Když se tvá sestra přijde rozloučit s nejlepší přítelkyní, kamarádem, jejím klukem a bratrancem, nepoznáš ani ho, málem vrazíš vlastní sestře a zaútočíš na její největší přátele a oporu, která tu pro ni byla, když její otec byl pryč, ty jsi odešel a její matka radši trávila dny v práci a noci v hospodách, kde vše propila, než aby byla se svou dcerou a řešila s ní problémy a podobné!"
Tohle vše na Harolda vybalil Jerry a já mu byla moc vděčná. Harold vypadal, jako by mu strčili do prdele větev a zároveň vystříkali pepřák do obličeje...
"Jeremy?" Bingo hňupe... "Harolde" kývl... "vtipné, jak ti je víc podobný Jerry než ON" zašeptal mi do ucha Hanry. "Já vím."
"Měli bychom za tím ředitelem" zavelel Tomlinson a my se tam vydali.

V ředitelně vše proběhlo a pan Hradec se na nás vlídně usmál, popřál mi hodně úspěchů a dal mi listinu s vysvědčením od 6. Třídy až po teď, druhák.. rozloučili jsme se a šli.
Na chodbě mi Harold vytrhl vysvědčení z rukou a jen nespokojeně zafuněl. "S tímhle máš zazářit v Angeles? To je děs!" Jen jsem si odfrkla. Pamatuju se na to období.
Šestá - přechod na druhý stupeň, takže těžké.
Sedmá - věčně mamka pod parou, tahání ji domů.
Osmá - ztráta přátel, kvůli špatným známkám, starému oblečení, atd.
Devátá - hrůza, nevyspanost, brigády, abych nás přiživila...
Prvák - přátelé v podobě party, velká podpora, znamky již dobré.
Druhák - právě probíhá..

S tím, že nás kamarádi doprovodí na letiště jsme se naskládali do auta následovně:
Harry řidič, vedle něj Jerry, Vzadu je pět míst.
Seděli Nial, vedle Frank, Zayn, naproti Liam a Louis. Hanry se nasral a Harold mu řekl, že ho ve svém autě nepoveze a navíc se nevleze.
Pohádala jsem se s ním, ale musela jsem jet limuzínou, abychom vše stihli.
Zarr si sedla na Franka, a já si mám prej vybrat mezi Zaynem a Liamem.
"Proč nemůžu sedět na někom jiném?" "Ve předu je to moc nápadné, kvůli policajtům. Louis má holku, Nial je umatlaný od bagety, na Francisovi sedí Zara!" Řekl mi Harold. Koukla jsem se na Zayna a ten jen broukl "na mě si fakt nesedneš."
Mezi tím si každý vytáhl z nějaké přihrádky sluchátka a zapojili to do dírek, která byla u každého sedadla a něco už poslouchali! Mezi  přední a zadní části limuzíny byla stěna. Všichni se uvelebili a zavřeli oči po té co Harold zvolal "cesta bude dlouhá".
Jedem až na letiště a kufry už máme v autě.
Ta limuzína je tak vymakaná, že si každý může nechat kolem sebe vyjet takovou stěnu, která ti udělá soukromí. Zarr s Frankem si to tam se smíchem zapli a ostatní to po nich zopakovali. Takže když ses podíval do limuzíny, bylo to jako bys jel v kabině... chápete?

Auto se rozjelo tak jsem si rychle kecla na liama. Bohužel přímo na jeho přirození. "Auuu" zaskučel "promiň". Taky jsem zapla tu zeď a uvelebila se na něm.
Nechtě jsem se ale zavrtěla. "Ahh, Carr tohle nedělej" potichu zahřměl. " co, tohle?" Nevině jsem se zeptala a zakroužila zadkem. "Ehhh, jo" zavrčel. No. To by stačilo, mám Hanryho.Položil ruce na mé boky a pevně je sevřel. "Liame dost!" Sundala jsem mu ruce a snažila se nehýbat... klížila se mi únavou víčka. "Můžu si na tebe lehnout?" On si sundal mikinu a kývl. Já se položila na jeho hruď a nohy přehodila směrem ke dveřím. Zatřepala jsem se zimou. On přeze mě hodil hned pohotově svou mikinu. Já si ji ale oblékla a usmála se na něj. Zachumlala jsem se do ní. Krásně ním voněla. Jeho ruce vysely nehybně podél těla, tak jsem je vzala a spojila je kolem mě. On pochopil a zatulil mě. Už jsem se mohla oddat říši snů. Mimochodem nikdy se mi nic ale nezdá...

--
Budu vděčná např za komentář, abych věděla, že to někdo vůbec čte😣😣

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat