3.

662 14 0
                                    

Seděla jsem v nemocnici na chodbě před sálem už 5 hodin. Třásla jsem se zimou a byla bledá. Byla mi zima, i když bylo venku 26 stupňů. Měla jsem na sobě kraťasy a triko s dlouhým rukávem. Kolena jsem měla přitisklé k sobě a tupě jsem hleděla před sebe. Po celém těle husina a vybrečené oči. Netoužila jsem po ničem jiném, než po odpovědích.

Jak se to stalo? Kdo jí to udělal? Co se děje za dveřmi toho sálu? Je to zlé? Asi je to zlé, když tu sedím už 5 hodin. Dojely jsme ve 3  a už je osm večer...
Sestřičky už mi nabízely abych šla do sesterny za nimi, nebo jestli nechci jít domů. Ne, sama domů do zakrvácené koupelny? Hlupačky... už mi daly prášek na uklidnění, asi jen díky němu už tři hodiny nebrečím... Nutně potřebuju vidět mamku, nebo někoho k zatulení! Oporu sakra!
Co třeba Harold? Ví to vůbec? V ten moment přišel nějaký starý doktor "vaše matka bude ještě tak hodinu na sále. Zavolal jsem vašemu bratrovi, aby přijel. Ale jak jistě víte, jede až z Los Angeles, takže cesta normálním letem trvá tak 11 hodin! Ale pan Styles jede soukromě, takže let trvá šest hodin. Přijede do hodiny. Chudák bude jistě vyčerpaný, takže ho moc nezlobte! Podle spisů z vaší školy, které jsem si přečetl, nejste moc vzorná... Ta dnešní mládež! Pan Styles přijede tak akorát na výsledky." Podívala jsem se na něj trpícím a nechápavym pohledem.
Už mi všichni lezou krkem! Mluví o něm, jakoby to byl bůh! Doprdele, no a co, že bude po 6ti hodinovém letu unavený. Koho to zajímá?! Kdyby tu žil s námi nemusel by nikam jezdit a ještě mohl uchránit mamku!
To já tady sedím s nervama v kýblu už 5 hodin a strachuju se a ten chlap řekne, že je chudák on?! A o jakých spisech ze školy to mlel? Debil jeden. A harold taky! Všichni jsou debilní!
Je mi z nich špatně a jsem unavená. Položila jsem si hlavu na kolena a tak nějak usnula.
Najednou semnou někdo začal cloumat "slečno Caro, slečno Styles. Probuďte se!" Rychle jsem rozlepila oči protože jsem se lekla. Podívala jsem se na doktora a hned vstala, abych nebyla tak nízko. Ale nepomohlo to, ten chlap měl tak 190 cm. Podívala jsem se na nej ze spodu a on se jen uchechtl nad tím, jak jsem malinká, ale pak hned zvážněl. Sakra co se děje "Slečno, upřímnou soustrast. Dělali jsme co jsme mohli. Vaše matka zemřela na zástavu srdce. Nezvládla to. A příčinou krvácení bylo uklouznutí na mokré dlažbě. Vaše matka se bouchla do hlavy a na zemi byla ostrá odpadní roura, na kterou spadla a ta se jí zabodla do břicha..." doktor se na mě soucitně podíval a odešel.
Já jsem si sedla a začala opět blednout a třást se. Nabodla se na tu debilní rouru od pračky?! On...o...ona...,ze....zem....zemřela?
Až teď to můj mozek zpracoval a já jsem začala nekontrolovatelně plakat. No spíš Histericky řvát...

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat