ΕκδίκησηΈνα συναίσθημα που συνήθως παρομοιάζουμε με το κόκκινο όπως το πάθος, την αγάπη και άλλα συναισθήματα.
Κόκκινο σαν το αίμα που θέλουμε να δούμε να κυλάει απο το σώμα του εχθρού μας. Να τον τιμωρήσουμε για αυτό που μας έκανε.
Στην αρχαία Ελλάδα η ποινή είχε καθαρά εκδικητικό χαρακτήρα.
Ο Αριστοτέλης διέκρινε την έννοια ποινή σε «τιμωρίαν» που αποσκοπούσε στην εκδίκηση αυτού που αδίκησε και σε «κόλασιν» που απέβλεπε στο καλό αυτού που τη δεχόταν.
Ο Stanislav ήξερε την ποινή ως τιμωρία.
Χρόνια σχεδίαζε πως μπορούσε να πληγώσει τα άτομα που του πήραν την Roza του. Την γυναίκα του! Επειδή ήταν μόνο δική του!
Δεν τον ενδιέφερε που θα πλήγωνε την κόρη της αγαπημένης του.
Την αγαπούσε την Roza. Όσο τίποτα. Αλλά εκείνη επέλεξε την οικογένειά της αντί για αυτόν.
Τι το καλύτερο είχαν εκείνοι; Τι είχαν αυτοί που δεν είχε εκείνος;
Της αγόραζε πανάκριβα ρούχα ,κοσμήματα. Της έδινε την προσοχή του και εκείνη απλά έφυγε.
Έφυγε και τον παράτησε ,όπως δύο χρόνια νωρίτερα είχε παρατήσει την κόρη της και τον σύζυγό της. Πως τολμούσε να το κάνει αυτό; Δεν ήταν κανένας τιποτένιος για να τον παρατήσει μια γυναίκα...
Απο τότε όλες οι γυναίκες σταμάτησαν να υπάρχουν για αυτόν.
Μεγάλωσε τον υιοθετημένο γιο του έτσι ώστε να αναλάβει εκείνος τα ηνία της Μαφίας.
Αλλά γρήγορα κατάλαβε πως ήταν αδύναμος. Με την πρώτη ευκαιρία έτρεξε στην αγκαλιά αυτής της μάγισσας της κόρης της Roza.
Μόνο μια γυναίκα υπήρχε για αυτόν. Η κόρη του. Της έμαθε τα πάντα.
Μπορεί να προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό του πως μισούσε την γυναίκα που του χάρισε την Roza μα κορόιδευε τον εαυτό του. Αγαπούσε τόσο πολύ την μητέρας της Roza που έδωσε το όνομα της στην κόρη τους.
Η Roza έμοιαζε τόσο πολύ στην μητέρα της. Στον χαρακτήρα. Λάτρευε την κόρη του σε σύγκριση με τον γιο του. Της έκανε όλα τα χατίρια. Μπορεί να μην το έδειχνε παραέξω μα έκανε τα πάντα για εκείνη. Όταν ήταν μικρή περνούσαν ώρες αμέτρητες μαζί.
Δεν είχε ξανανιώσει τέτοιο πατρικό ένστικτο. Ποτέ. Ούτε καν με τον Alexander.
Την κρατούσε πάντα απο κοντά όμως στο σκοτάδι. Δεν ήθελε να μάθει η μονάκριβη κόρη του με τι ασχολιόταν...
ESTÁS LEYENDO
Russian Roulette(✔)
AcciónΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...