Ráno som sa zobudila ked chalani este spali a tak som zjedla ovocie z ruksaku , pobalila som si veci a išla som hľadať jazero s vodou. Našla som jedno malé s priezračnou vodou . Na povrchu tancovali malé svetielka . Mislela som si že sú to svetlušky no potom som si všimla že sú to malé vodné víli. Pritancovali až ku mne a začali mi spievať milú a vábivú melódiu , pridala som sa k nim. Po chvílke som sa podtavila a začala som tancovať ako mi ukázali. Bavilo ma to. Do tela mi vchádzal pocit štastia s eufórie. Moje telo splynulo s rytmom hudby a hlava prestala rozmýlať. Pomaly som začala vchádzať do vody. Krok po krôčiku. No v tom ma zdrapili čiesi silné ruky a privinuli si ma k sebe . Bol to Chris.
,,Nemala by si sa k nim približovať , niesu také milé ako vyzerajú." Pošepol my hrubým , chraplavým hlasom.,,Spievajú ti a tancujú aby ťa prilákali bližšie a mohli ťa vlákať do vody kde ťa utopia a tvoja duša ostane naveky tancovať." Povedal a obtrel si svoje pery o moje ucho. ,,Možno by to nenola až taká zlá smrť, kto vie." Povedala som a odtiahla som sa. Bože on je taký komplikovaný ! Najprv ma bozkáva potom ma ignoruje a teraz sa ma pokúša chrániť aj zviesť zároveň. Pomaly sa otočím a vydám sa späť no strhne ma za lakeť a ptočí ma tvárou k sebe. Naše oči vedú vojnu a srdcia bijú o preteky. ,,Sam , kam ideš ? Chcem sa s tebou porozprávať .Vieš ten včerajšok bola obrovská chyba a ..."
A je to tu zase . A že ženy sú komplikované. Mám ho tak akurát po krk.
,,Bože Chris tak sa už do riti rozhodni. Raz ma bozkávaš potom je to chyba , potom ma zvádzaš a znova tvrdíš že je to chyba.
Nevyznám sa v tebe a to ma ubíja , rozhodni sa čo chceš buď nato zabudneme a už nikdy to nezopakujeme alebo sa budeš správať normálne! Rozumieš! Máš koľko času len chceš!" Dopoviem otočím sa na päte a vydám sa smerom za Lucasom A pre tento krát ho tam nechám samého stáť ja.
Vrátim sa za Lucasom a pomalým krokom sa vidáme na cestu , zamračený Chris sa vlečie za nami. No čo som mala asi robiť ? Nech si to utriedi v hlave a potom sa môžme porozprávať. Lucas nás viedol prvou vyvýšenou časťou krajiny no takisto mi povedal že síce je to tu v horách no žijú tu banníci a bádatelia keďže tu je veľa zaujímavý h druhov kameňov a cenností. A tak tu je aj mesto . Volá sa Sample . Keď sme doň dorazili bolo malé skryté v dolinách no bolo útulné. Malo pár domov , hostinec a ubytovňu. Lucas nás bol ubytovať a my s Chrisom sme sa zatial vybalili . Lucas nás zavolal na večeru do hostinca. Bolo tam veľa opitých banníkov no mne to neprekážalo. Večera bola úžasná o akej sa mi ani nesnívalo , Lucas mi celý večer rozprával príbehy o kameňoch a o dračom srdci. Všetko dokázal perfektne prežívať , akoby bol on sám banníkom čo kope tieto poklady.
A Chris , čo Vám poviem ? Celý večer pil a krútil okolo seba rôzne ženy. Myslím že to znamená že to bola naozaj iba chyba a ja naivka som dúfala v niečo viac. No najviac ma zarazilo keď som ho videla opúšťať hostinec s jednou z nich. A tak som po celom dni mala dosť všetkých a najmä toho idiota a vybrala som sa do sveta mäkkých perín.
YOU ARE READING
Dračie srdce
FantasyDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...