4.kap.

144 14 0
                                    

                          Lukas ( Luk )

Ahojte ja som Luk . Môj slizký braček Chris ma už predstavil . A áno aj ja som drak i keď väčší a silnejší . Mám 200 rokov . Mám nádhernú bieložltú farbu a majestátne ktídla . Milujem knihy a bilinky . Som v podstaťe niečo ako liečiteľ a bilinkár .No také malé hobby . Už od malička som miloval učenie . Psycho však. O našom prekliatí už tiež viete . No je to dosť na nič čo vám poviem . Je to takmer nemožné naplniť ale ja stále nestrácam nádej . Som v podstaťe opak Chrisa .

-----------------------------------------------------------------

Christian - pov.
Bol som hladný a tak som letel na lov .
Nič nič nič ale po pár sekundách som zacítil niečí pach a tak som tam letel . Medzi stromami bežalo dievča ale už len po pachu som cítil niečo iné akoby to bola čarodejka . Ale to  nieje možné posledná vymrela pred 200 rokmi . Zabili ju moji rodičia .
Dievča sa nevzdávalo a utekalo dalej . Zaujímalo ma čo hľadá alebo pred čim uteká . A tak som letel za ňou . Moja zvedavosť prevládala nad rozumom .V tom som ale ucítil najnechutnejšie stvorenia tohoto lesa a to vlkodlakov . Vedia sa meniť na ľudí ale večšinu času trávia ako vlci . Sú tak menej zraniteľný . Moje myšlienky zastavilo zimomriavky robiace vlčie vitie . Netuším prečo ale mal som nesmiernu chuť ju chrániť a tak som letel pred ňu a zatarasil som jej cestu . Dievča do mňa narazilo . I keď najprv nechápalo čo sa deje po chvíli si všetko uvedomila a snažila sa ujsť. No ja som ju už mocne držal a nehodlal pustiť . Pár sekúnd na to sa za ňou objavili vlkodlaci . Nemienil som skončiť ako večera pre tých sviniarov a tak som výstražne zavrčal . Dievča sebou cuklo ale ďalej ostalo stáť . Vlkodlaci sa ma nalakali a utiekli. Nemohol som uveriť že som zachránil človeka . Tý večšinou končia u mňa v žalúdku . Pozrel som sa dole na dievča ktoré šokovane ale aj ustráchane čakalo čo sa bude diať.Nemohol som ho nechať v lese ale ani žiť a tak som sa rozhodol že ju odmesiem k nám do jaskine a zistím čo je zač . Niektoré bitosti sú totiž pre drakov jedovaté . Ako napr. víli a jednorožce. Letel som s ňou do jaskine a pre jaskynou som videl brata . Keď zbadal uplakané a uslzené dievča v mojich rukách zhrozil sa akoby som práve niesol spasiteľa . Ani som netušil že má pravdu .

Dračie srdce Where stories live. Discover now