45.Η γυναίκα που σε κατέστρεψε

554 62 57
                                    

Homo homini lupus : ο άνθρωπος είναι λύκος για τον άνθρωπο.
Οι άνθρωποι έχουν άγριες διαθέσεις ο ένας για τον άλλον εξαιτίας των ατομικών τους συμφερόντων.

«Μίλησα με το νοσοκομείο. Ο μικρός είναι καλά, απλά τρόμαξε.»με ειδοποίησε ο Alex και ξεφύσηξα με ανακούφιση. «Όσον αφορά τον San έστειλα τους δικηγόρους μου και σε λίγο θα με ενημερώσουν.»

« Έγινε, σε ευχαριστώ Alex.» ψέλλισα.

«Να προσέχεις εκεί,Margarita. Ευτυχώς οι μπάτσοι δεν θα σε ενοχλήσουν στο κοντινό μέλλον αλλά η μαφία ακόμα πιστεύει πως έχεις το obtshak.»

«Ας ηρεμήσουμε. Άσε το όπλο κάτω. » μουρμούρισα. «Τι με θες;» ρώτησα και έσπρωξα το όπλο μακριά. Άρπαξε το χέρι μου και με κόλλησε στον τοίχο.

«Που είναι το obtshak ;» ο αγκώνας του βρέθηκε στον λαιμό μου. Τι; Είχαν χαθεί τα λεφτά; Πως γινόταν αυτό;

«Δεν τα έχω εγώ. Αν αυτό είναι που ζητάς» ψέλλισα με δυσκολία. Τα χέρια μου προσπάθησαν να απομακρύνουν το χέρι του απο πάνω μου.

Με πίεσε πιο πολύ στον τοίχο και προσπάθησα να πάρω ανάσα.

«Εσύ το έχεις Vorobei! Με τι λεφτά το έσκασες τότε; Με τα δικά μας!» φώναξε και του γρατσούνισα το πρόσωπο. Πισωπάτησε και βρήκα την ευκαιρία να του επιτεθώ. Έπεσα με φόρα πάνω του και προσπάθησα να τον ακινητοποιήσω.

«Έφυγα με τα χρήματα του Μεγάλου. Δεν ακούμπησα το χέρι μου στο obtshak. Δεν ήμουν εγώ αρμόδια για αυτό. Δεν έχω ιδέα ούτε καν που βρίσκεται!» ψέλλισα και γέλασε.

«Ναι βέβαια σε πίστεψα.» μουρμούρισε ειρωνικά και μου έδωσε μια κουτελιά. Μια σουβλιά πόνου με διαπέρασα και έβρισα φωναχτά. Με έσπρωξε με το πόδι του και έπεσα πίσω. «Ο Slava είπε πως ο παππούλης σου ,σου τα ξέρασε όλα πριν πεθάνει...» γέλασα δυνατά

«Ξέρεις ότι δεν το έχω, έτσι;»

«Εγώ ναι. Εκείνοι όχι. Και δεν θα σε πιστέψουν. Οπότε πρόσεχε. Είμαι σίγουρος πως ο πατέρας μου έχει φροντίσει να μάθουν όλοι πως βρίσκεσαι στο Μεξικό. Και το γεγονός πως τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με την Μεξικανική Μαφία δεν βοηθάει την κατάστασή σου.»

«Λες να είναι ακόμα θυμωμένοι που σκότωσα τον Ramirez;»

«Όλο και κάποιοι θα βρεθούν. Απλά πρόσεχε.» έγνεψα. Άλλο ένα πρόβλημα προστίθεται στην λίστα διάολε!

Russian Roulette(✔)Onde histórias criam vida. Descubra agora