Navigovala som Lucasa a Chris až k mojej chatrči. Vošli sme dnu . Ako prvé som si všimla fotku mojich rodičov a fotku môjho brata Harryho . Harry je vysoký má zelené oči , čierne brčkavé vlasy a je ten najstarostlivejší človek na zemi.
Nevedela som zabraniť usmevu.
,,Kdo to je ? " spýtal sa Chris zatiaľ čo Lucas len stál s pootvorenými ústami.
,,To je môj brat Harry. Keď som mala 15 zmizol. Jedno ráno som za zobudila a bum bol fuč." Odpovedala som tváriac sa ľahostajne.
,,Nechceli sme nejakú tú mapu ? Zbalím si veci na cestu a hneď vám ju dám."
Začala som si baliť veci. Obrazy zo steny som zvesila dole a porozhliadla som sa po izbe. Ak by som bola ako v nejakom príbehu mapa by bola pod vŕzgajúcou doskou no bohužiaľ toto nieje príbeh , toto je môj život.Mám tu iba starú skriňu , nočný stolík a posteľ to je všetko.
Notak niečo tu predsa musí biť .
Hmmm.
Nehovorili náhodou že to má niečo spoločné z mojim dedkom ? Lebo ak áno asi viem kde je problém.Christian's pov.
Sam vyzerala že je v strese chodila po dome . No po tom čo z neho zostalo a balila si veci. Myslím že toto dievča nemá ani tušenie čo od nej chceme . Zatiaľ nám nedala mapu ani nič podobné a ja si začínam myslieť že nič také ani nemá. No uvidíme.
,,Chris? Tá mapa nemá mať niečo spoločné z mojim dedkom ?" Odrazu sa spýtala.
,,Áno tvoj dedo bol mág a to on vlastní tú mapu" Odpovedal som.
,,Aha" odvetila ,,Takže ak ju mal môj dedo nebude v tomto dome sem sme sa presťahovali spolu s bratom po smrti rodičov. To znamená že bude v dome kde vyrastala moja mama. To je na opačnej strane dediny."
Úprimne som zaskočený. Toto ma nenapadlo. No je to docela logické.
,,Dobre." povedal Luk ,,Ideme tam a po ceste sa zastavíme v nejakom obchode ."Cestou sme zašli na ako sme zistili vychýrené miestne trhovisko. Kúpili sme ovocie , zeleninu a chlieb pre Sam a neaké mäso pre nás aby nebolo čudné že nič nejeme.
Po vstupe do domu sme zbadali peknú predsieň a obývačku . Sam nás odviedla na povalu .
,,Tu som sa ako malá zvykla hrávať a jedného dňa som našla toto," povedala a spod kopy handier vytiahla malú krabičku,, Mama mi vtedy riadne vynadala no dala mi tento prívesok ,"povedala a s pod trička vytiehla retiazku s malím kľúčikom,, A povedala že keď raz dospejem všetko pochopím a budem ako môj dedo.
Teraz to chápem ." Povedala a kľúčik strčila do zámky . Zámka cvakla . Krabička sa otvorila a v nej bol malý papierik. Vytiahla ho a nahlas ho prečítala. No to čo na ňom bolo ma moc nepotešilo.
YOU ARE READING
Dračie srdce
FantasyDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...