*crrrr* Je ráno a já se po dlouhé době probouzím s dobrou náladou. Je to paradox, měla bych se probudit s náladou totálně podělanou a červenýma očima od breku, který ale neproběhl...
Víte proč jsem v tak skvělé náladě? No přece je 19.6. !!! Co? Že to nechápete?
No přece já mám NAROZENINYYY! Yees je mi sedmnáct. V duchu si zatančím radostný taneček a jdu se chystat do školy. Jsem zvědavá, jestli si Harold vzpomene.
Nebo Lea té jsem to taky říkala, ale ta by si mohla vzpomenout, protože má narozky o pět dní později než já. Takže 24.6., což mi připomíná že bych jí měla něco koupit nebo někam spolu zajít. A dlouho jsem se nebavila s Trávou, byl teď na dovolené s nějakými jeho kamarády. Slíbil mi, že mi je představí ale mě to moc nebere...Oblékla jsem si sportovní legíny, podprsenku a tílko pod žebra. K tomu sluneční brýle, vlasy do polo drdolu a adidas boty.
Scházím schody dolů a slyším tam hluk. I kdyby si harold vzpomněl, jsem rozhodlá ho i Malika ignorovat.
Dole jsou všichni, ale nikdo se netváří na nějaké to 'VŠECHNO NEJLEPŠÍ' vykřiknutí ....
"Co tu děláte tak brzo?" ptám se směrem k Liamovi, který sedí za stolem. "Dnes jdeme do TheElenshow na živé vysílání krásko" a mrkl na mě. Jen jsem zavrtěla hlavou že rozumím. Takže zapomněl...Zrovna jím jogurt když si za mnou přisedne Malik. Ignoruju ho. "Carr" zastavila jsem ho tím, že jsem vstala. "Jdu do školy, nazdar!" Zařvu a odcházím.
"My tě hodíme!" Slyším, ale to už se za mnou zavírají dveře od autobusu. "VŠECHNO NEJLEPŠÍ KOČKOO!" řve Lea už ode dveří busu. Přiběhne a zatulí mě. "Na" do ruky mi cpe tašku. V ní najdu krásné černé šaty s pásky přes hrudník.
"Páni ty jsou nádherné! Děkuju mooc zlatoo" se zatulením radostně vyjeknu. "Já nevěděl že máš narozeniny!" Tráva. "Na" podá mi v narychlo udělané taštičce z papíru vyrvaného z linkovaného sešitu 4 jointy. Rozesměje mě to. "Díky trávo!" Dám mu pusu na líčko a rozcuchám mu vlasy. "Jo a tu mikinu zelenou co sis přivlastnila si můžeš nechat. Součást dárku!" Mrkl na mě. "Díky" se smíchem vystoupím.
Brad vyběhne a chytí za ruku Leu. "Všechno nejlepší Caro" a projdou kolem mě. Chaz se s námi od incidentu v parku nebaví a ten poslední, ten někde vydýchává kocovinu po nějaké párty...Ve škole jsem na datech a najednou na mě vykoukne "Žhavý video! 1D v TheElenShow!" Hned si ho pustím. Kluků se ptá Elen na spoustu otázek. Jedna z nich je:
"Tak co kluci, co nějaké holky? Louisi víme že ty máš Emmu, klape vám to, nebo máte problémy v ráji?" Záběr na usmívajícího se Louise "s Emm nám to klape,myslím že tento vztah vydrží dlouho!" "To rádi slyšíme! Tvoje faninky ji mají rády. A co ty Nialle? Jaký typ holek se ti líbí?" "No já mám nejradši holky z dortu!" Salva smíchu, Bože.... "nee dělám si legraci, jídlo mám rád, ale holky se mi líbí spíš menší, ale důležité je jaká je uvnitř. Ale jinak se mi líbí brunetky" "tak brunetky, slyšely jste holky? Brunetkyy" proboha kdo se na to dívá... nó ty Caro, ty. "Tak Harry co ty a Liame?" "Mně se líbí holky s pěkným tělem, jó mně taky! Ale zrzky nemusíme..." "Díky kluci. A co ty Zayne, ty mě opravdu zajímáš. Jaké holky preferuješ a jaké naopak ne?" "No, líbí se mi holky co jsou o trošku nižší než já, jo a nemám rád, když si holky barví hlavu na nějakou nepřirozenou barvu. Třeba modrou, růžovou, nebo když ze sebe udělá černovláska blondýnu... jo a musí mít dobré tělo" "Páni no holky, bacha na vlasy! Díky kluci a jdeme na další otázku..."
To jsem už vypla a začala vymýšlet plán. Jestli Malik nemá rád obarvené holky, jdu do toho. Vysoká jak on nejsem a že bych měla špatný tělo se říct sice nedá, ale těma vlasama se to srovná.
Po škole jsem zašla do drogerie a koupila si růžovou barvu na vlasy. Doma jsem si je obarvila, vyplachla barvu a vyfénovala. Hned jsem se vyfotila a hodila jednu forku na instagram.
Myslím, že mi to i sluší. Teď jen čekat kdy přijde domů banda. Hned mi pod fotku přišlo několik komentářů. Jeden od Lei "sakra Carr! Narozeninovej převrat?😃 Ale sluší lass😈"
Od Trávy (Izzyho) "vuuhuuu pokadil tě unicorn?" Nejspíš hulil... a pár dalších.*bum* práskly vchodové dveře. "Jsme domaa!" Přiletěl Niall "hustý" vzal si pramen mých vlasů a chvíli si je prohlížel "pěkný Carri, jako cukrová vata, holka z dortuu!" Nakonec zařval. To přilákalo Harolda "co to máš na hlavě? Bože... fakt 16ti leté děcko...." heh ne no "chyba Stylesi, dnes už 17ti leté, ale to bys věděl kdyby ses o nás dřív víc zajímal a nezapomínal vše..."
s tím jsem se zvedla a šla ke dveřím obýváku. Tam jsem narazila na Zayna "c..c...co t..to máš na hla..hlavě?!" Joo už jsem se někdy zmiňovala, že on miluje nadevše vlasy a nikdy by si na ně nijak nesahal? (Myslím tím barvení levnými barvami z drogerie..)
"Eh,vlasy?" Dělala jsem blbou. Za Malikem někdo vyprskl smíchy. Louis. "Hezká barva, mimochodem všechno nejlepší." Přišel a objal mě a vytáhl z kapsy řetízek na ruku. To mi vyrazilo dech. "J..jak to?" "Já si zjistím všechno ;)" páni "děkuju moc, Harold si ani nevzpomněl" vydechla jsem a znovu ho objala. Chápu že on jediný má holku.Vydala jsem se na horu, ale cestu mi zatarasila svalnatá ruka. Vzhlédla jsem. Liam. "Všechno nejlepší" a už mi málem rval jazyk do pusy. Odstrčila jsem ho "za to si fakt plusové body nezískáš..." s tím jsem šla nahoru.
----
Píšu to hlavně kvůli lidem, kteří to čtou, podporují mě hvězdičkami a komentáři. Takže tohle je pro vás holky (a kluci?)😊🥀💕
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Novela JuvenilMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...