32.

357 10 0
                                    

Pohled Zayna:
"Moc díky že jsi pro nás přijel" roztomile se na mě usmála a dala mi dětskou pusu na líčko. Začíná se mi dostávat pod kůži.

Odešla do pokoje a já taky. Znovu jsem si pustil depka hudbu a nechal se unášet. Je to kvůli tomu, že má sestra přestala komunikovat s rodinou, odstěhovala se, začala chodit s takovým buranem! Dobře, někdo by řekl vypadá jak ty. Jo je potetovaný, má piersingy a má ji jen na sex. Ale já aspoň ty holky netahal od rodin sakra!

Taky už má piersingy (ok nwm jak se to píše) kdo ví kde! Sakra. Zmlátil bych ho. Nevím kde se skrývají, taky moje sestra by mě nenáviděla. Momentálně má ve mě největší důvěru z celé rodiny. Vidí ve mě někoho, kdo je podobný, či snad stejný, jako její kluk. Jmenuje se Pitt.

Jen kvůli tomu, že potřebuju aby s námi komunikovala, mu tu hubu nerozbiju... Jo napíše jen málo a když ji oslovím, ale jsem jediný, na koho reaguje!

Rozhodně jsem se vyhoupl z postele. Už toho mám dost! Jdu si udělat nové tetování. To mi pomáhá na špatné nálady a depky.

"Kam jdeš?" Vynořila se ze tmy Cara.
"Do tetovacího salonu."
"Jdu taky!"
"NE."

pohled Carr:
"NE" odsekl a blížil se ke dveřím. "Zayne. Neměl bys v sobě dusit své trable. Otevři se mi." Napnul se "proč bych to měl dělat?!  Nejsi žádná moje přítelkyně, ani nic jiného!" Rozkřičel se.

"Fajn,ale jedu s tebou." Řekla jsem a vzala z jeho rukou klíče od motorky a na horní polici v předsíni jsem vzala jednu helmu. Takovou krásnou červenou lesklou s bílými vzory. "Ta je moje" upozornil mě. Vrátila jsem ji a vzala hned tu vedle.

Zlatou. Potom jsou tu dvě černé. Jedna matná a jedna lesklá. A bílá s modrým pruhem cik cak.

"Ta je nialova. Myslím že mu to vadit nebude." " A ty zbylé?" "Liam, Harry a Louis." Ukázal postupně na matnou lesklou a bílou.

"Jedeem." Natiskla jsem se co nejvíc na Zayna a on bleskovou rychlostí vyjel.

"Čau Cottone!" "Zanye! Ty budeš Cara. Harryho sestra?" Podala jsem mu ruku "těší mě".

Pokoj byl tmavší a prolínaly ho barevné světla. Hrála tu dobrá hudba.

"Tak co to bude? A kdo první?" "Já. Ji tetovat nebudeš. Harry by tě zabil. A mě taky. Už stačí že hulí..." bouchla jsem ho do ramene. "Tak ty se mi holka líbíš. Ty nebudeš prototyp Harryho." "Vždyť on má taky tetování tak co! A holky šuká furt..." oponovala jsem naštvaně...

Zayn si nechal vytetovat na achylovku "be fond of" -mít rád. Co to má být. Řekla bych že to souvisí s tím, proč je naštvaný.

"Tak teď jdi do oddecháče. Marry ti udělá kafe" Zayn se odebral a ještě řekl "nic jí nedělej!" Uchechla jsem se.

"Tak kam a co?" Spiklenecky se na mě otočil. "Tuhle kytičku."

Během patnácti minut to bylo. Schovala jsem ji pod rukáv, krásné tetování.

 Schovala jsem ji pod rukáv, krásné tetování

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S cottonem jsme se rozloučili a jeli domů. Nikdo o ničem neví😈.

My brother Harry Styles-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat