48. Vae victas: Αλίμονο στους ηττημένους

688 57 42
                                    

Nullius in verba: Μην βασίζεσαι στα λόγια κανενός

-Οράτιος

Αποφάσισα να σηκωθώ όσο πιο αθόρυβα γινόταν. Ο Roman, ο τετράποδος φίλος του Al, αποφάσισε δυστυχώς πως ήταν ώρα να ξυπνήσει το αφεντικό του.

«Σςςς, Roman , σταμάτα σε παρακαλώ!» ψιθύρισα και έφερα το δάχτυλό μου στα χείλη μου.

Μα το γαλανοματο χάσκι είχε βάλει στόχο της ζωής του να ενημερώσει τον Al για την απόπειρά μου να σηκωθώ απο το κρεβάτι.

Ανέβηκε στον καναπέ όπου κοιμόταν ο Al και άρχισε να του γλύφει το πρόσωπο.

Αναστέναξα ξέροντας πολύ καλά πως δε θα κατάφερνα να φύγω.

Έμεινα να κοιτάω τον Al. Απέφυγε το γλύψιμο του σκύλου και γύρισε να κοιμηθεί απο την άλλη μουρμουρίζοντας κάτι που δεν άκουσα.

Κράτησα την ανάσα μου. Σε παρακαλώ μην ξυπνήσεις ακόμα. Ο Al έτσι και ξυπνούσε ,δεν υπήρχε περιπτωση να μου επέτρεπε να σηκωθώ απο το κρεβάτι.

Καταλάβαινα ότι θα έκανε οτιδήποτε για να με προστατέψει μετά απο ολα οσα έγιναν. Με αγαπούσε και μου το έδειχνε κάθε μέρα.

Από τα απλά "Πρόσεχε" στις άυπνες νύχτες που μου κρατούσε το χέρι.

Και το έβλεπα ολοκάθαρα πλέον.

Και δεν με τρόμαζε αυτό το συναίσθημα.

Απλά το αποδέχτηκα και ένιωσα τόσο ωραία.

Ο Roman βλέποντας πως το αφεντικό του δε ξυπνούσε άρχισε πάλι να γαβγίζει.

«Πάψε σε παρακαλώ! Μην με προδίδεις έτσι!»

Μα εκείνος συνέχισε. Είδα τον Al να κουνιέται και έπειτα τον άκουσα να ξεφυσάει.

Σηκώθηκε και με μισόκλειστα μάτια κοίταξε το φιλαράκι του.

«Τι σε έπιασε ξαφνικά;» ρώτησε και άρχισε να τον χαϊδεύει.

Ο σκύλος παρά μόνο γάβγισε και γύρισε να με κοιτάξει.

«Γεια.» μουρμούρισα και χαμογέλασα.

Ο Al ακολούθησε το βλέμμα του σκύλου και γρήγορα προσγειώθηκε επάνω μου.

«Σε ξύπνησε ε;» με ρώτησε και έγνεψα αρνητικά.

«Όχι, μην ανησυχείς.» ψέλλισα και με πλησίασε τρίβοντας το πρόσωπό του.

«Δεν χρειάζεται να με νταντεύεις Al. Μπορείς να πηγαίνεις σπίτι σου και να κοιμάσαι στο κρεβάτι σου και όχι σε έναν άβολο καναπέ.»

Russian Roulette(✔)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang