Το πιο θλιβερό με την προδοσία είναι οτι ποτέ δεν προέρχεται απο τους εχθρούς σου.
-Ανώνυμος
«Alex, είσαι κοντά;» ρώτησα κοιτώντας μπροστά μου. Κάτι τύποι με ακολουθούσαν εδώ και μισή ώρα και ήταν αδύνατο να τους ξεφύγω.
Διάολε κέντρο της Ν. Υόρκης και δεν μπορούσα να χαθώ στο πλήθος. Ήταν εκπαιδευμένοι. Και μάλιστα καλά.
«Αυτό εξαρτάται απο το που βρίσκεσαι, Margarita..» ακούστηκε η φωνή του στην άλλη άκρη της γραμμής.
« Είμαι στην West St. » ψέλλισα και κοίταξα πίσω μου. Ακόμα ακολουθούσαν.
«Σου έλειψα;» ρώτησε και τον φαντάστηκα να μειδιάζει
«Όχι.» ψέλλισα « Πες μου ένα γρήγορο μέρος να κρυφτώ. Με ακολουθούν τέσσερις τύποι.. Δικοί σου;» ρώτησα
« Όχι δεν είναι δικοί μου. Είπες είσαι στην West St; Στην δεύτερη στροφή στρίψε αριστερά. Και μπες στην μαύρη πόρτα. Στον τύπο πες πως ήρθες σε εμένα. Θα σε αφήσει να περάσεις.»
Χαμογέλασα. «Ευχαριστώ.» ψέλλισα και επιτάχυνα το βήμα μου.
[...]
« Είσαι γρήγορη,Margarita..» είπε μόλις μπήκα στο γραφείο του. Χαμογέλασα ως απάντηση και του έκλεισα το μάτι.
«Θέλω και άλλη χάρη..» μουρμουρισα και ξεκούμπωσα το μπουφάν μου. Έγλυψε τα χείλη του και ρόλαρα τα μάτια μου. «Τον ξέρεις;» ρώτησα βγάζωντας την φωτογραφία του τύπου που εισέβαλε στο σπίτι μας πριν δύο νύχτες. Με κοίταξε καλά καλά.
« Με το χέρι σου έκοψες τον λαιμό του;» ρώτησε γελώντας μόλις είδε τον επίδεσμο στο χέρι μου.
«Ρώτησα πρώτη Alex. Και δεν ήρθα να ακούω τα απαίσια αστεία σου.» ψέλλισα σταυρώνοντας τα χέρια μου στο στήθος μου.
Με κοίταξε προειδοποιητικά μα δεν είπε τίποτα.«Είναι σχετικά καινούργιος. Misha Kitaets. Δεξί χέρι του Tsement. Μικρή συμμορία. Αλλά τον τελευταίο καιρό ανεβαίνει.»
«Που μπορώ να βρω αυτόν τον Tsement; Μάλλον όχι.. Που θα βρω τον πατέρα σου;» ρώτησα
Γέλασε. «Τον πατέρα μου δεν θα τον βρεις και το ξέρεις. Ούτε εγώ ο ίδιος δεν μπορώ να τον βρω. Τον Tsement αντιθέτως, μπορείς να τον συναντήσεις εδώ, έρχεται εδώ κάθε μέρα κατά τις τέσσερις το πρωί με κανα δυο φίλους.» με ενημέρωσε. Τον πλησίασα με αργό βήμα.
«Και που μπορώ να τον βρω τώρα;» ρώτησα και διόρθωσα τον γιακά του πουκαμίσου του. Χαμήλωσε το βλέμμα του για να με κοιτάξει και πήρε μια βαθιά ανάσα.
YOU ARE READING
Russian Roulette(✔)
ActionΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...