,,Som hládnááá ! "
,,Váu naozaj ? Lebo dnes si to nepovedala minimálne tisíckrát ." Vrčal na mňa Chris. Lucas si ma prestal všímať pred vyše hodinou. Niesom niako rozmaznaná a som ako tak zvyknutá na málo stravy no my ideme už skoro dva dni bez jedla. Nečakala som že dračia jaskyňa je od mojej dedinky vzdialená skoro 3 dni cesty.
,,Prečo si tie vypatlané jašterice postavili tú svoju odpornú dieru tak ďaleko od normálnej civilizácie ? " Frflala som si popod nos.Christians pov.
Keby som len tušil aká je tá ženská otravná zožral by som ju hňeď v tom lese a doma by som si v pokoji umrel.
No nie mi sa serieme niekam do tramtárie kôli bratovej predtuche o čarodejnici.Ja som ten najväčší blb. Načo som mu ako veril.
Veď to decko ani nevie čarovať.
A keď urazila našu jaskyňu .
To bolo príliš. Tú jaskyňu našli a prerobili naši rodičia .
Nasrane som sa na ňu otočil a chcel vyštartovať. No Lucas sa predomňa postavil a zatarasil mi cestu.,,Chris nechaj ju radšej zaleť nieču uloviť."
Radšej som ho poslúchol .
Odišiel som hlbšie do lesa .
Tam som sa premenil na draka a letel uloviť nejakú srnku.
Zožral som ju a išiel som sa preletieť po okolí.
Veď im ulovím po ceste späť.
Natrafil som na veľké jazero .
Doma som sa ako drak zvykol umývať v jazere.
Ani dnes to nebolo inak.
Po asi pol hodinke som chcel vyliezť no začul som šuchot kríkov a mrmlanie .Bola to Sam.
Rýchlo som sa ponoril pod vodu.
Keď zbadala jazero prišla bližšie a ...Naklonila sa nad hladinu.
Ponoril som sa hlbšie aby ma náhodou nezbadala. No dochádzal mi kislík a tak som vyfúkol vzduch z plúc . Na hladine to urobilo krásne obrazce. A do úst som nasal vodu . Priplával som bližšie k hladine a celý obsah úst som ako gejzír vyprskol rovno na nič netušiacu Sam.
Rýchlo som sa nadýchol a znova ponoril.
Počul som len výkrik a Sam utekajúcu preč. Vynoril som sa , premenil pomocou dračej ohnivej sily som sa vysušil a po ceste späť som natrafil na diviaka ktorého som zabil .
Keď som došiel späť kone boli priviazané pri stromoch a Lucas sedel pri ohni zatiaľ čo Sam mu niečo horlivo vysvetlovala a mávala pri tom rukami ako zbesilá.
,,Sam koľko krát ti mám vysvetľovať že žiadne vodné príšeri neexistujú." Upokojoval ju brat .
,,A Lucas ? Ak by sa náhodou tá obluda dostala na pevninu môžem pre istotu spať s tebou ?" Milo sa ho spýtala.
,,Ak potom budeš kľudná nech sa páči." Dovolil jej. Ja som len pretočil očami a išiel som upiecť toho diviaka. Po večery sme si išli ľahnúť. Dnes sme spali na zemi. Všetky stromy boli bohužial nízke.
A ja som si ľahol k jednému stromu čo najďalej od nich a oni sa uvelebili pri
ohni. Pomaly som zaspal.
YOU ARE READING
Dračie srdce
FantasyDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...