Ráno jsem se probudila v objetí Hanryho. Vymanila jsem se z pod jeho ruky a šla udělat snídani. "Broučku vstáváme." Opusinkovala jsem mu obličej a on s překvapeným pohledem otevřel oči "a já jsem myslel že to byl sen!"
Dala jsem mu snídani na kolena a promluvila jsem "víš lásko, musím ti něco říct" .
Po té co jsem mu vše řekla jen tupě hleděl před sebe a mlčel. "Lass tohle vše jsem ti chtěla říct už včera. Ale vášeň zvítězila."
On mě přitáhl do objetí "je mi to líto, strašně moc. A taky nechci abys nás opustila! Miluju tě a sotva tě získám, tak tě zase ztratím?" Jen jsem smutně kývla "je to soudní příkaz a Harold mě chce v L.A.".
Strávili jsme spolu celý den jako zamilovaný pár a nadělali pár fotek, dvě jsem si dala i na ig.Budu tě milovat navždy😞😣💕 #forever#in#my#heart @hanryfranco
@julian omg, vy jste spolu?😮😇
@FrancisGala kdy,kde a jak?!😲💕💕
@Larra je mi lito, v jaké době jste se dali dohromady. Ale jste konečně pár! Nádherný😍😍😍😍😍😍
@homoxoxo fuj, tak pěkný kluk by měl být gay!🌈
@peterPhotographer moje malá milá modelka se zamilovala!😆😻
@StylesJeremy sláva, už mě nebavilo sledovat, jak se ve svojí blízkosti stydíte. Carr zůstaň tuuu😪😭😭😭
----
Nejhůř to nesou nejbližší.✈️ bye my babe. 😞😢💔
@Larra já to nesu ještě HŮŘ!😭😭😭😭😭
Hanry mě doprovodil až k domu. Tekly mi po tvářích slzy, které mi slíbl z tváří a políbil mě. Silně jsem ho objala a zavrtala si hlavu do jeho důlku na krku. Houpali jsme se ze strany na stranu dobrých deset minut. Vdechovala jsem jeho vůni a užívala si jeho objetí. Měla jsem pocit, že nás někdo sleduje.
Odtáhla jsem se od Hanryho a otočila hlavu k domu. V jednom okně byly 4 hlavy, které na nás zíraly. Zaynova chyběla. Nějak mi to bylo jedno... naposledy jsem objala a vykousla Hanryho, pohladila ho po tváři a řekla "miluju tě a budu jezdit zpět často. A buď v klidu," přerušila jsem to, protože někdo otevřel dveře. Ten někdo byl Harold. Vlastně se mi to i hodí, jen ať poslouchá "Já sliby dodržuju, ne jak můj bratr" Zamračila jsem se na Harolda, usmála se na Hanryho, pohladila ho a šeptla "odlétáme dnes v osm večer" naposledy mě zatulil, dal mi pusu do vlasů a já zaplula do domu.
"Jak že sliby neplním??" Zeptal se když jsem si rozvazovala tkaničky. Narovnala jsem se "tak jak to říkám. Vzpomínáš si vůbec, co jsi mi řekl, než mi tě ukradli?!"On se tvářil dost nechápavě. Fajn ty hňupe. Sere mě, že jsi vše porušil a zapomněl. Jak se chováš, že se ani neukážeš rodině, příjdeš jen kvůli smrti vlastní matky, zkazíš mi život a vztah! Od teď budu věcně nasraná bad girl, co ti bude dělat problémy a ostudu! Nejen tobě, vám všem pěti!
Zamračila jsem se, na ostatní se jen ušklíbla a vydupala schody nahoru. "Sbal si!" Ofrkla jsem si. Jsi stejný jako tvůj fotr! Taky jsi nás opustil a teď se snažíš vše napravit...
ČTEŠ
My brother Harry Styles-DOKONČENO
Teen FictionMůj bratr nás před pěti lety opustil. Moje mamka žije jen se mnou, nemá přítele. Avšak jednou se něco stane, a Cara bude donucena přestěhovat se. Ke komu? musíš číst!😏 Chtěla bych tohle udělat jako short story. Jo a zase tak moc toho o 1D nevím...