Ο κοινός κίνδυνος είναι ο πιο δυνατός δεσμός. Θα κρατήσει τους ανθρώπους ενωμένους ακόμα και όταν υπάρχουν αμοιβαίες αντιπάθειες και έλλειψη εμπιστοσύνης.
-Τίτος Λίβιος
Προσπαθούσα να μείνω ξύπνια παίζοντας με τον Andrey.
Σε λίγες ώρες θα φεύγαμε και δεν με έπαιρνε να αποκοιμηθώ. Θα κοιμόμουν στον δρόμο. Η διαδρομή που είχαμε μπροστά μας ήταν τεράστια και σίγουρα θα κάναμε πολλές στάσεις.
Με την βοήθεια της Alyssa και των ικανοτήτων της στο χάκινγκ μπορέσαμε να εντοπίσουμε που ακριβώς βρισκόταν ο Stanislav.
Βρισκόταν στην περιοχή Τιέρα Καλίεντε, νότια του Μεξικού. Η περιοχή ήταν γνωστή για την υψηλών επιπέδων εγκληματικότητά της, πράγμα που δεν με έκανε να αναρωτηθώ καν γιατί ο Stanislav, απο όλα τα μέρη του κόσμου, επέλεξε ακριβώς αυτό.
Ήμασταν ακόμα στο σπίτι των παιδιών και περιμέναμε να φτάσουν ο Al, ο Tigr και ο San ο οποίος είχε πάει κάπου.
Ο Kot με τον Alex ήταν κλεισμένη στην κουζίνα και συζητούσαν την διαδρομή ενώ ο Yuri έλεγχε τα όπλα μας στο γκαράζ.
Η Roza ήταν ακόμα στο δωμάτιο της επειδή δεν είχε κατέβει ακόμα.
«Είδα ένα όνειρο σήμερα...» είπε ενθουσιασμένος ο Andrey και τον κοίταξα χαμογελώντας.
«Α ναι; Και τι ήταν;» ρώτησα σκύβοντας προς το μέρος του.
«Πολεμούσα με τον μπαμπά τους πειρατές.»απάντησε περήφανος. Το χαμόγελό μου πλάτυνε.
«Πήρατε τους θησαυρούς;»
«Ναι, ήταν ένα μπαούλο γεμάτο κέρματα και ένα γεμάτο φιγούρες απο στρατιωτάκια αλλά χρυσά.» Γέλασα δυνατά. Ήταν τόσο αθώος.
«Χαίρομαι που τους νικήσατε.»
«Ο μπαμπάς είπε θα πάτε και εσείς σε κυνήγι θησαυρών...» ψέλλισε λυπημένος. «Του είπα να έρθω και εγώ αλλά δεν με άφησε.»
Σηκώθηκα απο τον καναπέ που καθόμουν και πήγα έκατσα δίπλα του στο πάτωμα.
«Επειδή σε χρειαζόμαστε εδώ.» μουρμούρισα και του έπιασα το χέρι.« Μην το πεις σε κανέναν αλλά...» κοίταξα γύρω μου,« ο μπαμπάς σου και εγώ θέλουμε να μείνεις εδώ για να προσέχεις την θεία Alyssa.» ψιθύρισα και με κοίταξε με τα μάτια του να λάμπουν απο ενθουσιασμό.« Είναι μυστική αποστολή και δεν πρέπει να το μάθει κανείς. Μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις.» ψέλλισα και του έκλεισα το μάτι. «Μπορούμε να βασιστούμε πάνω σου;» ρώτησα και έγνεψε.
DU LIEST GERADE
Russian Roulette(✔)
ActionΑς παίξουμε ένα παιχνίδι 3 άτομα, 1 όπλο Ποιός θα είναι ο πρώτος που θα δεχτεί την σφαίρα στο κεφάλι; Ποιος θα είναι εκείνος που θα καταλήξει γεμάτος τύψεις,τελικά; «Η γυναίκα είναι σαν την ρώσικη ρουλέτα. Δεν έχει σημασία πόσες σφαίρες απέφυγες ή π...