------------------#-----------------
Ďalšia kapitola . Užívajte.
---------------------#---------------------Rosalina ma odviedla do malej miestnosti a povedala mi že sa mám prezliecť do niečoho z veľkej železnej truhlice v strede miestnosti.
Keď som ju otvorila skoro som skolabovala . Bola v nej kopa spodného prádla rôznych farieb a veľkostí .
No nič iné mi bohužial neostáva a tak som sa v tom pol hodinu prehrabovala kým som na spodku našla jediné normálne modré čipkované nohavičky a čipkovanú podprsenku . Ešte som si cez seba dala modrý čipkovaný voláňik ktorý zakril všetko ostatné a vyšla som z miestnosti .Rosaline ma odviedla pred dvere a povedala mi že ma tam niekto čaká a v žiadnom prípade sa nemám vspierať ani odporovať . Keď som vošla dnu zbadala som nahého muža naštastie mi bol otočený chrbtom . Iba pri pomyslení na to čo by som mala robiť ma naplo
. Potichu som vošla do kúpelne a zamkla som sa tam . Naštastie si ma nevšimol .
Sadla som si na zem a pomali plakala . Chcela som sa postaviť no rukou som zhodila sklenený pohár z umývadla .
Na moje neštastie sa rozbil .Mužove kroky boli čoraz blišie a keď zabúchal na dvere skoro som vyskočila z kože . Úplne som sa rozplakala .
,,Ty si tá nová však ? Poď von ja ti neublížim . Iba sa spolu zabavíme . No poď von poď . " Podla hlasu som spoznala že to bol chlap čo ma sem doviedol tuším Michael . Znova ma naplo no tento raz som to v sebe neudržala a biedny obsah môjho žalúdka skončil v záchodovej mise .
,,Nie. " Zachrapčala som potichu .
,,Ak teda nejdeš ty von pôjdem ja za tebou . " A potom som iba počula silný treskot . Dvere sa rozleteli a v nich stál nahý Michael hneď som rukami prikrila oči .
No boh ma asi miluje lebo dvere do izby sa otvorili a v nich stála Rosalina.
,,Pane prišli nejaký muži a chcú si niektorú kúpiť . " Michael sa len zamračil a otočil sa späť ku mne .,,Máš pekelné štastie princezná no ešte sa stretneme ." Povedal slizko a otočil sa k Rosaline a autoritatívne zavelil, ,,Zvolaj ich všetky . "
A potom konečne odišiel .
Rosalina vošla do izby a povedala aby som sa pripravila na veľkú návštevu .
Odviedla ma do veľkej miestnosti a postavila ma na koniec radu dievčat buď nahých alebo iba chabo odetých .
Keď dnu vošiel Michael rozplakala som sa , no to čo som vydela za ním ma naozaj dohnalo k slzám .
YOU ARE READING
Dračie srdce
FantasyDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...