Η αλήθεια είναι σπάνια αγνή και ποτέ απλή - Όσκαρ Γουάιλντ
«Εύχομαι να είχες πεθάνει τότε.»
«Με καταστρέφεις, zvezda moya.»
«Ελπίζω τουλάχιστον να πονάει όταν με σκέφτεσαι.»
Άνοιξα τα μάτια μου και έκατσα στην άκρη του κρεβατιού. Ξεφύσηξα και πέρασα τα χέρια μου μέσα απο τα μαλλιά μου.
«Ει τι έχεις;» άκουσα την φωνή του Alex και ένιωσα να μου φιλάει απαλά τον ώμο. Είχαν περάσει ακόμη τρεις βδομάδες. Πλησιάζαμε όλο και πιο κοντά στο τέλος των δοκιμασιών. Και οι αρχιληστές όλο και πιο πολύ χρονοτριβούσαν.
«Τίποτα. Κοιμήσου.» ψέλλισα και ξαναξάπλωσα έχοντας πλάτη σε αυτόν.
«Ξεκινήσαμε.» μουρμούρισε και γύρισα να τον κοιτάξω.
«Απλά κοιμήσου.» είπα κοφτά και έκλεισα τα μάτια μου. Τα χέρια του τυλίχτηκαν γύρω μου και ένιωσα να με τραβάει στην αγκαλιά του.
10 χρόνια πριν
Κοίταξα το ρολόι μου ανυπόμονη. Ο Μεγάλος αργούσε και εγώ είχα δουλειές να κάνω. Ξεφύσηξα και κοίταξα έξω απο την βιτρίνα της καφετέριας.
Ο χειμώνας στην Ρωσία ήταν τόσο βαρύς. Τόσο ψυχρός. Τόσο ξένος. Δεν είχα συνηθίσει να ζω στην Μόσχα. Από πάντα με θυμάμαι στην Αμερική.
Έπιασα την κούπα με το τσάι μου και το έφερα δίπλα στα χείλη μου. Φύσηξα λίγο ώστε να κρυώσει.
«Είστε η Margarita, να φανταστώ.» άκουσα μια φωνή και σήκωσα το βλέμμα μου.
«Ανάλογα με αυτόν που ρωτάει.» ψέλλισα και μειδίασα.
«Anton Orlov» συστήθηκε και μου έδωσε το χέρι. Δεν έκανα καμιά κίνηση ώστε να του δώσω το δικό μου. Γέλασε και έκατσε απέναντί μου. «Χάρηκα για την γνωριμία. Ο παππούς σας μου έχει τόσα για εσάς.»
«Εμένα όχι. Και συγγνώμη αλλά έχω δουλειές.» ψέλλισα και κάλεσα την σερβιτόρα να έρθει να πληρώσω. Παραξένως η καφετέρια ήταν σχεδόν άδεια.
Μου έπιασε τον καρπό. «Είναι όλα κανονισμένα, Margarita. Ο παππούς σου και εγώ μιλήσαμε. Ο αρραβώνας θα γίνει σε δύο βδομάδες.» είπε και γούρλωσα τα μάτια μου.
«Τι πράγμα; Δεν συμφώνησα σε τίποτα τέτοιο!» φώναξα τραβώντας την προσοχή τριών τεσσάρων ατόμων που βρίσκονταν στην καφετέρια . Η λαβή του έσφιξε.
ESTÁS LEYENDO
Russian Roulette(✔)
AcciónΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...