Το βασικό στοιχείο μιας καλής συζήτησης δεν είναι τόσο η εξυπνάδα, όσο η εμπιστοσύνη.
Λα Ροσφουκώ
Το νερό έπεσε με φόρα στο κενό και κουρασμένο σώμα μου.
Η επίδραση των χαπιών είχε τελειώσει και τώρα ένιωθα ακόμα πιο χάλια απο ότι πριν.Κόντευε δύο το πρωί και εγώ ούτε καν νύσταζα.
Έκλεισα το κρύο νερό και σηκώθηκα όρθια . Τυλίχτηκα σε μια πετσέτα και κοίταξα το σημείο που πριν λίγες ώρες βρισκόταν ο καθρέφτης που είχα σπάσει. Είχαν μαζέψει τα γυαλιά. Κοίταξα αμέσως το χέρι μου. Με ενοχλούσε ελάχιστα ο πόνος.
Πίεσα μεταξύ τους τα χείλη μου.
«Εξαιτίας σου ο Tigr είναι αναίσθητος!»
Πιάστηκα γερά απο τον νιπτήρα. Μην το σκέφτεσαι. Είναι καλά τώρα ο Tigr. Ξύπνησε. Περπατάει.
«Καταστρέφεις οτιδήποτε καλό συμβαίνει γύρω σου.»
«Εύχομαι να μην σε συναντούσα ποτέ.»
«Σταμάτα! Σε παρακαλώ Al σταμάτα!» ψιθύρισα και η φωνή μου έσπασε.
«Κατανοείς πως σκοτώθηκαν 10 άτομα διάολε; Το αίμα τους είναι στα χέρια σου, Margo!»
Έχουν περάσει αυτά! Γιατί βασανίζεις τον εαυτό σου Margo; Σταμάτα πια!
«Σκότωσα τον γιο μου για σένα,μικρή πουτάνα!»
Δεν ισχύει αυτό. Ο Alexander είναι ζωντανός. Βγάλ'το απο το κεφάλι σου!
Το σώμα μου ήρθε αντιμέτωπο με το κρύο δάπεδο του μπάνιου. Δεν έπρεπε να γυρίσω! Τα πάντα μου θυμίζουν τις αποτυχίες μου.
« Σε μισώ, Margo. Έπρεπε να είσαι στην θέση της. Εσύ έπρεπε να πεθάνεις. Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος χωρίς εσένα. Είσαι μια ανεγκέφαλη, εγωίστρια που σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου και πως να αποδείξεις στους άλλους πόσο δυνατή είσαι. Δεν είσαι, Margo. Ποτέ δεν ήσουν! Είσαι και θα είσαι για πάντα ένα ανασφαλή μικρό κοριτσάκι χωρίς γονείς που θα πάσχει να αποδείξει στην αντροκρατούμενη αυτή κοινωνία πως αξίζεις έστω και λίγο σεβασμό.»
Όχι! Πάψε! Σταμάτα! Σήκω Margo! Δεν θα τα παρατήσεις τώρα. Σταμάτα να κλαίγεσαι. Ο Yuri είχε δίκιο τότε. Ήρθε ώρα να γίνεις δυνατή. Ήρθε η στιγμή να σταματήσεις να σέρνεσαι.
Δεν έχει άλλα κλάματα. Θα σκοτώσεις τον Stanislav και μετά κάνε ότι θες.
Μπήκα στο δωμάτιο και έβαλα κατι άνετο. Ήθελα να πιω. Ίσως με βοηθούσε.
YOU ARE READING
Russian Roulette(✔)
ActionΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...