Hore je random anglichá rozprávka na 2 hodiny. Ani ja netuším o čom je. Ak sa nudíte kľudne si to pozrite a potom mi to poviete 😆😂.
,,Nemôžme si dať na chvíľu pauzu ? Za chvíľu mi odumrú nohy ! " takto protestujem už aspoň dve hodiny.
,,To že ťa máme na starosť ešte neznamená že ťa neutopíme pri prvej príležitosti ." naštvane si odfrkol Chris.
,,No tak ste ako malé deti ! A ak by sme aj mali prestávku nikdy by sme nedošli do mesta za svetla a tento les je v noci ešte nebezpečnejší."
A tak sme sa dalej tradákali lesom.
Po chvíli som si všimla že strom do ktorého som pred pol hodinou kamienkom vyryla značku je hneď pred nami . Trochu som zneistela. No oni sú vodci snáď vedia kam treba ísť.
No keď sme o dalšiu pol hodinu prišli k tomu rovnakému stromu nedalo mi to a musela som sa ich to spítať.
,,Nechcem byť hnusná ale vy ani nemáte poňatia kadial ideme však ?" Chris sa na mňa najprv neveriaco pozrel ale keď zistil že mám pravdu sklonil hlavu a priznal že nemá ani páru kde sme.
,,Dobre nebudeme sa viac namáhať a tu sa utáboríme a ..." ani nestihol dopovedať a ja som mu skočila do reči ,,Supéé" nestihla som dopovedať a Chris mi rukou zakril ústa a naštvane mi zašepkal
,, Myslíš že o nás už nevie dosť veľká časť lesa ? Musíme sa tu rozkrikovať ? Héjj vlkodlaci , upíri , temné víli a iné monštrá nechcete si pre nás prísť ? Máte nás tu ako na tanieri !"
Bol pri mne až príliž blízko a tak ho Luk z radosťou odhodil na vedlajší strom . ,,Ďakujem" šepla som skoro nebadatelne no bola som si istá že on ma počul. ,,Nemáš za čo princezná , ale teraz musíme nájsť strom na ktorom prespíme." Chitil ma za ruku a už ma ťahal na obhliadku stomov . My sme vybrali adekvátny strom a prišli za Chrisom ktorý sedel na zemi a trhal steblo trávi na kúski a tie na menšie. (Snaď viete čo myslím 😆)
,,Tak Chris vybrali sme strom na ktorý sa všedci traja hravo zmestíme. Poď nech už sme tam." povedal Luk a chcel odísť ale prerušil ho Chris ,,No to určite ja s ňou'' povedal a ukázal na mňa,, Nikam nejdem." A tak sme nechali urazeného Chrisa ležať na lúke a mi s Lukom sme sa vyškriabali na strom.V lese sa rozľahla tma a my sme počuli len prenikavé vlčie vytie.
YOU ARE READING
Dračie srdce
FantasyDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...