3.Lucky to meet me

1.2K 105 60
                                    

Δύο πράγματα θέλει ο άντρας, κινδύνους και παιχνίδια. Γι'αυτό ζητάει την γυναίκα,γιατί είναι το πιο επικίνδυνο παιχνίδι...

-Φριντριχ Νιτσε

Ο Αλ κοιτούσε ανυπόμονα το ρολόι στο χέρι του. Έδειχνε πολύ αγχωμένος και δεν ήξερα τον λόγο. Έκανε ένα μεγάλο λάθος αυτήν την στιγμή. Έδειχνε συναισθήματα. Και αυτό απαγορευόταν. Επειδή έτσι και έβρισκαν οι εχθροί σου την αδυναμία σου, είχες καταστραφεί.

Συμπεριφερόταν πολύ περίεργα σήμερα. Του έπιασα το χέρι και τον κοίταξα χαμογελώντας.

«Έγινε κάτι που θες να μου πεις;» ρώτησα κοιτώντας αδιάφορα γύρω μου. Μας κοιτούσαν πολλοί και ήμουν σίγουρη πως είχαν καταλάβει τον Albert.

«Όχι, όχι όλα καλά» απάντησε γρήγορα. Τον κοίταξα αυστηρά.

Ήξερα πως έλεγε ψέματα. Και εκείνος ήξερε ότι το ήξερα. Πήρε μια βαθιά ανάσα και ζήτησε συγγνώμη φεύγοντας από δίπλα μας.

Το βλέμμα μου διασταυρώθηκε με του Yuri ,ο οποίος με κοίταξε ανήσυχος μα έγνεψα αρνητικά. Ένας τύπος πλησίασε τον Yuri και του ψιθύρισε κάτι στο αυτί. Το βλέμμα του έπεσε πάνω μου και αμέσως κατάλαβα πως μιλούσαν για εμένα.
Χαμογέλασα και συνέχισα να πίνω την σαμπάνια μου. Είδα τον Al  να με πλησιάζει και τον κοίταξα.
Έγνεψε και βρέθηκε πάλι δίπλα μου τυλίγοντας το χέρι του γύρω απο την μέση του.

Ο Yuri έδιωξε εκείνον τον τύπο που σύμφωνα με το φιδίσιο τατουάζ στον λαιμό του κατάλαβα πως ήταν ναρκομανής και είχε κάνει 5 χρόνια φυλακής απο ότι αποδεικνύει το μελάνι σε σχήμα χειροπέδων στους καρπούς του. Πόσα πολλά μπορούσαν να πουν τα ταττουάζ για έναν Vor V Zakone.

«Ρωτάνε για την όμορφη γυναίκα δίπλα στον αρχηγό της συμμορίας» είπε χαμογελώντας κοροϊδευτικά. Γέλασα και εγώ. Τόσα χρόνια και κανείς δεν είχε καταλάβει πως ο αρχηγός της συμμορίας "Vorobei" ήταν γυναίκα και όχι άντρας.

«Να μην τους νοιάζει. Για να είναι δίπλα στον αρχηγό της συμμορίας, σημαίνει πως για κάποιον λόγο είναι εδώ και οι ερωτήσεις πρέπει να σταματήσουν» ακούστηκε η φωνή του Al και έσφιξε το κράτημα γύρω απο την μέση μου.

Είχαμε συμφωνήσει πως πολύ λίγα άτομα θα ήξεραν για το οτι είμαι η αρχηγός της συμμορίας. Για όλους τους υπόλοιπους ο Albert ήταν ο αρχηγός.

Russian Roulette(✔)Where stories live. Discover now