Chris's pov.Leteli sme čo nám sily stačili aby sme stále cítili pach draka čo uniesol Sam, no pomaly sa strácal.
Sam's pov.
Nemohla som jej veriť, proste som nemohla, bolo to neskutočne nereálne. Moji rodičia boli veľmi silný mágovia a mohli ich lahko zabiť, no nespravili to. Slzy sa mi tlačili do očí no stále som ju počúvala. Teraz som sa nemohla zrútiť. Hlavne nepanikár, hovorila som si.
,,Sam, dieťa moje ako ti to len vysvetlím. Všetko to začalo tou kliatbou. Mysleli sme si že tvojich rodičov a dedka prinútime vydať nám kameň všetko bude v poriadku . No tvoji rodičia odmietali. Tvrdili nám že to nieje spôsob ako tú kliatbu zrušiť. No my sme nepočúvali. A tak jedného dňa keď nedávali pozor sme sa k vám vlámali a chceli sme vám kameň zobrať násilím. No tvoji rodičia sa ho nemienili vzdať. Začali proti nám bojovať. Tvoj dedko odviedol teba a tvojho brata preč. No ja som ho nasledovala . Bežal až hlboko do lesa, na čistinu plnú kameňov v kruhu. A kameň dal do ruky tebe Sam a v tedy som si to uvedomila, ty a kameň ste mali určité zvláštne spojenie.Tvoj dedo ti vymazal pameť a povedal ti iba časť toho čo si mala vedieť. Skôr ako som stihla zareagovať vytvoril portál a premiesnil ťa. Potom aj tvojho brata. Viedli sme spolu ťažký súboj, no tvoj dedo sa nemienil vzdať a prezradiť tvoju polohu. A tak si radšej z tela vybral všetku mágiu a poslal ju hladať nového majitela, hneď nato zostarol a zomrel. Ani si nevieš predstaviť ako zle som sa cítila. No pokračovala som ďalej. Vrátila som sa späť za svojim mužom a tvojimi rodičmi. No bolo neakoro, všetci ležali na zemi. Boli mŕtvy. Zabili sa navzájom. A ja som zlyhala. Zlyhala som ako matka, žena a živá bytosť. Nedokázala som ochraniť svoju rodinu a cudziu som zničila.
No ani lútosť mi nepomohla. Urobila som horší zločin ako toto. Neuposlúchla som vyšších bohov. To oni vytvorili kliatbu, aby nás otestovali. A ja som zlyhala. A tak ma zbavili časti môjho ja. Bývala som bohyňa dňa a slnka, no oni ma vykázali do snehu a ladu. Môj drak je uťahaný zmorený. Navyše ja sa cítim rovnako. Zakázali mi stretnúť sa znovu so svojimi synmi a vykázali ma do večného azylu. Potravu lovím iba raz za mesiac, aj to v noci. Slnko ma totiž zabíja. To čo som kedysi uctievala a milovala ma zabíja. No tu hore žiadne nieje. Mraky sú moc husté a ľad moc hrubý. A preto je prave toto miesto mojim útočiskom.
Je mi to ľúto Sam. No teraz už konečne vieš pravdu. Ani nevieš ako dlho som sa ťa snažila vyhladať, no nikdy sa mi nepodarili v noci preletieť tak ďaleký kus cesty." Hovorila s roztraseným hlasom. A ja? Neplakala som. Už nie.
A keby aj, čo by mi ponohol plač? Sedela som tam. Nič som nehovorila. Nedokázala som. Svet sa mi točil a začalo sa mi krútiť pred očami.
Telo mi ochablo a s buchotom som sa zvalila na zem. Posledné čo som videla boli jej prenikavé oči.
Zasa.
CITEȘTI
Dračie srdce
FantezieDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...