29.kapitolka

29 2 0
                                    

Zobudím sa. Vidím rozmazane a v hlave mi triešti. Keď pocítim bolesť sužujúcu mi pľúca, hneď si spomeniem čo sa stalo. Les, vták a hlavne obrovitánsky drak. Nemám už ani silu metať sa. Môj život už aj tak nemá cenu Chris ma nenávidí a Lucas sa ma chce čo najskôr zbaviť . Rodičia sú mŕtvy, brat tiež . Nemám domov. Telo mi ochabne a najbližších pár hodín možno len minút sledujem krajinu podo mnou. Nemám ani tú silu aby ma naplo. Letíme vyššie a vyššie, pred nami sa z hmli vynorí vysokánska hora . Drak pristane na jej samom vrchu, ľadovej plošine. Prekvapivo jemne ma položí na zem a ustúpi. Pozerá sa na mňa veľkými vystrašenými očami. Je snehobielej farby, až strašidelne vyblednutej. Vyzerá ubolene, unavene a dotrhane ale stále pôsobí majestátne zároveň.  Skloní hlavu smerom ku mne a očuchá ma a ja sa nevzpieram sa, niečo na nej mi príde neskutočne známe. A vtom mi to dopne, jej oči. Biele dúhovky sťa deň.

Spomienka:
Hrám sa v obývačke s Harrym a maminka stojí pri šporáku varí. Otec brúsi na záhrade meč a deduško si hore varí svoje obľúbené nápoje . Niekto zaklope. Vyskočím a chcem ísť otvoriť no to už nestihnem, dvere nám vyvalí obrovský nával a ja spadnem na kolená, posledné čo vidím sú tieto ľadovo biele oči.

Neváham ani sekundu a rozbehnem sa. Zo smrti rodičov som nemala žiadnu poriadnu spomienku a táto ma zasiahla ako rana priamo do srdca.
Drak sa z ladnoasťou pierka po mne načiahol a položil ma pred seba . Nech som akokoľvek bojovala vždy ma zastavil. Po chvíli som to vzdala a začala som spolupracovať . Sadla som si na zem a dúfala že premrznem na kosť, no drak vytušil moje úmysli a spoza chrbta mi prisunul kožušinu a svojim dychom vytvoril na lade modrý oheň. Lad sa netopil no zároveň z neho sálalo príjemné teplo.
A zrazu sa stala vec čo som vôbec neočakávala. Drak sa premenil na nádhernú ženu stredného veku s dlhými vlasmi, štíhlej postavy. Vyzerala úchvatne odmysliac si pár vrások na čele a kruhy pod očami .
Onemene som na ňu hladela. Jedna časť môjho ja mi hovorila aby som bežala a už sa nikdy nevracala a druhá aby som počkala a vypočula si čo chce. Aj ona si zobrala kožušinu, vytiahla pár jabĺk podala mi dve a sadla si k ohňu.
,,Viem že si možno teraz vyľakaná no prosím musíš si ma za každú cenu vypočuť do konca Sam." Začala.
,,To ja som zabia tvojich rodičov."

Chris's pov.
Išli sme si s Lucasom zaloviť, viem že teraz pri Sam je to moc riskantné no v posledných dňoch sme nič nejedli a už by sme to ďalej nevydržali. Keďže v lese je vela tvojov Lucas okolo nej vytvoril magickú bariéru a navyše náš dračí pach odláka večšinu neprijateľov. Jediné čo je zlé je fakt že sme si museli zaletieť čo najďalej aby nás ani omylom nespozorovala. Teraz už pred koncom výpravy je to až moc riskantné . Navyše si neviem predstaviť jej pohľad keby zistila že sme jej celý ten čas klamali. Takto sa môžeme občas stretávať a nič si nevyčítať.
Podarilo sa nám uloviť 3 srnky a jedného diviaka.
Jedlo na pár týždňov.
No keď sme sa vrátili bola preč. Stopovali sme ju až na lúku plnú krvi mŕtvich prasiat a polámaných stromov.
Vo vzduchu sa vznášal pach iného draka.
Povedomí pach.




Dračie srdce Donde viven las historias. Descúbrelo ahora