1. Ο σεβασμός κερδίζεται..

1.5K 112 63
                                    

Ό,τι πράξεις,θα εισπράξεις..

Ήπια άλλη μια γουλιά της ακριβής σαμπάνιας μου, παρατηρώντας το περιβάλλον ανιαρα γύρω μου.

Το κλαμπ που είχα, ήταν το καλύτερο της πόλης. Όχι και άδικα. Ο χώρος ήταν γιγάντιος. Είχα τους καλύτερους Dj από τα μεσάνυχτα μέχρι τα ξημερώματα να δημιουργούν την μουσική τους. Άξιζε όλα τα λεφτά που έδωσα για να φτιαχτεί αυτό το μέρος.

Κάθε βράδυ,ανεξαρτήτως καθημερινή ή όχι ,το κλάμπ δεν ήταν απλά γεμάτο. Ήταν πολυάνθρωπο. Δεν χωρούσαμε εδώ μέσα.

Κοίταξα τον Yuri απο μακριά.

«Πως πάει;» ρώτησα στο μικρό μικροφωνάκι που είχα τοποθετημένο στο αυτί μου.

«Πουλήσαμε και το πέμπτο πακέτο» χαμογέλασα ευχαριστημένη. Ήταν ακόμη τρεις και είχαμε πουλήσει τα πάντα.

«Ωραία. Πλήρωσε τους το ποσοστό τους και διαολόστειλέ τους. Την δουλειά τους την έκαναν. Φτάνει για σήμερα.» διέταξα και τον είδα να γνέφει.

Έκατσα στην άκρη του μπαρ και άρχισα να παίζω με το μισο άδειο ποτήρι σαμπάνιας. Κοίταξα τα πορτοφόλια με τα χρήματα να χορεύουν γύρω μου.

Όλοι ήταν μεθυσμένοι και πολλοί από αυτούς μαστουρωμένοι. Μα δεν με χαλούσε. Έβγαζα εκατομμύρια μέσα σε λίγες ώρες.

Ο Albert εμφανίστηκε ανάμεσά τους και μετά απο λίγα σμπρωξίματα έφτασε μπροστά μου. Μου έκλεισε το μάτι και χαμογέλασα ανοίγοντας ελάχιστα τα πόδια μου. Μπήκε ανάμεσα τους και έσκυψε στον λαιμό μου. Χάιδεψε με τα χείλη του τον λαιμό μου και ανέβηκε στο αυτί μου.

«Έχουμε επισκέπτες. Σε δέκα λεπτά,θα είναι μέσα. Να τους στείλω;» με ρώτησε χαϊδεύοντας την γυμνή μου πλάτη.

«Έχεις δέκα λεπτά να μάθεις ποιοι είναι και τι θέλουν» μουρμούρισα χαμογελώντας και του γρατσούνισα απαλά τον σβέρκο.

Έγνεψε γελώντας και φιλώντας με πεταχτά στα χείλη, εξαφανίστηκε απο μπροστά μου. Ξεφύσηξα.

Είχα βαρεθεί να παίζω την γατούλα χαζογκόμενα του κολλητού μου μόνο και μόνο για να μην καταλάβει κανείς πως είμαι η ιδιοκτήτρια του κλάμπ.

Ήξερα πως με παρακολουθούν συνέχεια. Ήξερα πως περίμεναν να κάνω κάποιο λάθος ,αλλά δεν ήθελα να κρύβομαι. Οπότε κάθε βράδυ, κατά τις μια έμπαινα στο κλαμπ μου και προσπαθούσα να μην ξεχωρίζω.

Το προσωπικό γνώριζε τον Yuri ως το αφεντικό. Και για τα απλά μάτια ήταν εκείνος.

Τους μαφιόζους που σύχναζαν στα μέρη μας , ο Albert τους αναλάμβανε.

Russian Roulette(✔)Where stories live. Discover now