Chlapci mě čekali u branky u obrovské vily. No branky... spíš brány. "Pojď ukážeme ti pokoj." Dovedli mě k bílým dveřím pokoje. Pomalu jsem otevřela dveře a uvnitř se nacházel opravdu krásný modrý pokoj. Modrou mám ráda.
"To je krása! Kdo to navrhoval?" "Já" otočila jsem se "a já" řekl Harry s Niallem. "Nialle ty taky?" Kývl "barvu stěny, tapety, koberec a záclony. Zbytek dělal Harry" jeto opravdu pěkné "děkuji moc!" Už jsem chtěla zavřít, ale Harry tam strčil nohu. "Co je" "vrať mi kreditku" kreditku jsem vytahla z nové peněženky a dala mu ji. Naštěstí mě napadlo vybrat si pár peněz přes bankomat. Hehe.
Osprchovala jsem se a jen ve spodním prádle jsem ulehla k mobilu. Napsala jsem Hanrymu o Lei a tak. A pak tak nějak omylem usnula...
Z pohledu Zayna:
Poslali mě pro Caru, že je večeře a filmový večer... došel jsem dost neochotně do jejího pokoje, ale teda krásný pohled. Sakra! Kamarád se hlásí o slovo. No nebyl bych správný kluk, kdybych si to nevyfotil a nenastavil na tapetu mobilu💕💕.Pohladil jsem ji po prdelce a zašeptal jí do ucha"kočičko večeře" a zkousl ji ucho. Zavzdychala ještě ze spánku. Zasmál jsem se a to ji vzbudilo. Stále s rukou na jejím zadečku jsem ji pozoroval. Otevřela a protřela si oči. "Lasss?" Ještě se zavřenýma očima si mě přitáhla za triko do polibku. WOW ty na to jdeš holkaa. To se mi líbí. Ihned jsem jí položil ruky na boky a přiklonil se do polibku.
Ona mi vjela rukama do vlasů. Už už by se naše rty spojily, kdybych jí silně a dravě, jak to vždy dělám, nezmáčkl boky. Prudce otevřela oči a poodstrčila mě.
"JSI NORMÁLNÍ?!" "SAMA SI TO CHTĚLA tak neřvi.." citlivka "ty debile jeden!" Zařvala a to už k nám šli ostatní. "Co se tu děje?" Nakoukl Louis "dámě se zase něco nelíbí..."
to je fakt dost na mě už. Rychle jsem vyšel z pokoje a cestou narazil Louisovi do ramene. Kdyby ty oči neotevřela... škoda škoda. Ale někdy to vyjde.!
----
Asi to zítra vydám😊😊💕
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Fiksi RemajaMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...