8. Αμφιβολίες

875 81 53
                                    

Μια γυναίκα δεν πρέπει να εξαρτάται από την προστασία ενός άντρα αλλά πρέπει να μάθει να προστατεύει τον εαυτό της.

-Susan B.Anthony

Ο χρόνος κυλούσε τόσο αργά. Με έπιασα να μετράω τα λεπτά αντίστροφα.
Όσο πλησιάζαμε τον προορισμό μας ,τόσο πιο μακριά ένιωθα πως ήμασταν.
Μου έσπαγε τα νεύρα το γεγονός πως δεν ήξερα που ήταν ο Al. Ήταν ένας απο τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στην ζωή μου.

Ήταν η οικογένεια μου. Οι Sparrows ήταν η οικογένεια μου. Οι άνθρωποι που θα έκανα τα πάντα για να τους κρατήσω ασφαλής. Ήταν η αδυναμία μα και η δύναμη μου.

Δεν ξέρω που θα ήμουν αν δεν τους είχα. Βρέθηκαν στον δρόμο μου όταν τους χρειαζόμουν πάρα πολύ και έμειναν μαζί μου. Είναι δίπλα μου απο την αρχή. Χάρις σ'αυτούς βρέθηκα εδώ που είμαι τώρα.

Κοίταξα την "ομάδα" μου. Πρώτα το βλέμμα μου έπεσε στην Katia που ήταν στην αγκαλιά του Kot.

Χαμογέλασα. Ήταν τα πιο αγαπητά αδέλφια που είχα δει. Χαμογέλασα. Μικρότερη ήθελα πάρα πολύ ένα μικρότερο αδελφάκι. Αλλά όταν ο Μεγάλος σκότωσε την μαμά μου όλα μου τα όνειρα καταστράφηκαν.
Είχαν έναν άρρηκτο δεσμό. Κάποιες φορες τους ζήλευα κιόλας. Είχαν ο ένας τον άλλον ,ενώ εγώ...εγώ δεν είχα κανέναν...

Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου προσπαθώντας να σταματήσω να σκέφτομαι έτσι.

«Ει Margo,είσαι καλά;» άκουσα να λέει η Katia και γύρισα να την κοιτάξω.

«Ναι. Ναι είμαι καλά» ψέλλισα και κοίταξα έξω απο το παράθυρο. «Tigr, πόσο έχουμε ακόμη;» ρώτησα ανυπόμονα.

«Σύμφωνα με το gps 45 λεπτά.» είπε και ξεφύσηξα εκνευρισμένη. Με μισούσε το σύμπαν. Όλα πήγαιναν εναντίον μου.

«Μην ανησυχείς μικρή, θα τον βρούμε. Το ξέρεις» άκουσα τον Yuri να λέει και με χτύπησε στον ώμο.

Έγνεψα και γύρισα να τον κοιτάξω. Μου χαμογέλασε συμπονετικά και χαμογέλασα ψεύτικα. Μακάρι να ήταν καλά. Σηκώθηκα απο την θέση μου.

Είχα πιαστεί και άρχισα να ζαλίζομαι. Άρχισα να περπατάω στο μικρό βανάκι μας.
Με ένα απότομο φρενάρισμα βρέθηκα με τα μούτρα στο πάτωμα. Κλαψούρισα βρίζοντας.

«Τι στον πούτσο έγινε,Ti;Γιατί σταμάτησες; Μπορούσες τουλάχιστον να με προειδοποιήσεις!» φώναξα ενώ οι άλλοι γελούσαν. Σηκώθηκα με την βοήθεια του Yuri.

«Δεν ξέρω πραγματικά. Απλά η μηχανή σταμάτησε. Θα βρω τι πήγε λάθος και θα συνεχίσουμε» προσπάθησε να με καθησυχάσει.

Russian Roulette(✔)Where stories live. Discover now