4. Mi ruleta rusa

1.2K 88 32
                                    

Ότι συνέβη στο παρελθόν που ήταν επώδυνο,έχει πολλά να κάνει με αυτό που είμαστε σήμερα...

-Γουίλιαμ Γκλάσερ


Βρισκόμουν πάλι εδώ. Όπως πριν 24 χρόνια πριν. Κοκαλωμένη αγκαλιά με τον αρκούδο μου στο κούφωμα της πόρτας. Ανίκανη να κουνηθώ.

Προσπαθούσα να καταλάβω την σκηνή που διαδραματιζόταν μπροστά μου για ακόμη μια φορά.
Η μάμα φώναζε κάτι στον αυστηρό κύριο με τα γκρίζα μαλλιά. Τον έβλεπα πρώτη φορά σπίτι μας. Δεν ήξερα τι να κάνω. Φοβόμουν. Ήξερα πως ήταν μια μακρινή ανάμνηση από τα παιδικά μου χρόνια.

Έσφιξα στην αγκαλιά μου τον Μαξ ,τον αρκούδο μου. Έβλεπα να ανοιγοκλείνουν τα στόματα τους. Φώναζαν ,μα δεν άκουγα τις φωνές τους. Σαν να ήμουν σε μια φούσκα που δεν την διαπερνούσε ο ήχος.

Έτρεξα έξω να πάω να βρω τον πάπα μου, γρήγορα. Η μάμα ήταν σε κίνδυνο. Έτσι ένιωθα. Όταν δεν τον βρήκα, έτρεξα πάλι στο δωμάτιο της μάμας. Έπρεπε να την σώσω.

Μπήκα μέσα με φόρα. Ο κύριος προσπαθούσε με όλη του την δύναμη να συγκρατήσει την μάμα, μα εκείνη πάλευε να ελευθερωθεί.

«Άσ'την ήσυχη!» φώναξα μα η φωνή μου ψίθυρος ενάντια στις φωνές τους. «Σε παρακαλώ ,μη μου την πάρεις!» φώναξα. Δεν φάνηκαν να με ακούν.

Ήθελα να τρέξω,να τον χτυπήσω μα φοβόμουν. Η μάμα του γρατσούνισε το πρόσωπο και έτρεξε προς το μπαλκόνι. Εκείνος την ακολούθησε γρήγορα. Ήθελα να τους ακολουθήσω.

Μα το σώμα μου υπέκυψε στον φόβο που ένιωθα και δεν κουνήθηκα από την θέση μου. Κάνε κάτι Margo! Ξέρεις πως θα τελειώσει,διάολε. Κάνε κάτι! Μην είσαι δειλή.

Ευτυχώς μπορούσα να τα δω όλα από εδώ. Προσπαθούσε να την προλάβει και εγώ ικέτευα να έρθει ο πάπα μου όσο πιο γρήγορα μπορεί.

Για λίγα δευτερόλεπτα χάθηκαν. Άκουσα δυο φωνές να εισβάλλουν το ηχητικό μου πεδίο και το σώμα μου άρχισε να τρέχει προς τα εκεί.

Ο κύριος με τα γκρίζα μαλλιά στεκόταν κοιτώντας κάτω από το μπαλκόνι. Τα χέρια του έτρεμαν και έμοιαζε φοβισμένος. Έψαξα με το βλέμμα μου την μάμα αλλά δεν βρισκόταν πουθενά.

«Μάμα;» ψιθύρισα φοβισμένα. Το βλέμμα του άντρα έπεσε αμέσως πάνω μου. Πισωπάτησα. Με τρόμαζε. Ήταν κακός.

Russian Roulette(✔)Where stories live. Discover now