18.kap.

71 7 0
                                    

,,Tu prenocujeme ." Povedal Lucas.
Stály sme na lúke v ktorej strede bol jeden velký strom úplne bez lístia. Vyzeral že sa každou chvíľou zrúti. No Lucasovi sa zdal dosť stabilný čo ma znepokojovalo ešte viac . Chlapci mi pomohli naň vyliezť. Sedela som ne docela veľkom a vysokom konári. Na konároch vedľa boli Lucas a Chris.
Zaželali sme si dobrú noc a pomaly upadli do bezstarostného spánku.

Zobudila som sa ako prvá .
Nebola by som sa ani pohla nebiť môjho plného močového mechúra.
A tak som nemala na výber musela som zo stromu dole.
Z pameti som vylovila pár detských spomienok s lezením po stromoch a zliezaním.
Oboma rukami som oblapila haluz a telo som zošmylka dole . Vysiac na konári som sa poriadne rozhúpala . V správnej chvíli som pustila haluz a  pri dopade som sa sústedila na pokrčené kolená a dopad na špičky. Po dopade som urobila kotrmelec a svyžne som sa postavila na nohy.
Dokázala som to !
Rýchlosťou blesku somvytrielila do najbližšieho kríka kde som vykonala svoju potrebu.
No keď som sa vracala za chrbtom som počula výstražné vrčanie.
Nebolo mi nič viac treba a až pozoruhodnou rýchlosťou som sa rozbehla naspäť ku stromu.
Srdce mi až nestíhalo pracovať od tolkého stresu.
Stom bol pár metrov predomnou. Neviem ako som to dokázala no zrýchlila som.
Oboma rukami som sa odrazila a skočila som na strom .
No nestihla som sa  správne zaprieť a pošmykla som sa . Snažila som sa vydriapať späť.
Ruky som mala zodraté do krvy.
Do nohy sa mi zaťaly ostré tesáky a ja som vedela že mi už nič nepomôže .

Vlk ma sthol zo stomu a ťahal ma hlboko do lesa.

Po pár minútach sme prišli do malej dedinky. Vlk ma pustil a premenil sa na muža. Chitil ma za ruku a ťahal ma do nejakej budovy.
Všetky oči sa upierali na mňa .
Vlko-teraz už muž  ma vsotil do nejakej miestnosti . Bola priestranná a v strede mala veľké kreslo na ktorom sedel postarší pán. Tvár mal zachmúrenú. Zbadal ma a premenil sa na obrovského čierneho vlka . Pomalým loveckým krokom sa vydal ku mne.
Ňufák mi priložil ku kruku.
Nadýchol sa .

Zakusol sa mi do tepny a zvyšky môjho tela zožral.
Koniec príbehu.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Toto sa na moje štastie nestalo. Nastal úplný opak. Priatelsky zaštekal a ľahol si na zem.

Dračie srdce Where stories live. Discover now