Shamanta pov.
Pozrela som sa na papierik a začala som nahlas čítať.
,,Ahoj Sami . Dúfam že ťa táto mapa poteší. Ak mám pravdu práve ťa väznia draci a poslali niekoho aby si im našla toto . No nenechaj sa len tak ľahko oklamať mladá dáma . Sú to nevyspitatelné tvory plné záhad a mágie.
Našťastie na otvorenie brány ku Dračiemu srdcu potrebujú ťeba . No kedže moja vnučka je veľmi šikovná a dokáže zdolať mnoho prekážok , pár ich tu pre teba mám Sami. Kľúčik si zober zo sebou a naďalej ho dobre opatruj. Pár krát sa ti ešte zíde. No viac sa dozvieš v mape . Dúfam že sa uvidíme čoskoro.
Ľúbim ťa Sam , Tvoj dedko ."
Pár vecí som nechápala no bola som zaskočená natoľko že som nič neriešila.
Papierik som nadvihla a pod ním bola malá mapka .
Podala som ju Lucasovy . Prezrel si ju a začal krútiť hlavou.
,,Tvoj dedko nás nenávidí. A myslím že sa mu podarí zbaviť sa nás skôr ako tebe ."
Nechápala som o čom to hovorí.
,,Mapa totižto vedie cez územie vlkodlakov." Povedal, odmlčal sa a otočil sa na Chrisa .
,,Hmm. Toto nieje dobré." Povedal Chris.
,,Vlkodlaci najviac na svete nenávidia drakov a potom ľudí. Ak nás zavetria sme na mieste mŕtvi."
Toto ma dosť vyľakalo. ,, A čo budeme robiť? Musí tu byť iná cesta ako sa tam dostať. Obísť to napríklad. "
,,Sam iná cesta tu nieje . Obísť sa to nedá les je rovno medzi dvoma strmími skalnými strnami. A tak sa tadiaľ musíme nejako dostať."
Povedal Lucas.
A tak mi nezostávalo nič iné ako ich poslúchnuť. Išli sme lesom celý deň aj ja som nespúšťala oči z okolitých stromov.
"Sam k vlkodlačiemu lesu prídema až podvečerom zatiaľ sa nemusíš báť tu na nás nič nevyskočí." Podpichoval ma Chris. No ja som i tak neprestala s opatrnosťou. No človek nikdy nevie .Blížila sa noc a moja opatrnosť sa neobyčajne zvyšovala . Našlapovala som ako myška a myslím že pár krát som dokonca zadržiavala dych.
,,Chris ?" Pošepkala som skoro nepočutelným hlasom .
,,Kedy budeme na území vlkodlakov ?"
Niečo v mojom vnútri si želalo jeho odpoveď prepočuť.
,,No vieš Sam s Lucasom sme ti to nepovedali no už pár hodín sme na ich území."
Myslím že sa mi práve po celom tele rozlial strach nekonečného stupňa. Tep sa my zrýchlil a nohy mi oťaželi.
,,Prepáč Sam no nechceli sme aby si sa zbytočne bála." Povedal Lucas.
Pár krát som sa nadýchla a vydýchla.
Asi majú pravdu. Nemám sa prečo báť. No keď som v krový začula šuštanie pribehla som k Chrisovy a zvyšok cesty som išla
natlačená na ňom ako tieň.
YOU ARE READING
Dračie srdce
FantasyDraky. Sú to naozaj iba krvilačé príšery sídliace v jaskyniach a lesoch ? Nie . Niektoré však majú srdce , city a hlavne svoju hrdosť. Ako to viem ? Lebo ja som Samantha, dievča uveznené v klietke z drakov . Ale čo ak odhalím viac ako môžem? Ďakujem...