5. a 6. kapitola se smazaly😣👿
"Zarr musíme se sejít." "Bože Carr, co se stalo?" "Přijď do parku hned" sluchátko už bylo hluché. Došla jsem do parku a tam stála tří členná parta.
Rozběhla jsem se a skočila jsem na záda Francisovi. Bylo to dost těžké, protože on je nejvyšší ze všech tří. "Ahooj!" Zařvala jsem a dala pusu na líčko Fankovi. "Ahoj Carr, to mi nedělej, dost jsem se lekl." Otočil si mě dopředu, takže to vypadalo jako bychom spolu chodili. Dala jsem mu pusu na nos a slezla.
"Proč jsi nebyla ve škole?" Zeptal se Hanry. "Stalo se něco hrozného, ale musíme počkat na Zarr." V ten moment na mě někdo skočil, ale protože jsem malá, tak nás srazil na Jerryho "Zaro, vždyť ji zamačkáš..." Zarr ze mě slezla "Zarrino!"
Ona se schovala za Hanryho, který si toho nevšiml. Oboum se nám zrodil plán v hlavě,ani jsme se nemusely domlouvat.
Začala jsem se pomalu přibližovat k Hanrymu. Všichni okolo zadržovali smích. Ví co chcem udělat.
Zrychlil se mu dech. Pomalu jsem k němu došla a zašeptala mu do ucha "mám na tebe chuť" a zkousla jsem mu ucho. Zavzdychal. Jakoby přestal vnímat okolí. Bilo mu velice rychle srdce. Já jsem si stoupla na špičky a velice pomalu přiložila rty na ty jeho. Bože, jsou tak hebké a měkké. Proč najednou žárlim, když si představim, kolik holek ho už líbalo?
Začala jsem ho líbat a tak trochu si to taky užívat. Spojila jsem ruce za jeho krkem. Přerušila jsem polibek a jeho oči byly rozšířené. Začala jsem mu cucat a líbat krk.
Tím, jak jsem stála na špičkách, jsem se otírala o jeho kamaráda. Položila jsem mu ruce na hruď a on vypadal už nadrženě. Pomaličku jsem sjížděla rukama po jeho svalech. Božeeee.
On měl zavřené oči. Opřela jsem si čelo o jeho hruď a jakmile se moje ruce dostaly k rozepínaní kalhot otevřel oči a pozorně mě sledoval. Nikdy bych neřekla, že bude takhle reagovat, myslela jsem, že je na to od těch různých školních děvek zvyklý... Zvedla jsem hlavu z jeho hrudě a to bylo znamení pro Zarr. Stáhla mu jeho třičtvrťáky a kluci zařvali má stojáka! To už jsem utíkala ale pryč. Otočila jsem se zpátky k němu a zjistila, že nasraně odešel. Ani na volání nereagoval.
Došli jsme do kavárny a já jsem jim vše řekla. Všichni brečeli...Rozhodla jsem se zavolat Hanrymu a říct mu vše. Nebere mi to. Najednou mi došla sms.
Ale ale, slečna snad lituje toho co udělala?
Hanry promiň. Zvedni to, musím ti něco říct!
Říkej.
Osobně, je to důležité
Ne, už nemá cenu žít.
Co to povídáš!
Já tě sakra miluju a ty se stěhuješ!Páni, konečně to řekl. Hned jsem mu zavolala. "Hanry, já,já. Prosím můžu přijít?" "Fajn" on bydlí sám v bytě. Jeho rodiče jsounze skotska.
Přijela jsem k němu a vše jsme si vyříkali. Došli jsme nahoru a...
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Teen FictionMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...