13.kap

81 6 0
                                    

Bože ani som neverila svojim očiam no potom som to už nevydržala.
Rozbehla som sa oproti Chrisovi .
Chvíľu vyzeral mierne zaskočený možno to bolo tým že mám na sebe iba spodné prádlo a tvár mám zmáčanú od sĺz no po chvíli sa spametal a otvoril náruč. O stotinu ma už zvieral v objatí.
Plakala som a nie málo.
,,Neboj sa už sme tu Sam už sa ti nič nestane . " Jeho slová ma trochu ukľúdnili . Prestala som plakať a hladala Luka no nikde som ho nevidela .
Chris akoby mi čítal myšlienky povedal.
,,Vybavuje aby si s nami mohla odísť ."

Povedal. ,,Dúfam že sa mu to podarí "  Snažil sa to povedať potichu no ja som ho aj tak počula a prepadol ma zlý pocit.

Nestihla som nad tým pouvažovať a do miestnosti vošiel Luk s tým falošným kňazom.
Luk mal na tvári úsmev a kňaz v ruke peniaze čo znamená že môžem ísť.
Bola som šťasná.
Michael sa síce netváril dvakrát nadšene no Rosaline nakázal aby ma obliekla .
Odvedla ma do podobnej miestnosti ako bola tá s truhlou . No táto mala aj sprchový kút skriňu zrkadlo a malú skrinku .
Rosaline mi nakázala aby som sa osprchovala a umyla vlasy .
Po vytúženej chvíľke relaxu mi povedala aby som si vybrala hociktoré šaty s tej veľkej skrine.

Keď som ju otvorila zbadala som plno krátkych , vyzývavých väčšinou bordových alebo čiernych .
Po chvíli hľadania som našla žlté jednoduché šaty . Boli z jednej látky a mali na sebe čierne bodky.
Hneď som si ich obliekla . Síce mi nesadli ako uliate no neboli mi ani moc veľké. Rosalina mi na pery naniesla bravčovú masť do červena zafarbenú od čerešní (nie, nie je vegetarianka). Chutilo to hnusne no vyzeralo to úžasne. Tvár mi vybielila múkou a vlasi dala do copu pomocou stuhy.
Na nohy som si tvrdohlavo vyžiadala kotníkové čižmi.
A bola som hotová.

Rosalina ma odviedla pred dvere von a vrúcne sa na mňa usmiala .
Popriala my štastie a sľúbila že sa bude snažiť utiecť spolu s dievčatami.
Vonku ma čakali chalani Luk ma objal a dal mi pusu na líce a Chris tiež . Odviedli ma ku koňom po ceste my rozprávali o tom ako počuli vlčie vitie a po ceste do mesta našli Chrisov meč . Napadlo ich opýtať sa v krčme kde zistili že v kostole im bližšie pomôžu . Kde ma aj našli .
Ked sme došli ku koňom priviazaným pri kraji lesa zistila som že pôjdem z Lukom .
A tak sme vysadli na dva hnedé kone a cesta mohla pokračovať .

Dračie srdce Where stories live. Discover now