32.kapitola

29 0 0
                                    

Lucas's pov
Nuž konečne si Chris všimol a uznal že aspoň niečo dokážem. Celý život bol posadnutý sebou a vlastným úspechom. Nezazlievam mu to síce, no chýbal mi.  Vždy som chcel mať brata s ktorým si budem blízky no my sme sa s vekom iba vzdalovali a vzdalovali. Keď sme boli malý celé dni lietal, s otcom po lese a lovil zver, zatiaľ čo ja som sedel s mamou v letnej kuchyni a zabával som sa s jej kamarátkami na velkostiach lyžičiek. On obiehal dievčatá a ja som študoval bilinky a kvety. Jeho otec uznával a miloval zatiaľ čo mňa bral ako toho druhého, toho nevydareného. Zato mama ma vždy z celého srdca milovala a uctievala moje nápady a názory, dokonca ma vela vecí naučila dokonca ona sama. Ona jediná to vedela. Pochopila to už keď som bol malý chlapec a ostatné deti si ma doberali zato že som nechcel dať pusu spolusediacej. Ona jediná vedela že som gay. Viem že Chris na mňa občas neskutočne žiarli, ako napríklad keď sa to týka Sam.  No nieje to ťažké uhádnuť . Vždy sa mi za to smiali aj keď nevedeli o čo sa jedná. Všetci vedeli že som iný. Ani ja som to spočiatku vôbec nechápal. No ako som rástol uvesomil som si že v sprchách som dtrácal kontrolu, na kúpaliskách a vlastne všade kde som videl príťažlivého chlapca. No nikdy som sa nikomu nepriznal. Vedel som že gaya by nemal nikto rád. Ak by som nebol princ, dávno by ma obesili.
Vždy som so sebou bol zmierený no chýbal mi niekto kto by ma chápal, napĺňal a miloval. A tak som sa stal čarodejom. Áno možno to už je jasné no nie je čarodej ako čarodej. Pred ostatnými som čítal karty a štufoval bilinky ale po nociach som sa vyplížil zo zámku a šiel som do malej krčmičky na kraji mesta, vždy večer sa tam stretaváli vyznavači náboženstva zvaného wicca. A ja som bol jedným z nich. Oslavovali sme spolu príchody ročných období, robili sme rituáli a meditovali. Boli ako moja bruhá rodina. No potom na to prišiel otec. V noci ma nechal sledovať . Vojaci nás našli . Ich zavreli do vezenia a mňa do veže. Všetkých ich zabili. Každý deň sa za nich modlím všetkým bohom . A dúfam že mi to raz odpustia. To že môžen pomocou toho čo ma naučili učiť iných je zázrak.

Po dlhom rozmýšlaní pri ohni som sa aj ja uložil spať.

Harry's pov.
,,No tak musíme ju odtiaĺ dostať. Viem že ak ju tam nechame zabijú ju. Áno pane. Postarám sa o to. Ďalšiu smrť si nemôžeme dovoliť. Áno. Samozrejme, vykonám." Dopovedal som a zložil som telefón. Môj nadriadený mi prave volal ohladom Sam. Včera sme stratili jej stopu no dnes sa nám ju podarilo opáť nájsť. Odkedy som sa premenil sa snažím Sam nájsť. V tú noc som vedel že ju musím opustiť aby som ju raz mohol znova nájsť a všetko jej vysvetliť. Povedať jej pravdu o rodičoch a všetkom v našich životoch. No kedže som sa jej nesmel ukázať stratil som ju z dohladu a bolo ťažké ju nájsť. Našťastie sa pridala k tým blbým drakom a to je naša jediná šanca. Pán potrebuje drakov a ja potrebujem Sam. Tak sme vytvorili dohodu s ktorej budeme mať obaja niečo.

Rýchlo som zahol za roh a otvoril portál. Netrvalo ani sekundu a bol som na druhej strane. Kedže v horach je už zimšie vybral som sa smerom k lesu. Rozprestrel som krídla a letel som. Taboriski som si urobil v korunách stromoc na kraji lesa. Musím počkať kým sa rozvidnie a potom nájsť buď drakov alebo Sam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 30, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dračie srdce Where stories live. Discover now