31.kapitola

24 2 0
                                    

Zobudila som sa slabá a vyčerpaná. Posadila som sa vedla ohňa. Bola som smutná, sklamaná a prázdna zároveň. Celý môj život bol klamstvo povedala som si a už som sa nad tým len uchechtla. Upriamila som sa na dračicu a podala som jej dôležitú otázku. ,,Ako sa vlastne voláš ?" Spýtala som sa. ,,Volám sa Juli. Vidíš ani ma nenapadlo predstaviť sa. No a teraz už jezd aby si mala veľa sily." Povedala Juli teda dračica a do rúk mi vtisla misku teplej polievky, neviem čím to bolo ale takú dobrú polievku som už dlho nejedla. Tak ako veľmi som Juli chcela nenávidieť tak velmi som ju milovala, bolo vidieť že sa dlhý čas trápila a všetko jej bolo úprimne ľúto, a jej milému a láskavému materínskemu správaniu sa bedalo odolať. Bola dom ňou unesená v dobrom aj v zlom. Popri jedle som sa jej vypytovala veľa vecí. Napriklad prezradila mi že tu je už od smrti mojich robičov a že jej chýbajú synovia. Povedala že to pre nich muselo byť ťažké vyrastať osamote. Povedala mi že milovala starať sa o kvety a vyhrievať sa na slnku a tu he iba samá zima. Povedala mi o tom ako tajne špehovala ludí keď bola malá, fascinovali ju. Povedala mi ako získala svoje schopnosti a takto sme sa rozprávali dlho až kým sa nerozhodla že by sme mali ísť spať a ráno ma odprevadí späť na cestu lebo mojim ochráncom a spoločníkom  ako som jej ich predstavila budem chýbať.

Chris's pov.

S Lucom sme leteli za pachom toho draka no čím rýchlejšie a dalej sme leteli tým viac sa nám stopa strácala až po chvíli úplne vypršala. Boli sme niekde v zamrznutej krajine plnej vysokých zasnežených hôr. Panikáril som. Lucas sa rozhodol že lepšie by bolo vyspať sa a skoro rano ju isť hladať. Presviedčal ma že sa jej určite nič nestane a mojím zmätkovaním by som určite niečo skazil. No ja som si nechcel odpočinúť. V hlave sa mi vynárali predstavy čo sa jej mohlo stať a tlak mi neskutočne stúpal. Zletali sme k jednej jaskyni a ja som sa hneď po premene poriadne vyzúril na najbližších balvanoch. Hádzal som ich do stien a o zem a funel som pri tom ako parný vlak. Nechcel som tu iba nečinne sedieť.
,,No tak Chris, upokoj sa. Ako ti to zlepší náladu môžem skúsiť par kúziel a zistím či je v poriadku." Povedal Lucas a usadil sa na zem. Zo svojej tajomnej tašky vytiahol flaštičky naplnené rôznimi aromatickými bilinkami a farebnými tekutinami. Zagúľal som očami no on si to nevšímal. ,,Dúfam že to bude fungovať." Zamrmlal som čo mi on opätoval karhavým pohladom. Fo mištičky si nasypal pár biliniek a zalial to hednou z tých tekutín. Podrvil to, namočil si do toho prsty a natrel si to na čelo a na oči. Potom mi povedal nech zopakujem to isté. S neverou som to urobil a na čele som pocítil bodavú bolesť a na očiach silný tlak. Zavrel som ich a tam som ju uvidel. Spala. Vyzerala pokojne a uvolnene no vráska na jej čele mi prezrádzala že ju niečo trápi.
Zafunela a otočila sa na druhý bok a ja som otvoril oči. Spí. Povedal som si v duchu a a otvoril som oči. S obdivom som pozrel na Lucasa. ,,Braček netušil som že máš takéto zaujímavé schopnosti." Povedal som, potľapkal som ho po pleci a išiel som si ľahnúť.

Dračie srdce حيث تعيش القصص. اكتشف الآن